Volgens NOS wel,quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:20 schreef Martijn_77 het volgende:
Zou dit hem zijn?
http://nu.nl/news/1499739/10/Film_Wilders_op_internet_gezet.htmlquote:AMSTERDAM - De film 'Fitna' van Geert Wilders is donderdagavond op internet gezet.
Via de website van de PVV kan een link naar de website Liveleak.com worden aangeklikt.
De film toont zeer schokkende beelden van slachtoffers van terroristische aanslagen, gelardeerd met verzen uit de Koran.
De laatste weken is een boel ophef ontstaan over de antikoranfilm.
Dat maakt toch geen zak uit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef SeLang het volgende:
Hier loopt het allemaal heel soepel, waarschijnlijk omdat ik in de UK ben en daar (nog) niemand naar die film zit te kijken denk ik
Nou, het is idd erg indrukwekkend (not)quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:26 schreef SeLang het volgende:
Het is een soort van Ogrish/ Rotten.com compilatie
quote:
Zit nu op 3:21quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef Ambrosius het volgende:
Ok, hij is nu aan het bufferen, over 3 uur kan 'ie soepel draaien denk ik.
Indd, wat een prutser weer die Wildersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb tot nu toe 6 minuten gezien zo goed en zo kwaad als het kan, maar het is weinig 'vernieuwend'. Al had ik dat wel vewacht, maar tot nu toe enkel beelden gezien van de bekende aanslagen die we al duizend keer voorbij hebben zien komen, aangedikt met een Hollywood-drama muziekje en je krijgt versen erbij te zien uit de Koran die de aanslagen goedpraten.
Dit was wel ongeveer wat ik had verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef popolon het volgende:
Wilders neemt iedereen mooi in de maling met een spotje wat meer lijkt krantenknipselboek.!
Wilders heeft dus toch humor.
anderen klopten het zo groot op, niet wildersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef popolon het volgende:
Wilders neemt iedereen mooi in de maling met een spotje wat meer lijkt op een krantenknipselboek.!
Wilders heeft dus toch humor.
Je vergeet het stukje copy/paste van Theo van Gogh.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:34 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Indd, wat een prutser weer die Wilders
Beelden van de aanslag mixen met iemand de preekt
echt, te slecht.
Dan heb je je dus bijzonder druk gemaakt om ........ NIKS !quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit was wel ongeveer wat ik had verwacht eigenlijk.
Je dacht zeker aan een Hollywood-achtige productie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:37 schreef Mutant01 het volgende:
Jezus was dat alles....
Waarom zouden ze gaan rellen over een paar oude nieuwsberichtjesquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef __Saviour__ het volgende:
ben benieuwd of die zandlanden het nodig vinden om hiervoor te gaan rellen.
en wat vinden al die landverraders nou van zichzelf (op die site o.a.), dat ze hiervoor gebogen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |