Volgens NOS wel,quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou dit hem zijn?
http://nu.nl/news/1499739/10/Film_Wilders_op_internet_gezet.htmlquote:AMSTERDAM - De film 'Fitna' van Geert Wilders is donderdagavond op internet gezet.
Via de website van de PVV kan een link naar de website Liveleak.com worden aangeklikt.
De film toont zeer schokkende beelden van slachtoffers van terroristische aanslagen, gelardeerd met verzen uit de Koran.
De laatste weken is een boel ophef ontstaan over de antikoranfilm.
Dat maakt toch geen zak uit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef SeLang het volgende:
Hier loopt het allemaal heel soepel, waarschijnlijk omdat ik in de UK ben en daar (nog) niemand naar die film zit te kijken denk ik
Nou, het is idd erg indrukwekkend (not)quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:26 schreef SeLang het volgende:
Het is een soort van Ogrish/ Rotten.com compilatie
quote:
Zit nu op 3:21quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, hij is nu aan het bufferen, over 3 uur kan 'ie soepel draaien denk ik.
Indd, wat een prutser weer die Wildersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb tot nu toe 6 minuten gezien zo goed en zo kwaad als het kan, maar het is weinig 'vernieuwend'. Al had ik dat wel vewacht, maar tot nu toe enkel beelden gezien van de bekende aanslagen die we al duizend keer voorbij hebben zien komen, aangedikt met een Hollywood-drama muziekje en je krijgt versen erbij te zien uit de Koran die de aanslagen goedpraten.
Dit was wel ongeveer wat ik had verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef popolon het volgende:
Wilders neemt iedereen mooi in de maling met een spotje wat meer lijkt krantenknipselboek.!
Wilders heeft dus toch humor.
anderen klopten het zo groot op, niet wildersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef popolon het volgende:
Wilders neemt iedereen mooi in de maling met een spotje wat meer lijkt op een krantenknipselboek.!
Wilders heeft dus toch humor.
Je vergeet het stukje copy/paste van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Indd, wat een prutser weer die Wilders
Beelden van de aanslag mixen met iemand de preekt
echt, te slecht.
Dan heb je je dus bijzonder druk gemaakt om ........ NIKS !quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit was wel ongeveer wat ik had verwacht eigenlijk.
Je dacht zeker aan een Hollywood-achtige productie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus was dat alles....
Waarom zouden ze gaan rellen over een paar oude nieuwsberichtjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd of die zandlanden het nodig vinden om hiervoor te gaan rellen.
en wat vinden al die landverraders nou van zichzelf (op die site o.a.), dat ze hiervoor gebogen hebben
Nou nee, maar een wat inhoudelijker filmpje was wel leuk geweest.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je dacht zeker aan een Hollywood-achtige productie.
![]()
Wilders
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Dan heb je je dus bijzonder druk gemaakt om ........ NIKS !
Kennelijk heeft Wilders een handjevol fragmenten weten te vinden van moslims die boos zijn, van moslims die het niet fijn vinden dat hun land bezet wordt en ja, het schijnt dat er in Amerika iets met vliegtuigen is gebeurd. En de Koran. En dus... Koran. Moslims. Fitna. Uhm. Dat was het.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Loedertje het volgende:
Maar goed, samenvattend, het is een stukje knip en plakwerk van een paar extremisten, niets meer, niets minder, Nergens gaat het over *de Moslims* in Nederland, nergens gaat het over de gevaren voor Nederland, ik zie het punt totaal niet wat Wilders wil maken.
Nou doe je deur maar op slot. Dat worden absoluut rellen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef denthemen het volgende:
Wij vinden het niet erg, maar al die moslims die al voor dat de film uit was aan het gillen waren, hoe zullen die er over denken?
Verwacht nou niet dat die zandmannetjes ook maar over enig rationeel denkvermogen beschikken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Waarom zouden ze gaan rellen over een paar oude nieuwsberichtjes
na al dat dreigen zouden ze moeten doorzetten eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop het écht want dit is té zielig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Amokzaaier het volgende:
is dit niet gewoon een hoax?
quote:Omdat het bufferen van de 40mb op LiveLeak erg langzaam gaat zijn we de film in FLV formaat aan het downloaden. Kijk over ongeveer 30 minuten via een snelle Nederlandse verbinding hier op Lelijkding.nl
Over 30 minuten zal onderstaande player werken!!! De film is nu aan het downloaden 5 minuten en tot op heden zijn we op 11%. Wij verwachten de film op onze eigen host binnen 30 minuten aan jullie te kunnen vertonen! Als je niet kan wachten kijk dan de eerder gegeven link, echter werkt het met kijken slecht, om de paar seconden moet hij opnieuw laden.!
Daar staan ze toch om bekend?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:40 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Alleen maar goed dus. Die mafkees moet snel weer terug in zijn hok.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik hoop het écht want dit is té zielig.
Het gaat waarschijnlijk al een week duren voordat we in Nederland met onze breedbandverbingen die film gezien hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:42 schreef MrX1982 het volgende:
Zijn de luchtalarmen al afgegaan of duurt het x maanden voordat men in de islamitische wereld deze film ziet.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk al een week duren voordat we in Nederland met onze breedbandverbingen die film gezien hebben..
Plaatsen die bronnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef OssieMan het volgende:
Ik heb hem al binnen via andere bronnen.. kan ik eindelijk rustig kijken
Ik zie die site nu pas, ongelovelijk dat er zoveel mensen zijn die deze onzin 'tekenen'.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
en al die laffe landverraders op wildersisnotholland.com, hiervoor hebben ze dus gebogen
Later vanavond maar eens kijken dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef Hagelkaas het volgende:
Flauw en futloos filmpje, wat ik zelf ook met Windows Movie Maker in elkaar had kunnen knallen.
Neemt niet weg dat dit wel wat teweeg zal brengen natuurlijk
Hoe?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef OssieMan het volgende:
linkje?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:45 schreef OssieMan het volgende:
De inhoud is toch duidelijk genoeg. Het ging mij om die teksten, dat is toch wel belangrijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nou nee, maar een wat inhoudelijker filmpje was wel leuk geweest.
wilders heeft altijd enkel maar geroepen dat hij de vreselijke kanten van de islam zou laten zien, en dat is precies wat de film toontquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef De.Kromme het volgende:
Wilders heeft toch ook duidelijk gezegd dat de film niet schokkend zou zijn ofzo?
Het is begonnen!!quote:Nederlanders lichtgewond door bermbom
Drie Nederlandse militairen zijn vanmiddag lichtgewond geraakt toen hun voertuig nabij Chora in de Afghaanse provincie Uruzgan op een geïmproviseerd explosief reed.
Dat heeft het ministerie van Defensie bekendgemaakt. De gewonde militairen zijn afgevoerd naar de zogenoemde Role 2, het militaire hospitaal op Kamp Holland in Tarin Kowt. Allen maken het naar omstandigheden goed. Ze hebben zelf hun families geïnformeerd.
Daar heb ik het laatst ook nog over gehad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef SeLang het volgende:
Het gaat echt helemaal nergens over.
Beetje wat aan elkaar geplakte fragmentjes die iedereen al 100x op het nieuws heeft gezien.
Wat hij m.i. had moeten doen is een film maken over alle politieke en maarschappelijke commotie over het feit DAT hij een film ging maken (met onbekende inhoud). Dan had hij een aantal mensen even heel pijnlijk een spiegel voorgehouden.
Maar goed een hoop politici staan nu sowieso voor lul
Het zou ook lachen zijn als er nu dus iedereen z'n schouders op zou halen en er nergens moslims gaan rellen
Even afwachten...
Rommel van de bovenste plank en Wilders dit hierdoor in geldnood ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef elcastel het volgende:
wat een haastwerk, is de film zelf ook zo ?
Wilders heeft ze gewoon flink bij de ballen gepakt. Ook het kabinet met hun knikkende knietjes worden in hun hemd gezet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
en al die laffe landverraders op wildersisnotholland.com, hiervoor hebben ze dus gebogen
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch MP posts Islam film on web
Nou, nou, moet dat nou...
Ook erg overtuigend om beelden te laten zien uit een islamitisch land dat bezet wordt door Westerse troepen (en ook het bezette Palestina). Ja, nu zie ik hoe kwaadaardig moslims de Koran is.
Komt ook echt dik door de media die alles opklopt hoor, heb je het RTL nieuws net gezien...hoe fucking overdreven zeg...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Nou kun je zien dat alle ophef helemaal voor niks gemaakt is. Als ik denk aan die luitjes die zich al verontschuldigd hebben terwijl ze niet eens wisten waarvóór![]()
Dat punt heeft Wilders idg wél gescoord.
En al die mensen die zeiden dat het zo'n belangrijke film zou worden dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Nou kun je zien dat alle ophef helemaal voor niks gemaakt is. Als ik denk aan die luitjes die zich al verontschuldigd hebben terwijl ze niet eens wisten waarvóór![]()
Het gaat over de getoonde beelden,quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!
Idd, dan had hij een leuk filmpje kunnen maken maar dit oudnieuwsyourtube filmpje is bar en bar slecht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef SeLang het volgende:
Wat hij m.i. had moeten doen is een film maken over alle politieke en maarschappelijke commotie over het feit DAT hij een film ging maken (met onbekende inhoud). Dan had hij een aantal mensen even heel pijnlijk een spiegel voorgehouden.
Ingaan op de getoonde beelden? De hele fucking wereld heeft al die beelden al gezien...:D Dit is een soort van samenvatting van wat terroristen hebben gedaan de afgelopen 5 jaar....inhoudelijk is er niets te melden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!
nee hoor, hij zij dat die niets onwettelijks zou bevattenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef De.Kromme het volgende:
Wilders heeft toch ook duidelijk gezegd dat de film niet schokkend zou zijn ofzo?
mwah, juist door al die langdurige en wereldwijde aandacht vooraf is de scherpte er een beetje van af toch ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Ben in elk geval 'blij' dat het geen 1 april grap was en dat er in elk geval wel een film(pje) bestáát, na alle ophef vooraf. Stiekem ben ik een beetje bang voor repressailles vanuit welke hoek dan ook en ik hoop dat de wind snel weer gaat liggen. Maar dat zal wel struisvogelpolitiek en naïef zijn.
dat dus ja, die gore laffe landverraders. buigen terwijl er nog niks bekend is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
En dat in 40 minuten ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Op die live leak site :
Views: 75153
Votes: 1
Comments: 10
Recommendations: 51 die vieuws!!
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Precies wat ik verwachtte, stemmingmakerij en alle moslims over één kam scheren
wat ik dus verwachte, een PP-presentatie-achtig iets ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ingaan op de getoonde beelden? De hele fucking wereld heeft al die beelden al gezien...:D Dit is een soort van samenvatting van wat terroristen hebben gedaan de afgelopen 5 jaar....inhoudelijk is er niets te melden.
LOL dat is ook nog zo. Die zou nu best een aanklacht in kunnen dienen volgensmij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef -J-D- het volgende:
Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Sala Edin.
http://www.kennislink.nl/(...)tste_Nachtmerrie.jpg
Kijk hem nog eens een keertje anders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Precies wat ik verwachtte, stemmingmakerij en alle moslims over één kam scheren
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Q. het volgende:
Het is maar goed dat ik net op tijd kebab heb gegeten, ze willen daar nu vast niet meer helpen.
Ik zit dan ook te wachten op de eerste autobranden hier in de buurt. serieus. die relpubers zitten al maanden te wachten op iets nieuws om te gaan zieken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vind het niet zo een bijzondere film.
Niet erg verrassend natuurlijk omdat Wilders geen begenadigd cineast is.
Mij benieuwen hoeveel narigheid ervan komt.
De inhoud en kwaliteit van de film doen er wat dat betreft niet toe vrees ik.
Verschijnen is misschien al voldoende.
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef -J-D- het volgende:
Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Sala Edin.
http://www.kennislink.nl/(...)tste_Nachtmerrie.jpg
Ja. Geen brandende Koran. Zonde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef moussie het volgende:
[..]
wat ik dus verwachte, een PP-presentatie-achtig iets ..
iemand het eind al gezien ?
Neen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?
Nee, dat is iemand verkleed als Mohammed B.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef moussie het volgende:
mwah, juist door al die langdurige en wereldwijde aandacht vooraf is de scherpte er een beetje van af toch ?
Views: 712152quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Op die live leak site :
Views: 75153
Votes: 1
Comments: 10
Recommendations: 51 die vieuws!!
Die foto is Salah Edin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zeg ik, Gammaquote:
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezetquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
En al die mensen die zeiden dat het zo'n belangrijke film zou worden dan?
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand verkleed als Mohammed B.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezet
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Geen brandende Koran. Zonde.
nou, heb de laatste 5 minuten kunnen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu live te zien op Het Gesprek op TV!!
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
Ik had in ieder geval een échte film verwacht, a la Submission. Dit kan ik in een dag nog wel in elkaar flansen. Slechte vorm, slechte inhoud.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
nu zie je pas goed hoe laf hij was. net zoals velen anderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nu wordt trouwens pas goed duidelijk hoe Balkenende zich hierop heeft verkeken. Als je dit al zou willen tegenhouden...
yup, en mannen met puntmutsen, deze keer zijn de mutsen zwartquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffers
'het geluid dat u hoort is een pagina uit een telefoonboek'quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef shoomba het volgende:
whehe, zelfs te laf om dat blad uit die koran te scheuren
Ophitsert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het best heftig de Islam vergelijken met het communisme en de tweede wereldoorlog.
VLC of FLV Player: http://martijndevisser.com/blog/flv-playerquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb die flv. hoe speel ik die af
been there, done that. maak een film van dezelfde lengte maar dan met beelden van amerika en zijn martelpraktijken en het geeft hetzelfde idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffers
Dat dus, Wildersquote:
4 tekens en dan toch nog fout??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef afcajos het volgende:
bah typ ik die controleer code fout op rapidshare, moet ik weer minuut wachten..........
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Posdnous het volgende:
Die grafiekjes![]()
![]()
![]()
Michael Moore lijkt er wel het CBS bij..
Ik drukte op f5 (benieuwd om de viewsquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef jmac het volgende:
site werkt gewoon hoor
Ga je gang!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
been there, done that. maak een film van dezelfde lengte maar dan met beelden van amerika en zijn martelpraktijken en het geeft hetzelfde idee.
Enige uitleg, achtergronden, hoor/wederhoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Wat hadden al die hullies die het vinden tegen vallen gedacht dan, dat hij meteen alle moslims dood wou hebben
Ik vind het best heftig de Islam vergelijken met het communisme en de tweede wereldoorlog.
Een samenvatting van beelden die al 100000x op tv zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Het gaat om de inhoud, en die lijkt mij vrij duidelijk....
Boeken moet je altijd letterlijk nemen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
want....?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
Wat een enorm kansloze berichtgeving weer op het NOS journaal zeg. Niet normaal meer
Vertel, vertelquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
Wat een enorm kansloze berichtgeving weer op het NOS journaal zeg. Niet normaal meer
Hoezoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
De inhoud vertelt niets nieuws. Tenzij je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Welke inhoud?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ga morgen maar te voet naar m'n tentamen denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Urquhart het volgende:
Schiphol mijden maar morgen?
Zit ik te wachten op iets nieuws? Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De inhoud vertelt niets nieuws. Tenzij je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd.
Joh.quote:
Bronquote:[..] Ik maak een duidelijk onderscheid tussen de ideologie, de islam en tussen moslims. Ik heb niets tegen moslims.” Wilders zegt nu het land in te willen om te discussiëren met moslims.
De échte lafaards zijn de bange Nederlandse burgertjes die nooit of te nimmer ergens durven ingrijpen, maar wel stiekem Wilders stemmen en praatjes hebben over allochtonen en moslims en al wat ze niet aanstaat. Maar zélf een keer iets doen? ben je gek, straks krijg je een klap ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
nu zie je pas goed hoe laf hij was. net zoals velen anderen
ja, het is zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:13 schreef DyingFox het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=mohammed+b&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi,
,
.
Hebben ze nou echt de verkeerde foto in het filmpje gestopt??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg me dat het zo is!
Klopt, hihihii!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:12 schreef DyingFox het volgende:
Hey, even serieus hè. Op 5:47, dat is toch geen foto van Mohammed B?
Dat is toch die Salah Edin ofzo, die rapper?
http://www.hiphopnet.nl/artikelen/245?
Amateuristisch broddelwerkje, verder.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:13 schreef DyingFox het volgende:
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=mohammed+b&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi,
,
.
Hebben ze nou echt de verkeerde foto in het filmpje gestopt??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zeg me dat het zo is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |