De vriendIN van je ex (als in zijn nieuwe liefde) .... Heb wel nieuwe vriendjes van mijn exen ontmoet maar nog nooit een vriendINquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Vanmiddag/vanavond de vriendin van m'n ex (DE ex, voor sommigen beter bekend als Pup) ontmoeten
Exactlyquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De vriendIN van je ex (als in zijn nieuwe liefde) ....
Ik ook niet echt. Nou ja. De hetero waar ik een tijd mee aangerommeld heb vroeger die koos uiteindelijk wel voor het meisje, maar dat was toch anders. Dat meisje kende ik heel goed, we waren altijd met 3 samen en hij was technisch gezien niet mijn vriendje.quote:Heb wel nieuwe vriendjes van mijn exen ontmoet maar nog nooit een vriendIN
Mogguhquote:Goedemorgen trouwens
Ach, misschien is ze wel heel leuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:01 schreef Cybart het volgende:
succes vanavond manneke !
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Exactly
[..]
Ik ook niet echt. Nou ja. De hetero waar ik een tijd mee aangerommeld heb vroeger die koos uiteindelijk wel voor het meisje, maar dat was toch anders. Dat meisje kende ik heel goed, we waren altijd met 3 samen en hij was technisch gezien niet mijn vriendje.
Met bovenstaande heb ik wel 3 jaar samengewoond. Mijn langste relatie.
[..]
Mogguh
jij & anna vanavond als jullie wat alcohol binnen hebben: " kreunt ie bij jou ook zo raar als je ..... doet"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel heel leuk.
En ik voel ook absoluut niets meer voor hem. Het is beter dat het uit is en het had al maanden zo niet jaren eerder moeten gebeuren. Misschien het het zelfs nooit moeten beginnen.
Hoe dan ook..... het is vreemd. Maar misschien is het voor haar wel net zo vreemd natuurlijk. Ik bedoel... heb je een vriendje, ga je z'n ex ontmoeten op z'n verjaardag. Dat is al spannend. En dan is het ook nog de ex met wie hij heeft samengewoond. En dan is het ook nog eens een jongen!
Ik voorzie gewoon hele ongemakkelijke situaties.
De eerste was al: "Als je blijft slapen moet je wel ff een luchtbed of zo meenemen. Anna slaapt nu bij mij he...." O ja. Ik ben gewend gewoon bij hem in bed te slapen als ik in Amsterdam logeer
Nee muts. Met "bovenstaande" bedoelde ik de helemaal bovenstaande. De ex. De ex met wie ik samenwoonde. De ex die jarig is vandaag. Waarvan ik z'n vriendin ga ontmoeten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt samengewoond met iemand die niet je vriendje was en een viendin had hoe doe je dat.. dat is zelfs voor mij een beetje te ver. Hoe zat het dan met de sex enzo
Nee. Want dat weet ik ook niet.quote:Een vriend gaf me gisteren trouwens een link van een onderzoek van de Schorer stichting en zei vul jij dit eens in en 1 van de vragen was (en hij zei dat ik eerlijk moest zijn)
Met in totaal hoeveel verschillende mannen heb jij ooit seks gehad in je hele leven?
Wees eerlijk en zo precies mogelijk. Maak zo nodig een goede schatting.
0 (nog nooit seks gehad met een man of jongen)
1
2-5
6-10
11-50
51-100
101-500
Meer dan 500
Oepsis het erg als je dat niet meer weet
Getverrrrredemme! Dat wil ik echt niet weten!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:12 schreef Cybart het volgende:
[..]
jij & anna vanavond als jullie wat alcohol binnen hebben: " kreunt ie bij jou ook zo raar als je ..... doet"
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap operaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee muts. Met "bovenstaande" bedoelde ik de helemaal bovenstaande. De ex. De ex met wie ik samenwoonde. De ex die jarig is vandaag. Waarvan ik z'n vriendin ga ontmoeten.
Die jongen die niet mijn vriendje was en die een vriendin had, dat was iemand anders
[..]
Nee. Want dat weet ik ook niet.
Ik BEN een soap-opera, je wéét toch!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap opera
Je kunt ook gewoon even terug lezen, want zo onduidelijk was het verhaal nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:36 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dank je MUTS misschien is het handig als je even een synopsis maakt zodat we het allemaal berijpen. Het lijkt trouwens wel een soap opera
Ja duidelijk en herkenbaar, gewoon een mormale situatie dus. Geef hem een dikke kus vanavond en zijn vriendin ook en heb gewoon een leuke avond. Misschien komt er nog wel wat lekkersquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik BEN een soap-opera, je wéét toch!![]()
** soap opera **
Nou nee. Ik ken de jongens die er komen. De ene is ook een ex van me. En de ander is een goede vriend van 'm (ook homo), maar da's echt totáál niet mijn type. Misschien die Australiër... *denk* ... neh, die staat te stijf van de pillenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja duidelijk en herkenbaar, gewoon een mormale situatie dus. Geef hem een dikke kus vanavond en zijn vriendin ook en heb gewoon een leuke avond. Misschien komt er nog wel wat lekkers
Are NOT!!!!!quote:
En Sebas gaat het worden, word je dan burgelijk enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou nee. Ik ken de jongens die er komen. De ene is ook een ex van me. En de ander is een goede vriend van 'm (ook homo), maar da's echt totáál niet mijn type. Misschien die Australiër... *denk* ... neh, die staat te stijf van de pillen
Bovendien zie ik Sebas morgen als het goed isHij gaat mee naar de verjaardag van m'n beste vriendin.
klus ze !!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:25 schreef Jerruh het volgende:
en jerretje gaat zo in antwerpen klussen!.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
En Sebas gaat het worden, word je dan burgelijk enzo.
quote:Ik ben bang dat ik dat ook moet worden R. stuurt me allerlei foto's van huizen in Brasil, mooie huizen maar wel een teken, denk ik
Is ie niet de ware danquote:
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks overquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:35 schreef Vlarp het volgende:
Ik en Ricky werden gisteren in de metro naar huis ('s avonds laat) preventief gefouilleerd(rest van de mensen in de metro ook natuurlijk).
Ik was altijd wel voor preventief fouilleren, maar ik vind het nu toch een stuk minder. Je voelt je echt een crimineel als je "zomaar" gefouilleerd wordt en je tas doorzocht wordt. Ricky vroeg ook nog of ie mocht weigeren.. nee dus, dan wordt je opgepakt.
Feli!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
oooooooooooh, daar komt al die vertraging in Terminal 5 op Heathrow doorquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks over
Lijkt me idd een lastige situatie zou ook niet 1-2-3 op mijn gemak voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, misschien is ze wel heel leuk.
En ik voel ook absoluut niets meer voor hem. Het is beter dat het uit is en het had al maanden zo niet jaren eerder moeten gebeuren. Misschien het het zelfs nooit moeten beginnen.
Hoe dan ook..... het is vreemd. Maar misschien is het voor haar wel net zo vreemd natuurlijk. Ik bedoel... heb je een vriendje, ga je z'n ex ontmoeten op z'n verjaardag. Dat is al spannend. En dan is het ook nog de ex met wie hij heeft samengewoond. En dan is het ook nog eens een jongen!
Ik voorzie gewoon hele ongemakkelijke situaties.
De eerste was al: "Als je blijft slapen moet je wel ff een luchtbed of zo meenemen. Anna slaapt nu bij mij he...." O ja. Ik ben gewend gewoon bij hem in bed te slapen als ik in Amsterdam logeer
Wil de ware zeggen dat je burgerlijk wordt dan? Wat een onzinquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
Blech. Vanmiddag/vanavond de vriendin van m'n ex (DE ex, voor sommigen beter bekend als Pup) ontmoeten
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:52 schreef Coastertommm het volgende:
Ik ben er ook weer want
Ik ben jarig!
Eindelijk volwassen.
Gefeliciteerd!
Ik geloof er echt geen fuck vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waren ze niet lekker dan, ik was laatst op Heathrow en een lekker ding wou me fouieren en ik zei ga je gan en sla vooral niks over
Je weet wel. Pup. Waar ik mee samenwoonde in de boerderij waar je gelogeerd hebtquote:
Sorry, maar op een vliegveld snap ik dat je gefouilleerd wordt, maar gewoon zomaar in de metro word ik toch echt minder vrolijk vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:55 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VSquote:
Ja, heb net bijgelezen. Wist ik helemaal niet, joh!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet wel. Pup. Waar ik mee samenwoonde in de boerderij waar je gelogeerd hebtDie.
Die heeft al 3 mnd een vriendin.
Ik schijt elke keer in mijn broek als ik in de VS door de douane moet. Bah.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VS
Volgens mij zijn die fouilleerders ook zo goed als imuun voor die grapjes, aangezien ze daar heel de dag staan en er vast meer mensen zijn die echt "hele gevatte opmerkingen maken, zoals niemand anders die maakt"quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Als je op een vliegveld tegenwoordig een grapje maakt bij de douane dan word je meteen opgepakt. Zeker in de UK en de VS
bestaat er nog een verschil tussen gevatte en ongeloofwaardige opmerkingen hequote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die fouilleerders ook zo goed als imuun voor die grapjes, aangezien ze daar heel de dag staan en er vast meer mensen zijn die echt "hele gevatte opmerkingen maken, zoals niemand anders die maakt".
Ik heb nu al zin *ahum* in de douane als ik in september naar de VS ga.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schijt elke keer in mijn broek als ik in de VS door de douane moet. Bah.
Dat zal ook wel lekker voelen dan bij het fouilleren.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik schijt elke keer in mijn broek als ik in de VS door de douane moet. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |