FitN4AaA!!!!einz111111!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:26 schreef Cairon het volgende:
Iemand moet voor Jerruh een topic openen: "Epic Fitna LuLz0rz!!!"![]()
straks ben je ook fitna!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:37 schreef Cybart het volgende:
jeeeej, de eerste griepsympthomen zijn aan het weg gaan
mag ook wel na al mn medicatie gebruik de afgelopen dagen
ik denk ik zal hem jou laten inkoppenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
straks ben je ook fitna!!!!.
beterschap dude!
als ik dan toch bezig ben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk ik zal hem jou laten inkoppen
succes!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Cairon het volgende:
ik ga een blikopener kopen!
is jouw bank dan ook zo mooi witna?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Op die nieuwe bank kan je toch lekker zitna!
afsprakenstressna!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:50 schreef samjustme het volgende:
Pff wat een gedoe als je met 5 meiden op hetzelfde tijdstip wilt afspreken de ene kan dan niet zus enzo nu kunnen ze opeens wel allemaal volgende week zaterdag naar Efteling maar ja dan ben ik zelf al bezet heb een verjaardagsfeest.
die zit momenteel toch in japan o.a.? las pas nog een stukje over hemquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil Wouter Hamel wel hebben.
[ afbeelding ]
is ie niet alweer terug?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
die zit momenteel toch in japan o.a.? las pas nog een stukje over hem.
lees je pm.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef samjustme het volgende:
[..]
![]()
[..]
net zo grappig als je gedachtengang over moslims. Maar ja de angst overheerst bij sommigen blijkbaar.
whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zijn CD voor mijn zus' verjaardag gekocht. Maar eerst voor mezelf gekopieerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |