Die foto is Salah Edin.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?
Dat zeg ik, Gammaquote:
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezetquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef SCH het volgende:
[..]
En al die mensen die zeiden dat het zo'n belangrijke film zou worden dan?
Serieus?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat is iemand verkleed als Mohammed B.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Die hebben gelijk gehad, ik vind het best belangrijk dat de domme aanpak van * buigen en bibberen voor de islam * nu te kijk is gezet
Inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Geen brandende Koran. Zonde.
nou, heb de laatste 5 minuten kunnen zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Nu live te zien op Het Gesprek op TV!!
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
Ik had in ieder geval een échte film verwacht, a la Submission. Dit kan ik in een dag nog wel in elkaar flansen. Slechte vorm, slechte inhoud.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Posdnous het volgende:
Is er overigens iemand die meer had verwacht dan een dergelijk pauperfilmpje?
nu zie je pas goed hoe laf hij was. net zoals velen anderenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Nu wordt trouwens pas goed duidelijk hoe Balkenende zich hierop heeft verkeken. Als je dit al zou willen tegenhouden...
yup, en mannen met puntmutsen, deze keer zijn de mutsen zwartquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffers
'het geluid dat u hoort is een pagina uit een telefoonboek'quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:56 schreef shoomba het volgende:
whehe, zelfs te laf om dat blad uit die koran te scheuren
Ophitsert!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik had wel wat meer geweld tegen een Koran verwacht, ja.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het best heftig de Islam vergelijken met het communisme en de tweede wereldoorlog.
VLC of FLV Player: http://martijndevisser.com/blog/flv-playerquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:57 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb die flv. hoe speel ik die af
been there, done that. maak een film van dezelfde lengte maar dan met beelden van amerika en zijn martelpraktijken en het geeft hetzelfde idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffers
Dat dus, Wildersquote:
4 tekens en dan toch nog fout??quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef afcajos het volgende:
bah typ ik die controleer code fout op rapidshare, moet ik weer minuut wachten..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |