Yep, verstond ik ook tot twee keer aan toequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:01 schreef Xenia het volgende:
Zei ze nou '... een dressoirkast voor sokjes'?
Dan mag hij werken tot zijn 78ste, leuk zo'n oude vuilnismanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:04 schreef Dementor het volgende:
Trouwens Mikey heeft een pensioengat van 13 jaar...
Dat lijkt mij zelfs noodzakelijk, ik vind het een emmer hoor maar toch gun ik hem dat het hem lukt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:08 schreef schatje het volgende:
Binnen een maand is weer aan de methadon en binnen 2 maanden leeft ie weer op straat.
Of zal ie begeleider krijgen? Lijkt me wel vestandig.
Voor Mike zijn 'sokjes'....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef Kaat38 het volgende:
Yep, verstond ik ook tot twee keer aan toe
Daarom gingen ze ook naar de kringloop, omdat hij het straks toch allemaal gaat verkopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:08 schreef schatje het volgende:
Binnen een maand is Mikey weer aan de methadon en binnen 2 maanden leeft ie weer op straat.
Of zal ie begeleider krijgen? Lijkt me wel vestandig.
Ik denk het wel. Die ging in de villa al bij het geringste blaffen. Zoals ik al zei, leuk voor de buren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:09 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfs noodzakelijk, ik vind het een emmer hoor maar toch gun ik hem dat het hem lukt.
Ander dingetje: hoe zal het gaan met Dilana, moet ze de hele dag alleen in dat huisje zitten?
Dan heeft het haar misschien wel goed gedaan dat pension, even lekker tot rust komen en regelmaat, itt al dat gedoe en al die aanloop in dat hok daar.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef Xenia het volgende:
Dilana is blij, ze loopt continu te kwispelen
Oh jemig, nu al?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:17 schreef akveor het volgende:
Nou wordt het erg definitief voor Mike. Mike is gevraagd z'n tas in te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |