Wilders heeft ze gewoon flink bij de ballen gepakt. Ook het kabinet met hun knikkende knietjes worden in hun hemd gezet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef __Saviour__ het volgende:
en al die laffe landverraders op wildersisnotholland.com, hiervoor hebben ze dus gebogen
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
[ afbeelding ]
Dutch MP posts Islam film on web
Nou, nou, moet dat nou...
Ook erg overtuigend om beelden te laten zien uit een islamitisch land dat bezet wordt door Westerse troepen (en ook het bezette Palestina). Ja, nu zie ik hoe kwaadaardig moslims de Koran is.
Komt ook echt dik door de media die alles opklopt hoor, heb je het RTL nieuws net gezien...hoe fucking overdreven zeg...quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Nou kun je zien dat alle ophef helemaal voor niks gemaakt is. Als ik denk aan die luitjes die zich al verontschuldigd hebben terwijl ze niet eens wisten waarvóór![]()
Dat punt heeft Wilders idg wél gescoord.
En al die mensen die zeiden dat het zo'n belangrijke film zou worden dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
Nou kun je zien dat alle ophef helemaal voor niks gemaakt is. Als ik denk aan die luitjes die zich al verontschuldigd hebben terwijl ze niet eens wisten waarvóór![]()
Het gaat over de getoonde beelden,quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!
Idd, dan had hij een leuk filmpje kunnen maken maar dit oudnieuwsyourtube filmpje is bar en bar slecht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef SeLang het volgende:
Wat hij m.i. had moeten doen is een film maken over alle politieke en maarschappelijke commotie over het feit DAT hij een film ging maken (met onbekende inhoud). Dan had hij een aantal mensen even heel pijnlijk een spiegel voorgehouden.
Ingaan op de getoonde beelden? De hele fucking wereld heeft al die beelden al gezien...:D Dit is een soort van samenvatting van wat terroristen hebben gedaan de afgelopen 5 jaar....inhoudelijk is er niets te melden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wow, binnen enkele minuten wordt de aandacht weer naar de VS en Israël omgebogen. In plaats van in te gaan op de getoonde beelden moesten we het dáár maar eens over hebben. Applaus!
nee hoor, hij zij dat die niets onwettelijks zou bevattenquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef De.Kromme het volgende:
Wilders heeft toch ook duidelijk gezegd dat de film niet schokkend zou zijn ofzo?
mwah, juist door al die langdurige en wereldwijde aandacht vooraf is de scherpte er een beetje van af toch ?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:39 schreef Greys het volgende:
Ben in elk geval 'blij' dat het geen 1 april grap was en dat er in elk geval wel een film(pje) bestáát, na alle ophef vooraf. Stiekem ben ik een beetje bang voor repressailles vanuit welke hoek dan ook en ik hoop dat de wind snel weer gaat liggen. Maar dat zal wel struisvogelpolitiek en naïef zijn.
dat dus ja, die gore laffe landverraders. buigen terwijl er nog niks bekend is.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:48 schreef deedeetee het volgende:
En dat in 40 minuten ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Op die live leak site :
Views: 75153
Votes: 1
Comments: 10
Recommendations: 51 die vieuws!!
gewoon beelden van de werkelijkheid. echte aanslagen, echte slachtoffersquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Precies wat ik verwachtte, stemmingmakerij en alle moslims over één kam scheren
wat ik dus verwachte, een PP-presentatie-achtig iets ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ingaan op de getoonde beelden? De hele fucking wereld heeft al die beelden al gezien...:D Dit is een soort van samenvatting van wat terroristen hebben gedaan de afgelopen 5 jaar....inhoudelijk is er niets te melden.
LOL dat is ook nog zo. Die zou nu best een aanklacht in kunnen dienen volgensmij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef -J-D- het volgende:
Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Sala Edin.
http://www.kennislink.nl/(...)tste_Nachtmerrie.jpg
Kijk hem nog eens een keertje anders.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef remlof het volgende:
Precies wat ik verwachtte, stemmingmakerij en alle moslims over één kam scheren
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:46 schreef Q. het volgende:
Het is maar goed dat ik net op tijd kebab heb gegeten, ze willen daar nu vast niet meer helpen.
Ik zit dan ook te wachten op de eerste autobranden hier in de buurt. serieus. die relpubers zitten al maanden te wachten op iets nieuws om te gaan zieken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vind het niet zo een bijzondere film.
Niet erg verrassend natuurlijk omdat Wilders geen begenadigd cineast is.
Mij benieuwen hoeveel narigheid ervan komt.
De inhoud en kwaliteit van de film doen er wat dat betreft niet toe vrees ik.
Verschijnen is misschien al voldoende.
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef -J-D- het volgende:
Man man, hoezo broddelwerk. Zó lang met die film bezig zijn en dan niet eens Mohammed Bouyeri juist kunnen identificeren. Inderdaad, Geert heeft Mo B. verwisseld met relrapper Sala Edin.
http://www.kennislink.nl/(...)tste_Nachtmerrie.jpg
Ja. Geen brandende Koran. Zonde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:53 schreef moussie het volgende:
[..]
wat ik dus verwachte, een PP-presentatie-achtig iets ..
iemand het eind al gezien ?
Neen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?
Nee, dat is iemand verkleed als Mohammed B.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is wel een foto van Mohammed B. toch?
Ik hoop serieus dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef moussie het volgende:
mwah, juist door al die langdurige en wereldwijde aandacht vooraf is de scherpte er een beetje van af toch ?
Views: 712152quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Op die live leak site :
Views: 75153
Votes: 1
Comments: 10
Recommendations: 51 die vieuws!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |