quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:04 schreef Posdnous het volgende:
Die grafiekjes![]()
![]()
![]()
Michael Moore lijkt er wel het CBS bij..
Ik drukte op f5 (benieuwd om de viewsquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:05 schreef jmac het volgende:
site werkt gewoon hoor
Ga je gang!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
been there, done that. maak een film van dezelfde lengte maar dan met beelden van amerika en zijn martelpraktijken en het geeft hetzelfde idee.
Enige uitleg, achtergronden, hoor/wederhoor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:58 schreef Remzz het volgende:
Wat hadden al die hullies die het vinden tegen vallen gedacht dan, dat hij meteen alle moslims dood wou hebben
Ik vind het best heftig de Islam vergelijken met het communisme en de tweede wereldoorlog.
Een samenvatting van beelden die al 100000x op tv zijn geweest?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Het gaat om de inhoud, en die lijkt mij vrij duidelijk....
Boeken moet je altijd letterlijk nemen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
want....?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
Wat een enorm kansloze berichtgeving weer op het NOS journaal zeg. Niet normaal meer
Vertel, vertelquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
Wat een enorm kansloze berichtgeving weer op het NOS journaal zeg. Niet normaal meer
Hoezoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:09 schreef Sora het volgende:
De inhoud vertelt niets nieuws. Tenzij je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Welke inhoud?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Wopper1 het volgende:
Ik ga morgen maar te voet naar m'n tentamen denk ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:07 schreef Urquhart het volgende:
Schiphol mijden maar morgen?
Zit ik te wachten op iets nieuws? Waar haal je dat nou weer vandaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De inhoud vertelt niets nieuws. Tenzij je de afgelopen jaren onder een steen hebt geleefd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |