Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word nog veel erger,als Claire alle aandacht gaat krijgen.Jurk uitzoeken enzo en misschien mag Nena het wel komen regelen.
Whahahahaha dat gifje onder die text!!! Hilarischquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:36 schreef mazaru het volgende:
Huub: De jaloezie druipt van je gezicht af Amanda.
A: Ik trouw uit liefde!!
H: Ohhh dus jullie gaan trouwen Brian?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef avonne het volgende:
Ivo gaat ook trouwen?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:39 schreef Disana het volgende:
Moet Claire hier punten voor betalen? Ik zie geen klok.
Edit: Toch wel.
En Tommy voegt Amanda toe bij de lijst van mensen die met Huub in bed hebben gelegenquote:
jaja ze maakt al een lijstje met al de bedgenoten van huub, het venijn druipt eraf bij die sloerie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef cobain94 het volgende:
Avond all.. Is amanda jaloers met d'r slabekkie?
So what?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef farscapevr6 het volgende:
@ neo wtf met je grote caps???
Dit vind ik nou precies zo.....het is toch echt van de zotte. Claire, zegt van de week nog dat Huub eerst haar vader moet bellen alvorens zij een beslissing neemt. Nu zit ze op de bank, krijgt een huwelijksaanzoek en zegt spontaan JA.......quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en alle Huubfans vinden het weer een topidee......terwijl het realistisch gezien zo ongeveer het meest achterlijke is dat op tv vertoond kan worden......![]()
Ik kom een meisje tegen drie maanden geleden
twee maanden geleden naai ik haar een oor aan door onder haar ogen een ander te bangen
een maand geleden begin ik tegen haar over een huwelijk
vandaag vraag ik haar vader on stream om de hand
in een wegstemronde vraag ik haar ten huwelijk
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Huub en Claire zijn behoorlijk triest bezig. Ik geef brian en amanda groot gelijk wat afzeiken betreft. Dit is wederom een zielige actie van zielige huubje en die kk claire die niks toevoegt aan dat spel.
Dat deed Tommy dus voor haarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Moet Amanda zichzelf niet aan die lijst toevoegen?
En rara hoe reageert Amanda: Hij heeft alleen een keer mijn ongestelde bloed geliktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tommy voegt Amanda toe bij de lijst van mensen die met Huub in bed hebben gelegen
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...![]()
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.
Yessssssquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Genieten hè? Die 2 weten niet waar ze het moeten zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef MissSomebody het volgende:
Aman tankt behoorlijk door die is sow van de wap over dat huwelijk van Huub ....der sputtert van alles uit dat slabekkie van haar...
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke standquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Ik ook maar lach me ondertussen wel stiekum de barsten. iig B en A zullen de komende weken niet in het middelpunt staan en daarnaast loopt er ook nog een PP weddeschap die en passant ff mee gepakt kan worden. (Als het publiek erin trapt.)quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
Anyway, ik heb het begin gemist, maar B&A reageren toch niet gestresst? Die vinden het bizar, en dat is het ook.
Daarom noemde ik het ook.Ach het is een soap en lach me nu rot.Ze doen maar,maar die kop van dat parastel is onbetaalbaar vanavond.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
En vervolgens kwamen Cora, Jelte en Nicolaas met het afperingsgebeuren. En dat was niet voor de show maar serieus imo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
Ik dacht ook al dat het meer was dan zijn eigen aandeel min boetesquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef cobain94 het volgende:
Dus als claire wint krijgt huub de helft van het prijzengeld?
Het zal wel Imca Marina worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke stand![]()
Om het maar ff binnen de Talpa-familie te houden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik sta er helemaal achter zegt Huub......Beiden krijgen natuurlijk een redelijke bonus voor het vervullen van deze nog openstaande opdracht en verhaallijn......
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweerquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef Adothehague het volgende:
Jullie vergeten dat er in het script stond dat brian zon kop moest trekken, dus alle brian haters hebben mooi pech.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bij binnenkomst hooopte Japio daar wel op, maar had geen toezegging. Nadat hij met Carlos had gebroken kwam zelfs het hele plan om af te vallen op losse schroeven te staan. Soms nog eens een kleine poging tot afvallen, maar niet echt. En zo te zien heeft hij tegenwoordig helemaal geen doel meer voor ogen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
Nee, die afspraak kwam later.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??
quote:avonne donderdag 27 maart 2008 @ 21:53 (#160)
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan me niet schelen,script of niet die kop staat op onweer
Ik ook, wat een domme zet van Huubquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef avonne het volgende:
Ik vind het ubertriest, Huub en Claire.
De zon schijnt nooit in die rattekop.Enige wat hij kan is als een hyena lachen en tics hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Klopt, maar als het nep is en in zijn hoofd het zonnetje schijnt wat zo is dan is hij eigenlijk helemaal niet boos. DUs en brian geeft jullie streamers valse hoop door te doen alsof hij boos is en dus trappen jullie aan jullie gejuich te zien mooi in zijn tacktiek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:53 schreef avonne het volgende:
Kat in het bakkie: Brian en Amanda zeggen allemaal zinnige dingen en komen daarmee keurig op TV.
Claire en Huub zijn de idioten in de uitzending.
Dus gaan ze niet trouwen.....alles wat op tv gaat komen moet welhaast zo fake zijn als de pest....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Het hoofd van 'onze wandelende tijdbom' maakt overuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef mootie het volgende:
Ah Brian heeft weer iets verzonnen, op ZIJN 10 maanden heeft Huub Claire ten huwelijk gevraagd.
Tuurlijk niet. Alles wat Brian en Amanda zeggen is heel zinnig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:59 schreef diedirk het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar als je een maand nadat je vriend een hoer onder de douche voor je ogen staat te neuken met diegene gaat trouwen dan ben je ook een hele grote idioot....
Of zou jij dan ook nog gaan trouwen?
Pooier Huub en Iqloze claire. een goed koppel denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Rat zegt dat del moet kalameren. Ze is niet uit te staan.
Tijd voor het rode petje of Jean Pierre van de Ven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |