klapstuk krijgt in deze contekst natuurlijk wel een compleet nieuwe dimensiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:57 schreef DennisMoore het volgende:
Liever hutspot.
ik wilde mijn papiertjes aan elkaar lijmen maar ik had geen prittna...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik nam net koffie, waarschijnlijk voel ik me er fitna.
Ja, dat was toch niet zo'n hitna?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:05 schreef Cairon het volgende:
nieuwste single van Britna Spiers al gehoord?
en sinds vandaag is het dus ook geen brinta maar britna!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
klopt en ze kwam ook niet op de rechtszaak van haar kidna....
beter gezegd was het bij ayaan zo: clit voor, clitna!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en sinds vandaag is het dus ook geen brinta maar britna!.
en moslimvrouwen hebben geen clitoris maar een clitna...
Ayaan zat toch best in de shitna?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beter gezegd was het bij ayaan zo: clit voor, clitna!
(jerre toch...)
quote:
net zo grappig als je gedachtengang over moslimsquote:
FitN4AaA!!!!einz111111!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:26 schreef Cairon het volgende:
Iemand moet voor Jerruh een topic openen: "Epic Fitna LuLz0rz!!!"![]()
straks ben je ook fitna!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:37 schreef Cybart het volgende:
jeeeej, de eerste griepsympthomen zijn aan het weg gaan
mag ook wel na al mn medicatie gebruik de afgelopen dagen
ik denk ik zal hem jou laten inkoppenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
straks ben je ook fitna!!!!.
beterschap dude!
als ik dan toch bezig ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk ik zal hem jou laten inkoppen
succes!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga een blikopener kopen!
is jouw bank dan ook zo mooi witna?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Op die nieuwe bank kan je toch lekker zitna!
afsprakenstressna!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:50 schreef samjustme het volgende:
Pff wat een gedoe als je met 5 meiden op hetzelfde tijdstip wilt afspreken de ene kan dan niet zus enzo nu kunnen ze opeens wel allemaal volgende week zaterdag naar Efteling maar ja dan ben ik zelf al bezet heb een verjaardagsfeest.
die zit momenteel toch in japan o.a.? las pas nog een stukje over hemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Wouter Hamel wel hebben.
[ afbeelding ]
is ie niet alweer terug?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die zit momenteel toch in japan o.a.? las pas nog een stukje over hem.
lees je pm.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
[..]
net zo grappig als je gedachtengang over moslims. Maar ja de angst overheerst bij sommigen blijkbaar.
whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zijn CD voor mijn zus' verjaardag gekocht. Maar eerst voor mezelf gekopieerd.
Trouwens ik heb Hirsi Ali boek mijn verhaal. Best wel vermakkelijk om te lezen vraag me nu alleen of of het nu meer fictie is omdat ze gelogen had in the past.quote:
quote:
Is toch niet zo verwondelijk als je zegt dat je 18 ben en best wel leuk uitziet om zoveel berichten te ontvangen?quote:
kan je ook nog een beetje de rode draad lezen tussen het gevitna door?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:59 schreef creno het volgende:
potverpitna, wat een discussie in het vorige deeltje... erg boeiend om terug te lezen !
de google ads proberen mij te bekeren!quote:Singles in de buurt.
leer singles kennen bij be2. Nu gratis testen!
www.be2.nl
Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren
trukkendoosquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de google ads proberen mij te bekeren!.
had iemand z'n tampon te lang laten zitna ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan je ook nog een beetje de rode draad lezen tussen het gevitna door?.
soem people wear ugly stuff that most of the times doesn't fitnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:07 schreef creno het volgende:
[..]
had iemand z'n tampon te lang laten zitna ?
nee, ik ben bij Mau gebleven, want we hadden de volgende dag een vrij drukke dag! wilde er wel graag heen! Het schijnt een goed feest te zijn geweest haha! wat vond jij er van?>quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:14 schreef creno het volgende:
@ jerruh: alles goed hier hoor. Dacht tijdens de afwas, effe op fok kijken(de afwas staat er nu dus nog half) Ben je naar de danssalon-reunie geweest ? ik heb ang3l gezien !
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:14 schreef creno het volgende:
@ jerruh: alles goed hier hoor. Dacht tijdens de afwas, effe op fok kijken(de afwas staat er nu dus nog half) Ben je naar de danssalon-reunie geweest ? ik heb ang3l gezien !
Nee johquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef creno het volgende:
Ik was wel verbaasd dat de oude danssalon er nog steeds zo bijstaat alsof ie zo open zou kunnen, ik had een kaal gebouw verwacht...
Ik wel ja. V half.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ben je nog geslaagd vanavond Engel?
Oh, dan hoor ik van haar wel wat de schade isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel ja. V half.
Die gaat morgen de rest kopen als 't goed is.
Ze hadden de kandelaars die eef mij heft gegeven niet meer. Die wilde ze zelf heel graag ook hebben. Maar ze hadden wel 1 kandelaar voor 2 kaarsen, ook gietijzer. Dus die heeft V gekocht + 2 kaarsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dan hoor ik van haar wel wat de schade is
Ben benieuwd wat ze gekocht heeft?
Oh, dat is vast ook heel leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hadden de kandelaars die eef mij heft gegeven niet meer. Die wilde ze zelf heel graag ook hebben. Maar ze hadden wel 1 kandelaar voor 2 kaarsen, ook gietijzer. Dus die heeft V gekocht + 2 kaarsen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!
Pfffff, normaal gesproken voel ik me best fitna een training... maar die ging niet door en dus ben ik maar gaan shoppen. Da's heul veul vermoeiender!
Misschien ook omdat ik met de verzamelde werken van shakespeare en de odyssee/ilias in m'n tas rondliep
Zou die spelfout bewust in de advertentie gezet zijn?quote:
Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Mij?quote:
quote:O ja, enne Ang3l! *hips*
Ben ik dan ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me je niet als arrogant herinneren
En woensdag soepdag. En zaterdag.quote:[..]
Altijd op vrijdag
jeumig, er wordt wel iemand erg verwend zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!
Pfffff, normaal gesproken voel ik me best fitna een training... maar die ging niet door en dus ben ik maar gaan shoppen. Da's heul veul vermoeiender!
Misschien ook omdat ik met de verzamelde werken van shakespeare en de odyssee/ilias in m'n tas rondliep
kietel hem gewoon weer wakkerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
Jeeh wat was het weer leuk hier in Engeland. Moet er nog steed aan wennen dat allees zo vroeg sluit (ondanks de nieuwe openingswet) en na 15 minuten slapen ze al.... ik wou nog een 3e ronde
ach morgen is er weer een dag en het was niet echt spectaculairquote:
hipsna en seksnaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:34 schreef Jerruh het volgende:
ownee....hipsna....
En dan een sigaretna.quote:
Dat was voor mezelfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeumig, er wordt wel iemand erg verwend zeg
Néé néé! De woensdag is helemaal overquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet
[..]
En woensdag soepdag. En zaterdag.
Geen soep meer?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Néé néé! De woensdag is helemaal over.
Ja, bij alcoholisten wel jaquote:En op zaterdag.. sja, dat hoort er toch een beetje bij?
't is verhuisd naar een andere kroeg, en daar is het minder gezellig op woensdagquote:
quote:Ja, bij alcoholisten wel ja
De vriendIN van je ex (als in zijn nieuwe liefde) .... Heb wel nieuwe vriendjes van mijn exen ontmoet maar nog nooit een vriendINquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Vanmiddag/vanavond de vriendin van m'n ex (DE ex, voor sommigen beter bekend als Pup) ontmoeten
Exactlyquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De vriendIN van je ex (als in zijn nieuwe liefde) ....
Ik ook niet echt. Nou ja. De hetero waar ik een tijd mee aangerommeld heb vroeger die koos uiteindelijk wel voor het meisje, maar dat was toch anders. Dat meisje kende ik heel goed, we waren altijd met 3 samen en hij was technisch gezien niet mijn vriendje.quote:Heb wel nieuwe vriendjes van mijn exen ontmoet maar nog nooit een vriendIN
Mogguhquote:Goedemorgen trouwens
Ach, misschien is ze wel heel leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Cybart het volgende:
succes vanavond manneke !
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly
[..]
Ik ook niet echt. Nou ja. De hetero waar ik een tijd mee aangerommeld heb vroeger die koos uiteindelijk wel voor het meisje, maar dat was toch anders. Dat meisje kende ik heel goed, we waren altijd met 3 samen en hij was technisch gezien niet mijn vriendje.
Met bovenstaande heb ik wel 3 jaar samengewoond. Mijn langste relatie.
[..]
Mogguh
jij & anna vanavond als jullie wat alcohol binnen hebben: " kreunt ie bij jou ook zo raar als je ..... doet"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel heel leuk.
En ik voel ook absoluut niets meer voor hem. Het is beter dat het uit is en het had al maanden zo niet jaren eerder moeten gebeuren. Misschien het het zelfs nooit moeten beginnen.
Hoe dan ook..... het is vreemd. Maar misschien is het voor haar wel net zo vreemd natuurlijk. Ik bedoel... heb je een vriendje, ga je z'n ex ontmoeten op z'n verjaardag. Dat is al spannend. En dan is het ook nog de ex met wie hij heeft samengewoond. En dan is het ook nog eens een jongen!
Ik voorzie gewoon hele ongemakkelijke situaties.
De eerste was al: "Als je blijft slapen moet je wel ff een luchtbed of zo meenemen. Anna slaapt nu bij mij he...." O ja. Ik ben gewend gewoon bij hem in bed te slapen als ik in Amsterdam logeer
Nee muts. Met "bovenstaande" bedoelde ik de helemaal bovenstaande. De ex. De ex met wie ik samenwoonde. De ex die jarig is vandaag. Waarvan ik z'n vriendin ga ontmoeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt samengewoond met iemand die niet je vriendje was en een viendin had hoe doe je dat.. dat is zelfs voor mij een beetje te ver. Hoe zat het dan met de sex enzo
Nee. Want dat weet ik ook niet.quote:Een vriend gaf me gisteren trouwens een link van een onderzoek van de Schorer stichting en zei vul jij dit eens in en 1 van de vragen was (en hij zei dat ik eerlijk moest zijn)
Met in totaal hoeveel verschillende mannen heb jij ooit seks gehad in je hele leven?
Wees eerlijk en zo precies mogelijk. Maak zo nodig een goede schatting.
0 (nog nooit seks gehad met een man of jongen)
1
2-5
6-10
11-50
51-100
101-500
Meer dan 500
Oepsis het erg als je dat niet meer weet
Getverrrrredemme! Dat wil ik echt niet weten!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij & anna vanavond als jullie wat alcohol binnen hebben: " kreunt ie bij jou ook zo raar als je ..... doet"
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap operaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee muts. Met "bovenstaande" bedoelde ik de helemaal bovenstaande. De ex. De ex met wie ik samenwoonde. De ex die jarig is vandaag. Waarvan ik z'n vriendin ga ontmoeten.
Die jongen die niet mijn vriendje was en die een vriendin had, dat was iemand anders
[..]
Nee. Want dat weet ik ook niet.
Ik BEN een soap-opera, je wéét toch!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap opera
Je kunt ook gewoon even terug lezen, want zo onduidelijk was het verhaal nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap opera
Ja duidelijk en herkenbaar, gewoon een mormale situatie dus. Geef hem een dikke kus vanavond en zijn vriendin ook en heb gewoon een leuke avond. Misschien komt er nog wel wat lekkersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik BEN een soap-opera, je wéét toch!![]()
** soap opera **
Nou nee. Ik ken de jongens die er komen. De ene is ook een ex van me. En de ander is een goede vriend van 'm (ook homo), maar da's echt totáál niet mijn type. Misschien die Australiër... *denk* ... neh, die staat te stijf van de pillenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja duidelijk en herkenbaar, gewoon een mormale situatie dus. Geef hem een dikke kus vanavond en zijn vriendin ook en heb gewoon een leuke avond. Misschien komt er nog wel wat lekkers
Are NOT!!!!!quote:
En Sebas gaat het worden, word je dan burgelijk enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ken de jongens die er komen. De ene is ook een ex van me. En de ander is een goede vriend van 'm (ook homo), maar da's echt totáál niet mijn type. Misschien die Australiër... *denk* ... neh, die staat te stijf van de pillen
Bovendien zie ik Sebas morgen als het goed isHij gaat mee naar de verjaardag van m'n beste vriendin.
klus ze !!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:25 schreef Jerruh het volgende:
en jerretje gaat zo in antwerpen klussen!.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En Sebas gaat het worden, word je dan burgelijk enzo.
quote:Ik ben bang dat ik dat ook moet worden R. stuurt me allerlei foto's van huizen in Brasil, mooie huizen maar wel een teken, denk ik
Is ie niet de ware danquote:
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks overquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik en Ricky werden gisteren in de metro naar huis ('s avonds laat) preventief gefouilleerd(rest van de mensen in de metro ook natuurlijk).
Ik was altijd wel voor preventief fouilleren, maar ik vind het nu toch een stuk minder. Je voelt je echt een crimineel als je "zomaar" gefouilleerd wordt en je tas doorzocht wordt. Ricky vroeg ook nog of ie mocht weigeren.. nee dus, dan wordt je opgepakt.
Feli!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
oooooooooooh, daar komt al die vertraging in Terminal 5 op Heathrow doorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks over
Lijkt me idd een lastige situatie zou ook niet 1-2-3 op mijn gemak voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel heel leuk.
En ik voel ook absoluut niets meer voor hem. Het is beter dat het uit is en het had al maanden zo niet jaren eerder moeten gebeuren. Misschien het het zelfs nooit moeten beginnen.
Hoe dan ook..... het is vreemd. Maar misschien is het voor haar wel net zo vreemd natuurlijk. Ik bedoel... heb je een vriendje, ga je z'n ex ontmoeten op z'n verjaardag. Dat is al spannend. En dan is het ook nog de ex met wie hij heeft samengewoond. En dan is het ook nog eens een jongen!
Ik voorzie gewoon hele ongemakkelijke situaties.
De eerste was al: "Als je blijft slapen moet je wel ff een luchtbed of zo meenemen. Anna slaapt nu bij mij he...." O ja. Ik ben gewend gewoon bij hem in bed te slapen als ik in Amsterdam logeer
Wil de ware zeggen dat je burgerlijk wordt dan? Wat een onzinquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Vanmiddag/vanavond de vriendin van m'n ex (DE ex, voor sommigen beter bekend als Pup) ontmoeten
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
Gefeliciteerd!
Ik geloof er echt geen fuck vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks over
Je weet wel. Pup. Waar ik mee samenwoonde in de boerderij waar je gelogeerd hebtquote:
Sorry, maar op een vliegveld snap ik dat je gefouilleerd wordt, maar gewoon zomaar in de metro word ik toch echt minder vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VSquote:
Ja, heb net bijgelezen. Wist ik helemaal niet, joh!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel. Pup. Waar ik mee samenwoonde in de boerderij waar je gelogeerd hebtDie.
Die heeft al 3 mnd een vriendin.
Ik schijt elke keer in mijn broek als ik in de VS door de douane moet. Bah.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VS
Volgens mij zijn die fouilleerders ook zo goed als imuun voor die grapjes, aangezien ze daar heel de dag staan en er vast meer mensen zijn die echt "hele gevatte opmerkingen maken, zoals niemand anders die maakt"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VS
bestaat er nog een verschil tussen gevatte en ongeloofwaardige opmerkingen hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die fouilleerders ook zo goed als imuun voor die grapjes, aangezien ze daar heel de dag staan en er vast meer mensen zijn die echt "hele gevatte opmerkingen maken, zoals niemand anders die maakt".
Ik heb nu al zin *ahum* in de douane als ik in september naar de VS ga.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schijt elke keer in mijn broek als ik in de VS door de douane moet. Bah.
Dat zal ook wel lekker voelen dan bij het fouilleren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je uitleggen waarom je naar de VS gaat op Schiphol?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb nu al zin *ahum* in de douane als ik in september naar de VS ga.
Moeten we eerst met z'n 3en hier in NL uitleggen waarom drie mannen (met wel wat homo trekjes) samen naar de VS willen. En dan vervolgens weer twee uur (!) in de rij gaan staan voor de douane in de VS om een vingerafdruk en irisscan achter te laten.
Toen ik naar NYC ging werden we ook helemaal ondervraagd op Schiphol over wat we gingen doen enzo, wat onze relatie wasquote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
[..]
Moet je uitleggen waarom je naar de VS gaat op Schiphol?Oh ja, dat is ook zo, bij de gate.
Straks gaan ze je ook nog vragen of je HIV hebt, want dan mag je de VS niet in
We zijn een stel, hebben een open relatie was je antwoordquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen ik naar NYC ging werden we ook helemaal ondervraagd op Schiphol over wat we gingen doen enzo, wat onze relatie was
They were not amusedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:07 schreef samjustme het volgende:
[..]
We zijn een stel, hebben een open relatie was je antwoord.
Belachelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen ik naar NYC ging werden we ook helemaal ondervraagd op Schiphol over wat we gingen doen enzo, wat onze relatie was
Sterkte vast...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jeps.. nogal. En het zal nu nog wel weer erger zijn nu we drie jaar verder zijn
Je lijkt ook too much op Bin Ladenquote:
Ze willen gewoon alle mogelijke verbanden enzo weten. Anti-terreur gedoe. En iedereen die opvalt (dus ook een groepje homo's wat samen reist) wordt nog eens extra ondervraagd...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom ze moeten weten wat je allemaal van plan bent... dat heeft toch zeker niks met homo-zijn te maken? Of is dat iets anti-terroristisch?
Wat debiel zeg.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ze willen gewoon alle mogelijke verbanden enzo weten. Anti-terreur gedoe. En iedereen die opvalt (dus ook een groepje homo's wat samen reist) wordt nog eens extra ondervraagd...
Volgens mij mag bijna iedereen door. Alleen als je een strafblad hebt kan het lastig worden...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat debiel zeg.
Nu kunnen terroristen gewoon zeggen dat ze homo zijn als smoes en mogen ze door.
Mijn vader moet ook altijd verantwoorden als ie voor zijn werk naar Amerika moet wat ie gaat doen. ik denk dat het de half-indische huidskleur is en een baard die het 'm doetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij mag bijna iedereen door. Alleen als je een strafblad hebt kan het lastig worden...
Jah.. want die hebben allemaal een bomgordel om!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader moet ook altijd verantwoorden als ie voor zijn werk naar Amerika moet wat ie gaat doen. ik denk dat het de half-indische huidskleur is en een baard die het 'm doet.
WOW je zou niet zeggen dat je een halfbloedje bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader moet ook altijd verantwoorden als ie voor zijn werk naar Amerika moet wat ie gaat doen. ik denk dat het de half-indische huidskleur is en een baard die het 'm doet.
ja lief he, ik mag het niet hardop zeggenquote:
Ja.. en we gaan weer shizzlen binnenkortquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef Manias het volgende:
haai weemz :p
ahw! meestal kroegen ofzo? ik was vorige week es heftig uitgeweest weer.. maar deze week effe nie
zekerrrrquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en we gaan weer shizzlen binnenkort
Desje zit toch nog wel eens op MSN of Gay.nl?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef Manias het volgende:
[..]
zekerrrrals desje es zn email leest ><
jaa ik spreek m ook vaak hoor hijs denk ik busy met tentamenz enzo :pquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Desje zit toch nog wel eens op MSN of Gay.nl?
Ooh.. ja, zou kunnen natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Manias het volgende:
[..]
jaa ik spreek m ook vaak hoor hijs denk ik busy met tentamenz enzo :p
sterker nog, het zou zomaar kunnen dat pup vanacht tegen Ang3l aankruipt....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:05 schreef wonderer het volgende:
Dus al die zenuwen voor niks?
ach een shag for the good old times mag altijd. Doe ik ookquote:Op zondag 30 maart 2008 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sterker nog, het zou zomaar kunnen dat pup vanacht tegen Ang3l aankruipt....
for old times sake...
waarop ang3l zei: nee dat zou ik echt niet kunnen maken, niet tegenover anna, de nieuwe vriendin van pup en niet, komt ie he (mag ik een tromroffel) TEGENOVER SEBASTIAAN!!!
hij is zo ontzettend niet verliefd
Tja, babbelen over anderen in hun afwezigheid... niet zo'n fan van.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat dit nog wel kan, het zijn geen feiten he
ik zei het zou zo maar kunnen
en dat Ang3l toch gevoelens blijkt te hebben is toch niets echt schokkends
daar heb je een punt, ik heb natuurlijk wel vooraf aangegeven dat ik dat ging plaatsenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, babbelen over anderen in hun afwezigheid... niet zo'n fan van.
JE BENT EEN SLUTquote:Op zondag 30 maart 2008 01:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach een shag for the good old times mag altijd. Doe ik ook
Ik ben ook maar een kwartbloedjequote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:29 schreef samjustme het volgende:
[..]
WOW je zou niet zeggen dat je een halfbloedje bent.
Dank je ik hou ook van jouquote:
split personality denk ikquote:Op zondag 30 maart 2008 12:47 schreef Cairon het volgende:
what's up with Sam mixing Nederlands en Engels de laatste tijd?
Mag ik je daar veel plezier wensen?quote:Op zondag 30 maart 2008 13:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemiddag vanaf Stockholm Arlanda Airport. Ik vlieg zo richting Kopenhagen voor de Kleine Zeemeermin
klopt inderdaad.. ik ga alleen naar apart georganiseerde feesten zeg maar, niet "zomaar" naar een tent toe..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Nah, het is gister min of meer uitgesproken dat de vriendin van pup hoooogstwaarschijnlijk niet durfde te komen omdat ik er zou zijn en dat ze het voelt alsof ze tegen me op moet boksen in een soort concurrentiestrijd.
Nou schat, je mag 'm hebben hoor
En ik kom er steeds meer achter dat Amsterdam best een ingekakte stad is en niet het uitgaans-mekka is zoals de mensen die er wonen altijd heel arrogant beweren.
Was het verder wel gezellig dan?quote:Op zondag 30 maart 2008 14:50 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh
Nah, het is gister min of meer uitgesproken dat de vriendin van pup hoooogstwaarschijnlijk niet durfde te komen omdat ik er zou zijn en dat ze het voelt alsof ze tegen me op moet boksen in een soort concurrentiestrijd.
Nou schat, je mag 'm hebben hoor
Oud nieuws toch?quote:En ik kom er steeds meer achter dat Amsterdam best een ingekakte stad is en niet het uitgaans-mekka is zoals de mensen die er wonen altijd heel arrogant beweren.
"wat vaag" is nog zacht uitgedruktquote:Op zondag 30 maart 2008 14:52 schreef Manias het volgende:
[..]
klopt inderdaad.. ik ga alleen naar apart georganiseerde feesten zeg maar, niet "zomaar" naar een tent toe..
zoals in de powerzone toen met ons was wel oke! (publiek wel wat vaag:P )
quote:Op zondag 30 maart 2008 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.albinoblacksheep.com/flash/animator!
Ik lees alleen de redenen niet hierquote:Op zondag 30 maart 2008 16:47 schreef Ang3l het volgende:
Onder invloed van alcohol hoor je echt de leukste dingen van je exenWaarom de ene nu voor een meisje gaat, wat ie niet leuk aan mij vond, wat de ander wel leuk aan mij vond, wat ie dacht toen het uitging etc etc
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).quote:Op zondag 30 maart 2008 16:53 schreef Manias het volgende:
vraag me af of ie zich nou echt bi vind of dat ie dit mens maar even neemt voor tussendoor ofzo ;p
Haaai Manias.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:31 schreef Manias het volgende:
haai wonderer!
Daarom dus.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
quote:
Jaquote:Op zondag 30 maart 2008 17:37 schreef creno het volgende:
[..]hallo won, ik zag dat je baalde dat je me gemist had
verder iets gemist?quote:Op zondag 30 maart 2008 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie zichzelf zelfs hetero nu (al was er geen enkele van de vrienden die dat kon zeggen met een "straight" face).
Ach moet ie zelf weten. Wel een beetje slap van dat meisje dat ze niet durft te komen omdat ze het als een concurrentiestrijd ervaart.Welke concurrentie honey. I've got a penis!
V? welke V?quote:Op zondag 30 maart 2008 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Haaai Manias.
Woon jij nog steeds in het mooie (*proest*) V.?
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.quote:
Ik weet het wel zeker..quote:Op zondag 30 maart 2008 19:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij ook in Veenendaal woonde... Maar misschien ben ik in de war.
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:00 schreef Manias het volgende:
[..]
oh jee! meer slapen en psychotherapie tijd!
Jezus kind, doe niet zo dramatischquote:Op zondag 30 maart 2008 21:58 schreef Zakje het volgende:
Wat een kut weekend, volgens mij heb ik last van een burn-out o.i.d..
Je zat toch al bij 1quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat eerste dan maar, ik ben echt doodsbang voor psychologen en psychiaters.
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:15 schreef Manias het volgende:
[..]
le drama! wat kunnen ze je nou aandoen! teveel over jezelf praten? :p
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
We gingen naar de Palace, normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik had het om de één of andere reden helemaal niet naar mijn zin. Het publiek stond me niet aan, de muziek kon me niet bekoren en om de één of andere reden bekroop me het gevoel dat het allemaal ontzettend lame was. Hopelijk gaat het de volgende beter
.
Je wordt echt niet zo snel in een kliniek gedumpt, dan moet je wel heel ver heen zijn hoorquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
een psycholoog mag dat al helemaal niet, en een psychiater mag dat ook niet zomaarquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben echt als de dood dat ze iets ontdekken om me vervolgens in één of andere kliniek op te bergen, en ja, ik weet dat dat heel raar klinkt, maar het is nou eenmaal zo.
like, no way :|quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
Sommige lontjes zijn nu eenmaal kort...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jezus kind, doe niet zo dramatisch
Je leven begint pas net
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer welquote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien begint je onderbewustzijn te begrijpen dat er meer in het leven is dan kleding, uiterlijk en de Palace?
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;pquote:Op zondag 30 maart 2008 22:25 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet niet, want met de outfit die ik bij elkaar heb weten te matchen ben ik echt ontzettend blij, dat dan weer wel.
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweestquote:Op zondag 30 maart 2008 22:28 schreef Manias het volgende:
[..]
there's more to life enzo ;p burnout is iets ernstiger ;p
Is er dan meer?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Tyra would not agree!!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Helaas is het leven niet altijd leuk, 't is nou eenmaal zo...quote:Op zondag 30 maart 2008 22:32 schreef Zakje het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, met teleurstellingen omgaan is nooit echt mijn sterkste punt geweest, ik zie gewoon graag dat alles leuk, vlot en vooral naar mijn zin verloopt
.
Video is best wel funny, van emancipation of mimi heb ik zelfs 3 verschillende versies gekocht. Normale editie, speciale editie van normale editie en special editon/inclusief dvd.quote:
Ja, klinkt echt als een echte burn out, geen twijfel mogelijk.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik meen het, ik wou zaterdag mijn kledingkast bevoorraden voor het nieuwe seizoen, normaal gesproken 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik deed er 4,5 uur over om welgeteld 1 outfit te kopen ( incluis accessoires ) , en uitgaan was helemaal een ramp.
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
nou, ik heb er weinig verstand van hoor, maar het klinkt toch wel vrij ernstigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:17 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ja. Duuuuiiiidelijk een burn-out!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef Zakje het volgende:
[..]
We gingen naar de Palace, normaal gesproken ook 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ik had het om de één of andere reden helemaal niet naar mijn zin. Het publiek stond me niet aan, de muziek kon me niet bekoren en om de één of andere reden bekroop me het gevoel dat het allemaal ontzettend lame was. Hopelijk gaat het de volgende beter
.
nu snap ik ook zijn tekst op msn... Zou je niet alvast beginnen met een kleine uitleg ipv wachten tot woensdag?quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
Nou. De eerste huwelijksperikelen dienen zich aan in Huize Angel
Werd me gisternacht door de telefoon verweten dat ik zo'n enorme ijskoningin ben en dat ie aan niets kan zien dat ik hem leuk/lief/aardig/sexy/geil vind en dat ik hem nooit bel.
Mja. Mijn vrienden weten bovenstaande wel. Die weten dat ik een ijskreng ben, dat ik Sebas erg leuk vind en dat ik inderdaad een teringhekel heb aan bellen. Ik vergeet alleen wel eens dat nieuwe mensen dat niet weten en daardoor dus de verkeerde signalen kunnen ontvangen.
"Normaal gesproken had ik al lang gedag gezegd. Ik bedoel, voor jou 10 anderen. Maar op de een of andere manier wil ik die 10 anderen niet. Ik zie alleen aan niets dat jij dat ook zo hebt, al moet je vast 10 anderen in de rij hebben staan voor je."
*kijkt buiten* Ik zie er geen 10 hoor..........
*zucht*
Woensdag maar even rechtzetten dan.
quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
Werd me gisternacht door de telefoon verweten dat ik zo'n enorme ijskoningin ben en dat ie aan niets kan zien dat ik hem leuk/lief/aardig/sexy/geil vind en dat ik hem nooit bel.
Mja. Mijn vrienden weten bovenstaande wel. Die weten dat ik een ijskreng ben, dat ik Sebas erg leuk vind en dat ik inderdaad een teringhekel heb aan bellen. Ik vergeet alleen wel eens dat nieuwe mensen dat niet weten en daardoor dus de verkeerde signalen kunnen ontvangen.
"Normaal gesproken had ik al lang gedag gezegd. Ik bedoel, voor jou 10 anderen. Maar op de een of andere manier wil ik die 10 anderen niet. Ik zie alleen aan niets dat jij dat ook zo hebt, al moet je vast 10 anderen in de rij hebben staan voor je."
*zucht*
Hmm... das minder...quote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
JAHAAA NU WETEN WE HET WEL HOOR!!!quote:
Indd, kutplaatquote:Op maandag 31 maart 2008 15:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
JAHAAA NU WETEN WE HET WEL HOOR!!!
Tip: zeg hem Niet dat je dat je zo ontzettend niet verliefd bentquote:Op maandag 31 maart 2008 06:44 schreef Ang3l het volgende:
*zucht*
Weet niet. Ik denk daarover dan te veel na. Waarom zegt iemand nou bijvoorbeeld vleiende opmerkingen? Wat wil hij (en in dit geval ook paar keer een zij) van me? Is daar nou een interessant gesprek mee te voeren of word ik meegezogen in een praatje waarbij ik mezelf moet gaan bewijzen in woorden etc... Op één of andere manier lukt het me niet zo goed om er gemakkelijk op te reageren...quote:
dude! je kan beter, ik weet het gewoon zeker!quote:Op maandag 31 maart 2008 17:05 schreef Cairon het volgende:
dat noemen ze geen versieren Jerruh, dat noemen ze handelswaar slijten aan de eerste de beste die eruit ziet alsof ; ie een junk is...
Maar was je ergens anders dan anders? Was er een ander soort publiek? Had je andere kleren aan? Net naar de kapper geweest? Ander humeur? Ander luchtje op?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:13 schreef Jerruh het volgende:
Weet niet. Ik denk daarover dan te veel na. Waarom zegt iemand nou bijvoorbeeld vleiende opmerkingen? Wat wil hij (en in dit geval ook paar keer een zij) van me? Is daar nou een interessant gesprek mee te voeren of word ik meegezogen in een praatje waarbij ik mezelf moet gaan bewijzen in woorden etc... Op één of andere manier lukt het me niet zo goed om er gemakkelijk op te reageren...
vooral niet als een neger me tegenhoudt en zegt: you're hot...
een beetje uit haast en een beetje uit gelatenheid antwoordde ik nogal cru: you're not....
Ik was voor het eerst sinds 10 maanden weer eens naar villa achterdeur geweestquote:Op maandag 31 maart 2008 17:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Maar was je ergens anders dan anders? Was er een ander soort publiek? Had je andere kleren aan? Net naar de kapper geweest? Ander humeur? Ander luchtje op?.
No, trust me. Da's niet voldoende.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Juist de intentie om niet te versieren is misschien wat je zo aantrekkelijk maakte.
Nou, ja bij Jerruh zit er natuurlijk ook wel wat anders achter, ik bedoel, de zwerver onder de brug probeert ook niet te versieren, maar daar gaat ook niemand achteraan.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
No, trust me. Da's niet voldoende.
zwerver...junk... teveel randverschijnselen der maatschappij in één zin met mijn naam telkensquote:Op maandag 31 maart 2008 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ja bij Jerruh zit er natuurlijk ook wel wat anders achter, ik bedoel, de zwerver onder de brug probeert ook niet te versieren, maar daar gaat ook niemand achteraan.
Waarom heb jij hem wel op MSN en ik niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 08:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu snap ik ook zijn tekst op msn... Zou je niet alvast beginnen met een kleine uitleg ipv wachten tot woensdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |