Dat dusquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Py het volgende:
[..]
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.
Maar ik vind het jammer dat de cos misbruikt wordt als propagandaplaats, om BEWUST leugens als waarheden neer te zetten. En vermoedens als feiten. Om op zo'n manier je eigen mening te verdedigen, of je idool te promoten
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat Brian heel normaal reageert vergelijkbaar met 90% van de bevolking? Dat "feiten feiten" als het om het gedrag van Huub gaat, en dat "hearsay hearsay" als het om het gedrag van Brian (ondanks ondersteunend beeldmateriaal) begint te vervelen. En natuurlijk reageert iedereen gekleurt. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
woorden woorden ??? hearsay hearsay ???
ben ik ff blij dat geen juri rechtspraak in nl bestaat
je heb helemaal gelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
quote van jou naar aanleiding van een uitspraak van Amanda.
I rest my case
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Py het volgende:
[..]
Iedereen mag fan zijn van iedereen. En iedereen mag gruwelen van iedereen.
Maar ik vind het jammer dat de cos misbruikt wordt als propagandaplaats, om BEWUST leugens als waarheden neer te zetten. En vermoedens als feiten. Om op zo'n manier je eigen mening te verdedigen, of je idool te promoten
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben helemaal geen brianfan
vind het allemaal idioten
maar wat mensen uit kleine stukjes vaag beeldmateriaal opmaken is te gek voor woorden
ben blij voor je dat je een leuke relasie heb
maar het feit dat ongeveer 60% van de huwlijken op klippen loopt bewijst toch wel enigzins mijn stelling
of ben je er van overtuigt dat al die mensen elkaar keurig een kusje geven en als goede vrienden uit elkaar gaan ?
Nee hoor, ben zelf gescheiden dus dat gaat hem niet worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:51 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ben helemaal geen brianfan
vind het allemaal idioten
maar wat mensen uit kleine stukjes vaag beeldmateriaal opmaken is te gek voor woorden
ben blij voor je dat je een leuke relasie heb
maar het feit dat ongeveer 60% van de huwlijken op klippen loopt bewijst toch wel enigzins mijn stelling
of ben je er van overtuigt dat al die mensen elkaar keurig een kusje geven en als goede vrienden uit elkaar gaan ?
dat het op jaap en claire na, allemaal gestoorde enigzins agresieve idioten zijnquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:55 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat Brian heel normaal reageert vergelijkbaar met 90% van de bevolking? Dat "feiten feiten" als het om het gedrag van Huub gaat, en dat "hearsay hearsay" als het om het gedrag van Brian (ondanks ondersteunend beeldmateriaal) begint te vervelen. En natuurlijk reageert iedereen gekleurt. Maar wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Gut ze worden eindelijk wakker daar..
Kringloopwinkel in Zaandam...oftewel de inboedel van zuster BALk, geen feitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:59 schreef Dementor het volgende:
Zo Amanda was het leuk bij de kringloopwinkel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |