quote:
Is toch niet zo verwondelijk als je zegt dat je 18 ben en best wel leuk uitziet om zoveel berichten te ontvangen?quote:
kan je ook nog een beetje de rode draad lezen tussen het gevitna door?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:59 schreef creno het volgende:
potverpitna, wat een discussie in het vorige deeltje... erg boeiend om terug te lezen !
de google ads proberen mij te bekeren!quote:Singles in de buurt.
leer singles kennen bij be2. Nu gratis testen!
www.be2.nl
Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Verleid iedere vrouw
Mijn trukendoos leert je precies wat te zeggen tegen mooie vrouwen.
www.VrouwenVersieren
trukkendoosquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef Jerruh het volgende:
[..]
de google ads proberen mij te bekeren!.
had iemand z'n tampon te lang laten zitna ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kan je ook nog een beetje de rode draad lezen tussen het gevitna door?.
soem people wear ugly stuff that most of the times doesn't fitnaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:07 schreef creno het volgende:
[..]
had iemand z'n tampon te lang laten zitna ?
nee, ik ben bij Mau gebleven, want we hadden de volgende dag een vrij drukke dag! wilde er wel graag heen! Het schijnt een goed feest te zijn geweest haha! wat vond jij er van?>quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:14 schreef creno het volgende:
@ jerruh: alles goed hier hoor. Dacht tijdens de afwas, effe op fok kijken(de afwas staat er nu dus nog half) Ben je naar de danssalon-reunie geweest ? ik heb ang3l gezien !
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:14 schreef creno het volgende:
@ jerruh: alles goed hier hoor. Dacht tijdens de afwas, effe op fok kijken(de afwas staat er nu dus nog half) Ben je naar de danssalon-reunie geweest ? ik heb ang3l gezien !
Nee johquote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:39 schreef creno het volgende:
Ik was wel verbaasd dat de oude danssalon er nog steeds zo bijstaat alsof ie zo open zou kunnen, ik had een kaal gebouw verwacht...
Ik wel ja. V half.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef DR34M3R het volgende:
Ben je nog geslaagd vanavond Engel?
Oh, dan hoor ik van haar wel wat de schade isquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel ja. V half.
Die gaat morgen de rest kopen als 't goed is.
Ze hadden de kandelaars die eef mij heft gegeven niet meer. Die wilde ze zelf heel graag ook hebben. Maar ze hadden wel 1 kandelaar voor 2 kaarsen, ook gietijzer. Dus die heeft V gekocht + 2 kaarsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, dan hoor ik van haar wel wat de schade is
Ben benieuwd wat ze gekocht heeft?
Oh, dat is vast ook heel leuk!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze hadden de kandelaars die eef mij heft gegeven niet meer. Die wilde ze zelf heel graag ook hebben. Maar ze hadden wel 1 kandelaar voor 2 kaarsen, ook gietijzer. Dus die heeft V gekocht + 2 kaarsen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!
Pfffff, normaal gesproken voel ik me best fitna een training... maar die ging niet door en dus ben ik maar gaan shoppen. Da's heul veul vermoeiender!
Misschien ook omdat ik met de verzamelde werken van shakespeare en de odyssee/ilias in m'n tas rondliep
Zou die spelfout bewust in de advertentie gezet zijn?quote:
Bloedmooi Arabisch Vrouw
Mooie Vrouwen Voor Afspraken En Huwelijk. 273000 Leden 100% Gratis!
www.Muslima.com
Mij?quote:
quote:O ja, enne Ang3l! *hips*
Ben ik dan ook nietquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik kan me je niet als arrogant herinneren
En woensdag soepdag. En zaterdag.quote:[..]
Altijd op vrijdag
jeumig, er wordt wel iemand erg verwend zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik heb jou gezien! En je vriend! En je broer! En zijn vriend!
Pfffff, normaal gesproken voel ik me best fitna een training... maar die ging niet door en dus ben ik maar gaan shoppen. Da's heul veul vermoeiender!
Misschien ook omdat ik met de verzamelde werken van shakespeare en de odyssee/ilias in m'n tas rondliep
kietel hem gewoon weer wakkerquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:14 schreef Nuno_G het volgende:
Jeeh wat was het weer leuk hier in Engeland. Moet er nog steed aan wennen dat allees zo vroeg sluit (ondanks de nieuwe openingswet) en na 15 minuten slapen ze al.... ik wou nog een 3e ronde
ach morgen is er weer een dag en het was niet echt spectaculairquote:
hipsna en seksnaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:34 schreef Jerruh het volgende:
ownee....hipsna....
En dan een sigaretna.quote:
Dat was voor mezelfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:02 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jeumig, er wordt wel iemand erg verwend zeg
Néé néé! De woensdag is helemaal overquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik dan ook niet
[..]
En woensdag soepdag. En zaterdag.
Geen soep meer?!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Néé néé! De woensdag is helemaal over.
Ja, bij alcoholisten wel jaquote:En op zaterdag.. sja, dat hoort er toch een beetje bij?
't is verhuisd naar een andere kroeg, en daar is het minder gezellig op woensdagquote:
quote:Ja, bij alcoholisten wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |