So what?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef farscapevr6 het volgende:
@ neo wtf met je grote caps???
Dit vind ik nou precies zo.....het is toch echt van de zotte. Claire, zegt van de week nog dat Huub eerst haar vader moet bellen alvorens zij een beslissing neemt. Nu zit ze op de bank, krijgt een huwelijksaanzoek en zegt spontaan JA.......quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en alle Huubfans vinden het weer een topidee......terwijl het realistisch gezien zo ongeveer het meest achterlijke is dat op tv vertoond kan worden......![]()
Ik kom een meisje tegen drie maanden geleden
twee maanden geleden naai ik haar een oor aan door onder haar ogen een ander te bangen
een maand geleden begin ik tegen haar over een huwelijk
vandaag vraag ik haar vader on stream om de hand
in een wegstemronde vraag ik haar ten huwelijk
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef Adothehague het volgende:
Huub en Claire zijn behoorlijk triest bezig. Ik geef brian en amanda groot gelijk wat afzeiken betreft. Dit is wederom een zielige actie van zielige huubje en die kk claire die niks toevoegt aan dat spel.
Dat deed Tommy dus voor haarquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef joep.t het volgende:
Moet Amanda zichzelf niet aan die lijst toevoegen?
En rara hoe reageert Amanda: Hij heeft alleen een keer mijn ongestelde bloed geliktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tommy voegt Amanda toe bij de lijst van mensen die met Huub in bed hebben gelegen
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...![]()
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.
Yessssssquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Genieten hè? Die 2 weten niet waar ze het moeten zoeken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef MissSomebody het volgende:
Aman tankt behoorlijk door die is sow van de wap over dat huwelijk van Huub ....der sputtert van alles uit dat slabekkie van haar...
OMG... Love letters... Misschien wil Linda wel optreden als buitengewoon ambtenaar van burgelijke standquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Claire krijgt een mooie feest en doet gewoon love letters na.Ben haar nu al dankbaar voor het feit dat die slabek zo jaloers is.
Bij binnenkomst was er toch al een "50 kilo afvallen voor een maagband operatie" afspraak??quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Eerst kon Japio z'n huwelijksreis krijgen door 30 kilo af te vallen. Toen uiteindelijk het huwelijk niet doorging kreeg hij een nieuw aanbod. En dat was de maagband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |