Die film staat ook bekend als "The bag lady" volgens mij...... mooie filmquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Lucille is wel erg lang geleden hoor, zwart/wit en zo en die film ken ik niet
Nee, ik ging zelf in een stuip toen ik de vergelijking zag, enneh... Mijn man volgt DGK absoluut niet, maar ik liet dit aan hem zien en vertaalde en verklaarde het woord 'slabek' voor hem zo'n beetje. Dus hij zegt 'ja, dat klopt'. Ik zeg hoezo, je weet toch niet wie die jongere dame is? Ehm.... 'ik dacht dat dat Lucie was in haar jongere jaren'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:32 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ben ik de enige die de overeenkomst ziet???
De lachwekkendste streamavond tot nu toe..quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:47 schreef coldstar het volgende:
Huub verteld dat hij vanmiddag achter heeft verteld dat hij Claire ten huwelijk ging vragen. Claire vraagt wat zeiden ze, ze zeiden jij doet ook alles he voor Tv te maken he. En Claire lacht weer.
Huub, ik was zo bang da tje nee zou zeggen. Ja, zegt Claire wat had je dan gedaan. Ik zou zeggen nou bedank dan ik stem je er deze maand niet uit.
Claire vind de ring heel erg mooi, ze zegt hij glimt zo mooi, en hij geeft zulke mooie kleurtjes. Ja zegt Huub dat heb je met een briljant he.....
Huub maar maat 17??quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef coldstar het volgende:
Heeeee, Leandra Huub geeft het antwoord op de ringmaat. Hij heeft maat 17 en hij wist dat de vingers van Claire iets dunner waren. Hij heeft dus gezegd, hij moet een iets kleine maat 17 zijn.......Ik vind hem leuk.....
En allemaal gemist.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
De lachwekkendste streamavond tot nu toe..
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:53 schreef Ziet het volgende:
claire: nemen we dan ook een weddingplanner?
nenaaaaaaa!!!
Ik zat duidelijk de verkeerde stream te volgen, *switch*quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef blomst het volgende:
Amanda mag wel blij zijn met Tommy en Ricardo.
Anders was Brian nu wel aan het schelden denk ik.
Jammer voor ons dat ze bij Brian en Amanda zitten.
Ik denk dat Fitna het iets beter doet vanavond, dan de DGK streams.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:45 schreef tuinfluiter het volgende:
Wat een mooie soap momenten, zullen de kijkcijfers gaan groeien?
En nu Claire en Huub.....in het huwelijksbootje.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:57 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik denk dat Fitna het iets beter doet vanavond, dan de DGK streams.
Ik hoorde het, die Tommy rulesquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:56 schreef petraa het volgende:
A: Mijn moeder is zo trots op mij, ze heeft er voor gekozen niet in de media te komen.
T: Ik weet niet of ik het mag zeggen, als het niet mag zeggen moeten jullie me maar stoppen. Ik heb wel eens ruzies gezien met Brian en jou ik kan me voorstellen dat je moeder dan verschrikkelijk boos wordt en gefrustreerd omdat ze niet hier naar toe kan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |