Ik ook maar lach me ondertussen wel stiekum de barsten. iig B en A zullen de komende weken niet in het middelpunt staan en daarnaast loopt er ook nog een PP weddeschap die en passant ff mee gepakt kan worden. (Als het publiek erin trapt.)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
Anyway, ik heb het begin gemist, maar B&A reageren toch niet gestresst? Die vinden het bizar, en dat is het ook.
Daarom noemde ik het ook.Ach het is een soap en lach me nu rot.Ze doen maar,maar die kop van dat parastel is onbetaalbaar vanavond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
En vervolgens kwamen Cora, Jelte en Nicolaas met het afperingsgebeuren. En dat was niet voor de show maar serieus imo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Ik dacht ook al dat het meer was dan zijn eigen aandeel min boetesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef cobain94 het volgende:
Dus als claire wint krijgt huub de helft van het prijzengeld?
Het zal wel Imca Marina worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Adothehague het volgende:
Jullie vergeten dat er in het script stond dat brian zon kop moest trekken, dus alle brian haters hebben mooi pech.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Bij binnenkomst hooopte Japio daar wel op, maar had geen toezegging. Nadat hij met Carlos had gebroken kwam zelfs het hele plan om af te vallen op losse schroeven te staan. Soms nog eens een kleine poging tot afvallen, maar niet echt. En zo te zien heeft hij tegenwoordig helemaal geen doel meer voor ogen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
Nee, die afspraak kwam later.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
quote:avonne donderdag 27 maart 2008 @ 21:53 (#160)
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweer
Ik ook, wat een domme zet van Huubquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
De zon schijnt nooit in die rattekop.Enige wat hij kan is als een hyena lachen en tics hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef avonne het volgende:
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Dus gaan ze niet trouwen.....alles wat op tv gaat komen moet welhaast zo fake zijn als de pest....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Het hoofd van 'onze wandelende tijdbom' maakt overuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef mootie het volgende:
Ah Brian heeft weer iets verzonnen, op ZIJN 10 maanden heeft Huub Claire ten huwelijk gevraagd.
Tuurlijk niet. Alles wat Brian en Amanda zeggen is heel zinnig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Pooier Huub en Iqloze claire. een goed koppel denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat del moet kalameren. Ze is niet uit te staan.
Tijd voor het rode petje of Jean Pierre van de Ven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |