WOW je zou niet zeggen dat je een halfbloedje bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn vader moet ook altijd verantwoorden als ie voor zijn werk naar Amerika moet wat ie gaat doen. ik denk dat het de half-indische huidskleur is en een baard die het 'm doet.
ja lief he, ik mag het niet hardop zeggenquote:
Ja.. en we gaan weer shizzlen binnenkortquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:14 schreef Manias het volgende:
haai weemz :p
ahw! meestal kroegen ofzo? ik was vorige week es heftig uitgeweest weer.. maar deze week effe nie
zekerrrrquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja.. en we gaan weer shizzlen binnenkort
Desje zit toch nog wel eens op MSN of Gay.nl?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef Manias het volgende:
[..]
zekerrrrals desje es zn email leest ><
jaa ik spreek m ook vaak hoor hijs denk ik busy met tentamenz enzo :pquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:27 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Desje zit toch nog wel eens op MSN of Gay.nl?
Ooh.. ja, zou kunnen natuurlijk!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:34 schreef Manias het volgende:
[..]
jaa ik spreek m ook vaak hoor hijs denk ik busy met tentamenz enzo :p
sterker nog, het zou zomaar kunnen dat pup vanacht tegen Ang3l aankruipt....quote:Op zondag 30 maart 2008 01:05 schreef wonderer het volgende:
Dus al die zenuwen voor niks?
ach een shag for the good old times mag altijd. Doe ik ookquote:Op zondag 30 maart 2008 01:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
sterker nog, het zou zomaar kunnen dat pup vanacht tegen Ang3l aankruipt....
for old times sake...
waarop ang3l zei: nee dat zou ik echt niet kunnen maken, niet tegenover anna, de nieuwe vriendin van pup en niet, komt ie he (mag ik een tromroffel) TEGENOVER SEBASTIAAN!!!
hij is zo ontzettend niet verliefd
Tja, babbelen over anderen in hun afwezigheid... niet zo'n fan van.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik denk dat dit nog wel kan, het zijn geen feiten he
ik zei het zou zo maar kunnen
en dat Ang3l toch gevoelens blijkt te hebben is toch niets echt schokkends
daar heb je een punt, ik heb natuurlijk wel vooraf aangegeven dat ik dat ging plaatsenquote:Op zondag 30 maart 2008 01:48 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Tja, babbelen over anderen in hun afwezigheid... niet zo'n fan van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |