Claire is ook niet dom, ze heeft gewoon een hekel aan ruzie (volgens mij)quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire is volgens mij ook niet echt dom. Ze lijkt en doet wel naïef, ze speelt niet, niet geschikt voor DGK tot dusver. Maar ik schat Claire qua denkvermogen hoger in dan Amanda (streetwise).
Waarom ik dat denk? Op sommige momenten, wanneer ze echt vindt dat ze voor zichzelf op moet komen (bijvoorbeeld toen Huub haar vorige week? aan tafel aanviel), dan spreekt ze zeer volwassen woorden, erg to the point (tegen Huub). Dat doe je niet op die manier als je dom bent.
Een waarheid als een koe.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Ja, ik vond (en vind) het nog steeds onzin, maar dit is wel een aangename bijkomstigheid.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Top idee dat trouwen,alleen die koppen van Brian en Amanda zijn het al waard.
Thnx Bartquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je maakt vandaag een paar verkeerde aannames.
1. De ouders van Claire zijn bloednerveus voor hun dochter. Als zij met zekerheid konden zeggen dat het nergens over ging, hadden ze dat huwelijk niet goedgekeurd. Zolang de kans er in zit dat hun dochter de liefde van haar leven tegen het lijf is gelopen, willen ze haar het voordeel van de twijfel geven. En papa Ron is op het moment supreme niet daadkrachtig genoeg geweest. Hij had bijvoorbeeld kunnen afdwingen dat ze pas na 22 mei mag trouwen, maar ik denk dat de zenuwen hem de das om hebben gedaan.
2. Amanda is te dom om niet jaloers te zijn als een andere vrouw gaat trouwen.
Nu weer verder met jointje, okee... laat me toch even allemaal
Niet als je verstand hebt van ringmaten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is ook echt zo moeilijk hè... om achter iemands ringmaat te komen....
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Natuurlijk. Dat doet ze iedere dagquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef Borga het volgende:
Drinkt Amanda nog een beetje door?
Alsof Bart precies weet wat er speelt. Hij is ook geschrokken van het huwelijksaanzoek en in combi met het telefoongesprek met papa Ron ben ik daar nogal verbaasd over.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:10 schreef Leandra het volgende:
Thnx Bart
Nog maar ff in de herhaling voor alle complottheorie-aanhangers
ik draai langzaam (heul langzaam) ri. neutraalquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:07 schreef rooie3 het volgende:
Nee, dat gaat niet lukken, dat heeft Huub al geprobeert te bewerkstelligen door die twee russen in huis te halen, die waren er zodat claire ze kon bashen, maar ze wiebelde alleen maar met haar hoofd en snapte alles en deed niets...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:15 schreef neehe het volgende:
Wie weet gan we de echte Claire pas na morgen zien, en heeft ze zich volgens het script rustig gehouden.
Nu gaat ze met Ricardo mee en whala dat heeft opeens geholpen.
Nu komt het beest in Claire los. ( nou ja het is een mooie gedachte dat het zo zou kunnen gaan )
stond op de plasma dat het mag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Ziet het volgende:
huub gaat champagne drinken en denkt wel dat het mag
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
Krijgen we dan eindelijk weer eens wat actie vandaag?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
er zijn veel nederlandse topmodellen op het feest morgenavond......... EN SLABEK IS ER DUS NIET BIJ.............ik zeg dat wordt ruzie vanavond
Ik geniet van deze kop...zo afgunstig.quote:
Ik had precies hetzelfde... maar nadat Huub Ron had gebeld moet ik er om lachen. Ik weet ook niet precies wat ik er mee moet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Desii het volgende:
[..]
ik draai langzaam (heul langzaam) ri. neutraal
(en ik was zwaar negatief)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alsof Bart precies weet wat er speelt. Hij is ook geschrokken van het huwelijksaanzoek en in combi met het telefoongesprek met papa Ron ben ik daar nogal verbaasd over.
Maar Bart zit lekker te blowen dus ik laat die big shot maar even.![]()
huh?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef Dementor het volgende:
Amanda is jaloers ole oleeee en Brian flipt hem hard ole oleeeeeeeee.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook geen verstand van ringmaten, maar ik weet de mijne welquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:11 schreef coldstar het volgende:
[..]
Niet als je verstand hebt van ringmaten.
Maar nou je toch reageerd. Ik las vande week een stukje dat jij gepost had over trouwen op huwelijks voorwaarde of in gemeenschap van goederen. Als ik het goed gelezen heb, schreef jij dat dit ,in dit geval weinig uit maakt. omdat het geld, als dit door een van de twee gewonnen gaat worden, gewonnen is tijdens het huwelijk.
Betekent dit nou, dat het in hun geval geen moer uit maakt op welke manier ze in het huwelijk ouden treden?
Ik vraag dit omdat ze nou toch besloten hebben om op huwelijks voorwaarde te gaan trouwen, als het allemaal al echt zou zijn.
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Naar ik aanneem maakt De Redactie geen verschil tussen Miljonairs. Japio moest destijds 30 kilo afvallen om een huwelijksreis te krijgen ........ Nu dus ook Huub 30 kilo afvallen
Nee hè? Ik vrees met grote vrezen. Moet Huub flippen voordat dat dat nephuwelijk doorgaat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb ook geen verstand van ringmaten, maar ik weet de mijne wel
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) dat behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Echter, het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub allang weet dat hij niet gaat winnen, en het slechts gaat om het veiligstellen van het tot nu toe verdiende geld. Huub zal immers beduidend meer bonussen hebben binnengesleept dan Claire.
Het zou me overigens ook niet verbazen als ze allebei sowieso niet in gemeenschap van goederen zouden trouwen (zou ik ook niet doen). Het lijkt me dat er aan beide kanten eventueel nog wat te erven valt en als de ouders dat niet testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen hebben laten vallen dan valt dat er ook onder (verandering van die wetgeving is onderweg, maar nog niet rond)
Ze gaven op de bank al aan dat ze op huwelijksvoorwaarden (koude uitsluiting) zullen gaan trouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
knip..
Het zou me overigens ook niet verbazen als ze allebei sowieso niet in gemeenschap van goederen zouden trouwen (zou ik ook niet doen). Het lijkt me dat er aan beide kanten eventueel nog wat te erven valt en als de ouders dat niet testamentair buiten iedere gemeenschap van goederen hebben laten vallen dan valt dat er ook onder (verandering van die wetgeving is onderweg, maar nog niet rond)
Prima OP, niks mis mee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn best gedaan op een leuke op, ik vind het lastig..
ff bijlezen
was het niet 10 kilo voor een huwelijksreis en tot 150 kg dalen voor een maagband?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij kreeg Jaap toch een maagband als ie 30 kg af was gevallen. Kan me niet herinneren dat dat iets met dat huwelijk van doen had.
Dat is het volgens mij dus sowieso wel, ook op huwelijkse voorwaardenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.
Hij houdt haar erin omdat een maand nog lang is en er in een maand van alles kan gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Clair blijft dus? Wat stemde Jaap eigenlijk??
Jaap hield Clair erin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Smash-it het volgende:
Clair blijft dus? Wat stemde Jaap eigenlijk??
Laat hem maar lekker flippen. Rat kan zich toch ook niet inhouden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hè? Ik vrees met grote vrezen. Moet Huub flippen voordat dat dat nephuwelijk doorgaat?
Prima geluktquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn best gedaan op een leuke op, ik vind het lastig..
ff bijlezen
Volgens mij kun je wel zo inrichten dat bij scheiding de ander niks krijgt, maar de overheid gaat géén bijstandsuitkering verstrekken. Daar is alimentatie voor uitgevonden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Echter, het zou natuurlijk kunnen zijn dat Huub allang weet dat hij niet gaat winnen, en het slechts gaat om het veiligstellen van het tot nu toe verdiende geld. Huub zal immers beduidend meer bonussen hebben binnengesleept dan Claire.
dit hele belachelijke huwelijk is het waard om die slabek uit dr stekker te zien gaan. Wat is het toch een gifkikker die meidquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:26 schreef rooie3 het volgende:
Wat is slabek jaloers zeg,het straalt er echt vanaf.Die gaat nu zeker fouten maken.
Vergeet de vliegende oorbel nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker flippen. Rat kan zich toch ook niet inhouden.
Die loopt al dagen te stuiteren.
En ze worden er zo vlak voor het einde echt niet meer allebei uitgezet.
Ik wil weer eens een echte ouderwetse streamavond.
Met vliegend servies, handjes in de nekjes, voetjes op de teentjes, vliegende kastlades etc. etc.
Dat mag best...je kunt notarieel best vast laten leggen dat die eventuele prijs er nog buiten valt.....quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat mocht niet.Anders zou het een prijsafspraak zijn.
LOLquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:25 schreef Nomrc2 het volgende:
huub trouwt alleen om legitiem naar de hoeren te kunnen gaan
als single naar de hoeren gaan is so not done
Was in de uitzending gisteren: Claire zei dat ze pas zou trouwen als ze samen een glas hadden gedronken, waarna Huub nadenkend zei "moet geregeld kunnen worden. Als dat alles is".quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:18 schreef mazaru het volgende:
Huub gaat drinken!!
De waarheid is dat Claire juist door haar zaak al modelen kent. Dat is misschien ook wel de reden dat ze zo rustig aan doet in de kooi en niet zo sloerieachtig als amanda. Claire blijft het visitekaartje van haar zaak dus moet ze zich redelijk gedragen. amanda heeft geen zaak en daarbij mocht ze die hebben dan is de vaste klantenring al bekend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:17 schreef ericahysterica het volgende:
er zijn veel nederlandse topmodellen op het feest morgenavond......... EN SLABEK IS ER DUS NIET BIJ.............ik zeg dat wordt ruzie vanavond
Hoe dan? Ik zie het niet zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef Ziet het volgende:
brian en amanda blijven zichzelf maar voor lul zetten!
topidee van huub dit, ik kom niet meer bij!
Bedankt Leandra, voor je duidelijke uitleg. Er werd net zowel door Huub en door Claire bevestigd dat ze toch op huwelijks voorwaarde gaan trouwen. Dit zou dan inderdaad te maken kunnen hebben met erven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm ja, inkomen genoten na het aangaan van een huwelijk (ook op huwelijkse voorwaarden) behoort tot de gemeenschappelijke boedel. Ik weet niet of daar zo nog ontsnappingsclausules voor zijn, maar in principe zou een eventuele winst na het sluiten van het huwelijk dus aan hen beiden toebehoren.
Word nog veel erger,als Claire alle aandacht gaat krijgen.Jurk uitzoeken enzo en misschien mag Nena het wel komen regelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:31 schreef Ziet het volgende:
brian en amanda blijven zichzelf maar voor lul zetten!
topidee van huub dit, ik kom niet meer bij!
quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
huub tegen die grootmuil : ga je nog iets zinnigs zeggen? de jaloezie druipt van je gezicht af.
Ik denk niet dat het huwelijk zo lang gaat duren, maar waarom het risico nemenquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Bedankt Leandra, voor je duidelijke uitleg. Er werd net zowel door Huub en door Claire bevestigd dat ze toch op huwelijks voorwaarde gaan trouwen. Dit zou dan inderdaad te maken kunnen hebben met erven.
En ze leefden nog lang en gelukiigquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog even en alle Huubfans vinden het weer een topidee......terwijl het realistisch gezien zo ongeveer het meest achterlijke is dat op tv vertoond kan worden......![]()
Ik kom een meisje tegen drie maanden geleden
twee maanden geleden naai ik haar een oor aan door onder haar ogen een ander te bangen
een maand geleden begin ik tegen haar over een huwelijk
vandaag vraag ik haar vader on stream om de hand
in een wegstemronde vraag ik haar ten huwelijk
Ik weet wel wie Claire moet vragen als bruidsmeisje...quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word nog veel erger,als Claire alle aandacht gaat krijgen.Jurk uitzoeken enzo en misschien mag Nena het wel komen regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |