quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is dit een geirriteerde huubfan? ALs je het dom vind wil ik het wel onderbouwen voor je want blijkbaar heb je geen hersens om er de logica van in te zien.
Huub is eenpooier ja hij duikt met elke vrouw het bed in en ik neem het woord trouwen niet serieus uit zijn mond.
Dat claire iqloos is weten we wel aangezien ze gaat trouwen met een man die niet te vertrouwen is en met elke vrouw wat doet.
Geldt dit ook voor de gene die denken dat dit wel echt is.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:11 schreef Shayndel het volgende:
[..]
De gene die denk dat het toch allemaal nep is, maar toch kijkt en commentaar leverd ook al weet hij/zij dat Claire en Huub maar pooier en iqloze acteren (het is toch maar nep?) is bewijst dat hij/zij zelf ook niet een van de slimsten is.
Inderdaad, hoe vermoeiend...quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:21 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En maar doorzeiken over Dimi
Vertel, wat zou jij dan zeggen over dit huwelijk .quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Alles wat Brian en Amanda zeggen is heel zinnig.
In een eerder post zei je dat de brian en amanda hun jaloersie maar spelen. Dus acteren dan zullen Huub en Claire ook wel hun pooier en iqloosheid acteren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
is dit een geirriteerde huubfan? ALs je het dom vind wil ik het wel onderbouwen voor je want blijkbaar heb je geen hersens om er de logica van in te zien.
Huub is eenpooier ja hij duikt met elke vrouw het bed in en ik neem het woord trouwen niet serieus uit zijn mond.
Dat claire iqloos is weten we wel aangezien ze gaat trouwen met een man die niet te vertrouwen is en met elke vrouw wat doet.
het was volgens mij 5 kg (bij de huwelijksreis)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:55 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Oww okay... hoe kon ik aan je twijvelen.... wandelende database....
Die moeten maar eens beter kijken en opletten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:20 schreef coldstar het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor de gene die denken dat dit wel echt is.....
Wil je Lucille Ball niet zo beledigen?!quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik de enige die de overeenkomst ziet???
Lucille is wel erg lang geleden hoor, zwart/wit en zo en die film ken ik nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik de enige die de overeenkomst ziet???
debiel script om op TV te komen, niet beseffende dat dat een volledige afgang is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
[..]
Vertel, wat zou jij dan zeggen over dit huwelijk .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |