Claire is ook niet dom, ze heeft gewoon een hekel aan ruzie (volgens mij)quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire is volgens mij ook niet echt dom. Ze lijkt en doet wel naïef, ze speelt niet, niet geschikt voor DGK tot dusver. Maar ik schat Claire qua denkvermogen hoger in dan Amanda (streetwise).
Waarom ik dat denk? Op sommige momenten, wanneer ze echt vindt dat ze voor zichzelf op moet komen (bijvoorbeeld toen Huub haar vorige week? aan tafel aanviel), dan spreekt ze zeer volwassen woorden, erg to the point (tegen Huub). Dat doe je niet op die manier als je dom bent.
Een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Ja, ik vond (en vind) het nog steeds onzin, maar dit is wel een aangename bijkomstigheid.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Top idee dat trouwen,alleen die koppen van Brian en Amanda zijn het al waard.
Thnx Bartquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je maakt vandaag een paar verkeerde aannames.
1. De ouders van Claire zijn bloednerveus voor hun dochter. Als zij met zekerheid konden zeggen dat het nergens over ging, hadden ze dat huwelijk niet goedgekeurd. Zolang de kans er in zit dat hun dochter de liefde van haar leven tegen het lijf is gelopen, willen ze haar het voordeel van de twijfel geven. En papa Ron is op het moment supreme niet daadkrachtig genoeg geweest. Hij had bijvoorbeeld kunnen afdwingen dat ze pas na 22 mei mag trouwen, maar ik denk dat de zenuwen hem de das om hebben gedaan.
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Nu weer verder met jointje, okee... laat me toch even allemaal
Niet als je verstand hebt van ringmaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook echt zo moeilijk hè... om achter iemands ringmaat te komen....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Natuurlijk. Dat doet ze iedere dagquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
Drinkt Amanda nog een beetje door?
Alsof Bart precies weet wat er speelt. Hij is ook geschrokken van het huwelijksaanzoek en in combi met het telefoongesprek met papa Ron ben ik daar nogal verbaasd over.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Leandra het volgende:
Thnx Bart
Nog maar ff in de herhaling voor alle complottheorie-aanhangers
ik draai langzaam (heul langzaam) ri. neutraalquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Nee, dat gaat niet lukken, dat heeft Huub al geprobeert te bewerkstelligen door die twee russen in huis te halen, die waren er zodat claire ze kon bashen, maar ze wiebelde alleen maar met haar hoofd en snapte alles en deed niets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef neehe het volgende:
Wie weet gan we de echte Claire pas na morgen zien, en heeft ze zich volgens het script rustig gehouden.
Nu gaat ze met Ricardo mee en whala dat heeft opeens geholpen.
Nu komt het beest in Claire los. ( nou ja het is een mooie gedachte dat het zo zou kunnen gaan )
stond op de plasma dat het mag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Ziet het volgende:
huub gaat champagne drinken en denkt wel dat het mag
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
Krijgen we dan eindelijk weer eens wat actie vandaag?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
er zijn veel nederlandse topmodellen op het feest morgenavond......... EN SLABEK IS ER DUS NIET BIJ.............ik zeg dat wordt ruzie vanavond
Ik geniet van deze kop...zo afgunstig.quote:
Ik had precies hetzelfde... maar nadat Huub Ron had gebeld moet ik er om lachen. Ik weet ook niet precies wat ik er mee moet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
ik draai langzaam (heul langzaam) ri. neutraal
(en ik was zwaar negatief)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof Bart precies weet wat er speelt. Hij is ook geschrokken van het huwelijksaanzoek en in combi met het telefoongesprek met papa Ron ben ik daar nogal verbaasd over.
Maar Bart zit lekker te blowen dus ik laat die big shot maar even.![]()
huh?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
Amanda is jaloers ole oleeee en Brian flipt hem hard ole oleeeeeeeee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen verstand van ringmaten, maar ik weet de mijne welquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Niet als je verstand hebt van ringmaten.
Maar nou je toch reageerd. Ik las vande week een stukje dat jij gepost had over trouwen op huwelijks voorwaarde of in gemeenschap van goederen. Als ik het goed gelezen heb, schreef jij dat dit ,in dit geval weinig uit maakt. omdat het geld, als dit door een van de twee gewonnen gaat worden, gewonnen is tijdens het huwelijk.
Betekent dit nou, dat het in hun geval geen moer uit maakt op welke manier ze in het huwelijk ouden treden?
Ik vraag dit omdat ze nou toch besloten hebben om op huwelijks voorwaarde te gaan trouwen, als het allemaal al echt zou zijn.
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naar ik aanneem maakt De Redactie geen verschil tussen Miljonairs. Japio moest destijds 30 kilo afvallen om een huwelijksreis te krijgen ........ Nu dus ook Huub 30 kilo afvallen
Nee hè? Ik vrees met grote vrezen. Moet Huub flippen voordat dat dat nephuwelijk doorgaat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van ringmaten, maar ik weet de mijne wel
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) dat behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Echter, het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub allang weet dat hij niet gaat winnen, en het slechts gaat om het veiligstellen van het tot nu toe verdiende geld. Huub zal immers beduidend meer bonussen hebben binnengesleept dan Claire.
Het zou me overigens ook niet verbazen als ze allebei sowieso niet in gemeenschap van goederen zouden trouwen (zou ik ook niet doen). Het lijkt me dat er aan beide kanten eventueel nog wat te erven valt en als de ouders dat niet testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen hebben laten vallen dan valt dat er ook onder (verandering van die wetgeving is onderweg, maar nog niet rond)
Ze gaven op de bank al aan dat ze op huwelijksvoorwaarden (koude uitsluiting) zullen gaan trouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
knip..
Het zou me overigens ook niet verbazen als ze allebei sowieso niet in gemeenschap van goederen zouden trouwen (zou ik ook niet doen). Het lijkt me dat er aan beide kanten eventueel nog wat te erven valt en als de ouders dat niet testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen hebben laten vallen dan valt dat er ook onder (verandering van die wetgeving is onderweg, maar nog niet rond)
Prima OP, niks mis mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn best gedaan op een leuke op, ik vind het lastig..
ff bijlezen
was het niet 10 kilo voor een huwelijksreis en tot 150 kg dalen voor een maagband?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.
Dat is het volgens mij dus sowieso wel, ook op huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.
Hij houdt haar erin omdat een maand nog lang is en er in een maand van alles kan gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Clair blijft dus? Wat stemde Jaap eigenlijk??
Jaap hield Clair erin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Clair blijft dus? Wat stemde Jaap eigenlijk??
Laat hem maar lekker flippen. Rat kan zich toch ook niet inhouden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè? Ik vrees met grote vrezen. Moet Huub flippen voordat dat dat nephuwelijk doorgaat?
Prima geluktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn best gedaan op een leuke op, ik vind het lastig..
ff bijlezen
Volgens mij kun je wel zo inrichten dat bij scheiding de ander niks krijgt, maar de overheid gaat géén bijstandsuitkering verstrekken. Daar is alimentatie voor uitgevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Echter, het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub allang weet dat hij niet gaat winnen, en het slechts gaat om het veiligstellen van het tot nu toe verdiende geld. Huub zal immers beduidend meer bonussen hebben binnengesleept dan Claire.
dit hele belachelijke huwelijk is het waard om die slabek uit dr stekker te zien gaan. Wat is het toch een gifkikker die meidquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Wat is slabek jaloers zeg,het straalt er echt vanaf.Die gaat nu zeker fouten maken.
Vergeet de vliegende oorbel nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker flippen. Rat kan zich toch ook niet inhouden.
Die loopt al dagen te stuiteren.
En ze worden er zo vlak voor het einde echt niet meer allebei uitgezet.
Ik wil weer eens een echte ouderwetse streamavond.
Met vliegend servies, handjes in de nekjes, voetjes op de teentjes, vliegende kastlades etc. etc.
Dat mag best...je kunt notarieel best vast laten leggen dat die eventuele prijs er nog buiten valt.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.
LOLquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
huub trouwt alleen om legitiem naar de hoeren te kunnen gaan
als single naar de hoeren gaan is so not done
Was in de uitzending gisteren: Claire zei dat ze pas zou trouwen als ze samen een glas hadden gedronken, waarna Huub nadenkend zei "moet geregeld kunnen worden. Als dat alles is".quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
De waarheid is dat Claire juist door haar zaak al modelen kent. Dat is misschien ook wel de reden dat ze zo rustig aan doet in de kooi en niet zo sloerieachtig als amanda. Claire blijft het visitekaartje van haar zaak dus moet ze zich redelijk gedragen. amanda heeft geen zaak en daarbij mocht ze die hebben dan is de vaste klantenring al bekend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
er zijn veel nederlandse topmodellen op het feest morgenavond......... EN SLABEK IS ER DUS NIET BIJ.............ik zeg dat wordt ruzie vanavond
Hoe dan? Ik zie het niet zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef Ziet het volgende:
brian en amanda blijven zichzelf maar voor lul zetten!
topidee van huub dit, ik kom niet meer bij!
Bedankt Leandra, voor je duidelijke uitleg. Er werd net zowel door Huub en door Claire bevestigd dat ze toch op huwelijks voorwaarde gaan trouwen. Dit zou dan inderdaad te maken kunnen hebben met erven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Word nog veel erger,als Claire alle aandacht gaat krijgen.Jurk uitzoeken enzo en misschien mag Nena het wel komen regelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef Ziet het volgende:
brian en amanda blijven zichzelf maar voor lul zetten!
topidee van huub dit, ik kom niet meer bij!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
huub tegen die grootmuil : ga je nog iets zinnigs zeggen? de jaloezie druipt van je gezicht af.
Ik denk niet dat het huwelijk zo lang gaat duren, maar waarom het risico nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bedankt Leandra, voor je duidelijke uitleg. Er werd net zowel door Huub en door Claire bevestigd dat ze toch op huwelijks voorwaarde gaan trouwen. Dit zou dan inderdaad te maken kunnen hebben met erven.
En ze leefden nog lang en gelukiigquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en alle Huubfans vinden het weer een topidee......terwijl het realistisch gezien zo ongeveer het meest achterlijke is dat op tv vertoond kan worden......![]()
Ik kom een meisje tegen drie maanden geleden
twee maanden geleden naai ik haar een oor aan door onder haar ogen een ander te bangen
een maand geleden begin ik tegen haar over een huwelijk
vandaag vraag ik haar vader on stream om de hand
in een wegstemronde vraag ik haar ten huwelijk
Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word nog veel erger,als Claire alle aandacht gaat krijgen.Jurk uitzoeken enzo en misschien mag Nena het wel komen regelen.
Whahahahaha dat gifje onder die text!!! Hilarischquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: De jaloezie druipt van je gezicht af Amanda.
A: Ik trouw uit liefde!!
H: Ohhh dus jullie gaan trouwen Brian?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Ivo gaat ook trouwen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Moet Claire hier punten voor betalen? Ik zie geen klok.
Edit: Toch wel.
En Tommy voegt Amanda toe bij de lijst van mensen die met Huub in bed hebben gelegenquote:
jaja ze maakt al een lijstje met al de bedgenoten van huub, het venijn druipt eraf bij die sloerie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef cobain94 het volgende:
Avond all.. Is amanda jaloers met d'r slabekkie?
So what?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef farscapevr6 het volgende:
@ neo wtf met je grote caps???
Dit vind ik nou precies zo.....het is toch echt van de zotte. Claire, zegt van de week nog dat Huub eerst haar vader moet bellen alvorens zij een beslissing neemt. Nu zit ze op de bank, krijgt een huwelijksaanzoek en zegt spontaan JA.......quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en alle Huubfans vinden het weer een topidee......terwijl het realistisch gezien zo ongeveer het meest achterlijke is dat op tv vertoond kan worden......![]()
Ik kom een meisje tegen drie maanden geleden
twee maanden geleden naai ik haar een oor aan door onder haar ogen een ander te bangen
een maand geleden begin ik tegen haar over een huwelijk
vandaag vraag ik haar vader on stream om de hand
in een wegstemronde vraag ik haar ten huwelijk
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Huub en Claire zijn behoorlijk triest bezig. Ik geef brian en amanda groot gelijk wat afzeiken betreft. Dit is wederom een zielige actie van zielige huubje en die kk claire die niks toevoegt aan dat spel.
Dat deed Tommy dus voor haarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Moet Amanda zichzelf niet aan die lijst toevoegen?
En rara hoe reageert Amanda: Hij heeft alleen een keer mijn ongestelde bloed geliktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tommy voegt Amanda toe bij de lijst van mensen die met Huub in bed hebben gelegen
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...![]()
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.
Yessssssquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Genieten hè? Die 2 weten niet waar ze het moeten zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef MissSomebody het volgende:
Aman tankt behoorlijk door die is sow van de wap over dat huwelijk van Huub ....der sputtert van alles uit dat slabekkie van haar...
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke standquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Ik ook maar lach me ondertussen wel stiekum de barsten. iig B en A zullen de komende weken niet in het middelpunt staan en daarnaast loopt er ook nog een PP weddeschap die en passant ff mee gepakt kan worden. (Als het publiek erin trapt.)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
Anyway, ik heb het begin gemist, maar B&A reageren toch niet gestresst? Die vinden het bizar, en dat is het ook.
Daarom noemde ik het ook.Ach het is een soap en lach me nu rot.Ze doen maar,maar die kop van dat parastel is onbetaalbaar vanavond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
En vervolgens kwamen Cora, Jelte en Nicolaas met het afperingsgebeuren. En dat was niet voor de show maar serieus imo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Ik dacht ook al dat het meer was dan zijn eigen aandeel min boetesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef cobain94 het volgende:
Dus als claire wint krijgt huub de helft van het prijzengeld?
Het zal wel Imca Marina worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Adothehague het volgende:
Jullie vergeten dat er in het script stond dat brian zon kop moest trekken, dus alle brian haters hebben mooi pech.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij binnenkomst hooopte Japio daar wel op, maar had geen toezegging. Nadat hij met Carlos had gebroken kwam zelfs het hele plan om af te vallen op losse schroeven te staan. Soms nog eens een kleine poging tot afvallen, maar niet echt. En zo te zien heeft hij tegenwoordig helemaal geen doel meer voor ogen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
Nee, die afspraak kwam later.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
quote:avonne donderdag 27 maart 2008 @ 21:53 (#160)
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweer
Ik ook, wat een domme zet van Huubquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
De zon schijnt nooit in die rattekop.Enige wat hij kan is als een hyena lachen en tics hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef avonne het volgende:
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Dus gaan ze niet trouwen.....alles wat op tv gaat komen moet welhaast zo fake zijn als de pest....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Het hoofd van 'onze wandelende tijdbom' maakt overuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef mootie het volgende:
Ah Brian heeft weer iets verzonnen, op ZIJN 10 maanden heeft Huub Claire ten huwelijk gevraagd.
Tuurlijk niet. Alles wat Brian en Amanda zeggen is heel zinnig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Pooier Huub en Iqloze claire. een goed koppel denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat del moet kalameren. Ze is niet uit te staan.
Tijd voor het rode petje of Jean Pierre van de Ven.quote:
oa.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwen trouwen trROUWEN?
Zijn alterego moet soms ook gevoed worden..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef mazaru het volgende:
Rat heeft een goed gesprek met zijn wijnglas
[ afbeelding ]
Daar kan ik dan nog in komen. Dat dit gedaan wordt om de kijkcijfers omhoog ye halen. Maar dat de ouders van Claire hier dan nog aan mee werken. Begrijp ik echt helemaal niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik ook, wat een domme zet van Huub
Maar ja, alles voor de kijkcijfers hè...
Beter een lelijke muts op een mooi hoofd dan een mooie muts op een lelijke bloedkop (Claire)quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:07 schreef MissSomebody het volgende:
Jeemig die überlelijke roze muts die Amanda op haar vlooientheater zet...damn wat erg
En zo'n wijnglas tettert er tenminste niet doorheenquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Zijn alterego moet soms ook gevoed worden..
Haar eigen haar denkt daar heel anders over.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:06 schreef MissSomebody het volgende:
Kubatzen gaan blokkie om, ff frisse lucht, Aman is het binnen zitten zat, ze houdt van frisse lucht..![]()
[ afbeelding ]
De gene die denk dat het toch allemaal nep is, maar toch kijkt en commentaar leverd ook al weet hij/zij dat Claire en Huub maar pooier en iqloze acteren (het is toch maar nep?) is bewijst dat hij/zij zelf ook niet een van de slimsten is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:04 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Pooier Huub en Iqloze claire. een goed koppel denk ik
amanda zou zo een hagenees kunnen zijn, zij heeft ook een mat in d r nekquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Beter een lelijke muts op een mooi hoofd dan een mooie muts op een lelijke bloedkop (Claire)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
amanda zou zo een hagenees kunnen zijn, zij heeft ook een mat in d r nek
Tis altijd vermakelijk om Claire op dr bek te zien gaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De gene die denk dat het toch allemaal nep is, maar toch kijkt en commentaar leverd ook al weet hij/zij dat Claire en Huub maar pooiers en iqloze acteren (het is toch maar nep?) is waarschijnlijk zelf ook niet een van de slimsten.
en een grote slabek...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
amanda zou zo een hagenees kunnen zijn, zij heeft ook een mat in d r nek
Ot..Zet zij die pruik uberhaupt wel eens af om haar eigen haar te wassen? of heeft ze hem al op vanf de tijd dat haar extensions er uit gingen?(Vind het steeds smeriger worden **dat niemand haar daar op pakt/bashed begrijp ik ook niet? opdracht van achter?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar eigen haar denkt daar heel anders over.
is dit een geirriteerde huubfan? ALs je het dom vind wil ik het wel onderbouwen voor je want blijkbaar heb je geen hersens om er de logica van in te zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De gene die denk dat het toch allemaal nep is, maar toch kijkt en commentaar leverd ook al weet hij/zij dat Claire en Huub maar pooiers en iqloze acteren (het is toch maar nep?) is waarschijnlijk zelf ook niet een van de slimsten.
foutje, nummer 3.....Jaap was nummer 2quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Marrije het volgende:
Claire is echt wel dom, heeft ze nou echt niet door dat Huub met iedere geit getrouwd zou zijn voor de show? Ze is nota bene nr 2 op een rij
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is dit een geirriteerde huubfan? ALs je het dom vind wil ik het wel onderbouwen voor je want blijkbaar heb je geen hersens om er de logica van in te zien.
Huub is eenpooier ja hij duikt met elke vrouw het bed in en ik neem het woord trouwen niet serieus uit zijn mond.
Dat claire iqloos is weten we wel aangezien ze gaat trouwen met een man die niet te vertrouwen is en met elke vrouw wat doet.
Geldt dit ook voor de gene die denken dat dit wel echt is.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De gene die denk dat het toch allemaal nep is, maar toch kijkt en commentaar leverd ook al weet hij/zij dat Claire en Huub maar pooier en iqloze acteren (het is toch maar nep?) is bewijst dat hij/zij zelf ook niet een van de slimsten is.
Inderdaad, hoe vermoeiend...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En maar doorzeiken over Dimi
Vertel, wat zou jij dan zeggen over dit huwelijk .quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alles wat Brian en Amanda zeggen is heel zinnig.
In een eerder post zei je dat de brian en amanda hun jaloersie maar spelen. Dus acteren dan zullen Huub en Claire ook wel hun pooier en iqloosheid acteren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is dit een geirriteerde huubfan? ALs je het dom vind wil ik het wel onderbouwen voor je want blijkbaar heb je geen hersens om er de logica van in te zien.
Huub is eenpooier ja hij duikt met elke vrouw het bed in en ik neem het woord trouwen niet serieus uit zijn mond.
Dat claire iqloos is weten we wel aangezien ze gaat trouwen met een man die niet te vertrouwen is en met elke vrouw wat doet.
het was volgens mij 5 kg (bij de huwelijksreis)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Oww okay... hoe kon ik aan je twijvelen.... wandelende database....
Die moeten maar eens beter kijken en opletten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor de gene die denken dat dit wel echt is.....
Wil je Lucille Ball niet zo beledigen?!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik de enige die de overeenkomst ziet???
Lucille is wel erg lang geleden hoor, zwart/wit en zo en die film ken ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
debiel script om op TV te komen, niet beseffende dat dat een volledige afgang is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jij dan zeggen over dit huwelijk .
Die film staat ook bekend als "The bag lady" volgens mij...... mooie filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucille is wel erg lang geleden hoor, zwart/wit en zo en die film ken ik niet
Nee, ik ging zelf in een stuip toen ik de vergelijking zag, enneh... Mijn man volgt DGK absoluut niet, maar ik liet dit aan hem zien en vertaalde en verklaarde het woord 'slabek' voor hem zo'n beetje. Dus hij zegt 'ja, dat klopt'. Ik zeg hoezo, je weet toch niet wie die jongere dame is? Ehm.... 'ik dacht dat dat Lucie was in haar jongere jaren'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De lachwekkendste streamavond tot nu toe..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
Huub verteld dat hij vanmiddag achter heeft verteld dat hij Claire ten huwelijk ging vragen. Claire vraagt wat zeiden ze, ze zeiden jij doet ook alles he voor Tv te maken he. En Claire lacht weer.
Huub, ik was zo bang da tje nee zou zeggen. Ja, zegt Claire wat had je dan gedaan. Ik zou zeggen nou bedank dan ik stem je er deze maand niet uit.
Claire vind de ring heel erg mooi, ze zegt hij glimt zo mooi, en hij geeft zulke mooie kleurtjes. Ja zegt Huub dat heb je met een briljant he.....
Huub maar maat 17??quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
Heeeee, Leandra Huub geeft het antwoord op de ringmaat. Hij heeft maat 17 en hij wist dat de vingers van Claire iets dunner waren. Hij heeft dus gezegd, hij moet een iets kleine maat 17 zijn.......Ik vind hem leuk.....
En allemaal gemist.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De lachwekkendste streamavond tot nu toe..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:53 schreef Ziet het volgende:
claire: nemen we dan ook een weddingplanner?
nenaaaaaaa!!!
Ik zat duidelijk de verkeerde stream te volgen, *switch*quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef blomst het volgende:
Amanda mag wel blij zijn met Tommy en Ricardo.
Anders was Brian nu wel aan het schelden denk ik.
Jammer voor ons dat ze bij Brian en Amanda zitten.
Ik denk dat Fitna het iets beter doet vanavond, dan de DGK streams.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een mooie soap momenten, zullen de kijkcijfers gaan groeien?
En nu Claire en Huub.....in het huwelijksbootje.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitna het iets beter doet vanavond, dan de DGK streams.
Ik hoorde het, die Tommy rulesquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:56 schreef petraa het volgende:
A: Mijn moeder is zo trots op mij, ze heeft er voor gekozen niet in de media te komen.
T: Ik weet niet of ik het mag zeggen, als het niet mag zeggen moeten jullie me maar stoppen. Ik heb wel eens ruzies gezien met Brian en jou ik kan me voorstellen dat je moeder dan verschrikkelijk boos wordt en gefrustreerd omdat ze niet hier naar toe kan komen.
Dat is voor een man extreem klein, dat zal nog bijna een probleem zijn een ring te vinden (tenzij je de damesversie neemt)quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ja, dat zei hij......ik bedoel wel van zijn vinger.
Voor 50 eurocent had je ook een ring gehad..uit de automaat bij een supermarkt ...quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is voor een man extreem klein, dat zal nog bijna een probleem zijn een ring te vinden (tenzij je de damesversie neemt)
Brian is altijd zo "ontspannen" bij een spelletje domino.....quote:
Ga je sentimenteel worden?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:01 schreef coldstar het volgende:
Huub en Claire lopen hand in hand in de tuin..... Ik zag even het beeld van Beatrix en Claus.
Volgens mij is dat wettelijk geregeld en overal in NL hetzelfde maar:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef diedirk het volgende:
Wi e weet er wat de minimum tijd van ondertrouw in Eemnes is voor je mag trouwen?
Bron: http://www.eemnes.nlquote:Om te kunnen huwen, of een partnerschap te kunnen registreren, is het nodig dat u minimaal 14 dagen en maximaal een jaar van tevoren huwelijksaangifte c.q. partnerschapsaangifte doet in uw woonplaats (de gemeente waar u staat ingeschreven als ingezetene).
Huwelijks- en partnerschapsaangifte in Eemnes geschiedt na telefonische afspraak. Om in Eemnes huwelijks- of partnerschapsaangifte te doen, moet in ieder geval één van beide partijen in Eemnes woonachtig zijn
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:05 schreef Copycat het volgende:
Jensen gaat Mikey morgen helpen met het vinden van een vriendin.
Verstop ik snel het rode petje.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:04 schreef pullup het volgende:
Yess !!! Amanda over de zeik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Borga het volgende:
Dit gaat Lam anda niet leuk vinden
2 week dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wettelijk geregeld en overal in NL hetzelfde maar:
[..]
Bron: http://www.eemnes.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |