Die foto is Salah Edin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?
Dat zeg ik, Gammaquote:
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezetquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
En al die mensen die zeiden dat het zo'n belangrijke film zou worden dan?
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand verkleed als Mohammed B.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezet
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Geen brandende Koran. Zonde.
nou, heb de laatste 5 minuten kunnen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu live te zien op Het Gesprek op TV!!
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
Ik had in ieder geval een échte film verwacht, a la Submission. Dit kan ik in een dag nog wel in elkaar flansen. Slechte vorm, slechte inhoud.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
nu zie je pas goed hoe laf hij was. net zoals velen anderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nu wordt trouwens pas goed duidelijk hoe Balkenende zich hierop heeft verkeken. Als je dit al zou willen tegenhouden...
yup, en mannen met puntmutsen, deze keer zijn de mutsen zwartquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffers
'het geluid dat u hoort is een pagina uit een telefoonboek'quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef shoomba het volgende:
whehe, zelfs te laf om dat blad uit die koran te scheuren
Ophitsert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het best heftig de Islam vergelijken met het communisme en de tweede wereldoorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |