Hetzelfde, DaMart.quote:Op zondag 23 maart 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
Het is nog net ochtend, en ik ben pas een half uur wakker. Nooit geweten dat ik uit kan slapen.
En dan trek je de gordijnen open en dan word je nog eens verrast. Een witte Kerst zit er zelden in, maar zowaar hebben we nu iets wat op een witte Pasen lijkt. Het sneeuwt hier in ieder geval goed door. Hopelijk blijft het de komende uren nog flink sneeuwen, zodat er een mooie witte deken over de wereld komt te liggen. En dan wordt het weer eens tijd om met de camera op pad te gaan!
Een hele goede morgen iedereen en fijne paasdagen.
hier geen sneeuw, ook niet gezien, wel veel zon!quote:Op zondag 23 maart 2008 11:41 schreef DaMart het volgende:
Het is nog net ochtend, en ik ben pas een half uur wakker. Nooit geweten dat ik uit kan slapen.
En dan trek je de gordijnen open en dan word je nog eens verrast. Een witte Kerst zit er zelden in, maar zowaar hebben we nu iets wat op een witte Pasen lijkt. Het sneeuwt hier in ieder geval goed door. Hopelijk blijft het de komende uren nog flink sneeuwen, zodat er een mooie witte deken over de wereld komt te liggen. En dan wordt het weer eens tijd om met de camera op pad te gaan!
Een hele goede morgen iedereen en fijne paasdagen.
Vooruit dan maarquote:Op zondag 23 maart 2008 11:44 schreef BrandX het volgende:
ik ben een lamzak, je suis desolé, het spijt me, sorry, mea culpa![]()
![]()
![]()
ik had het niet gezien
SF, thanks voor je PM die ook ook veel te laat zag![]()
naamtopic!
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:51 schreef Paaskonijn het volgende:
Hopperdehophop, het is PAAASEEEEN
* Paaskonijn is in zijn nopjes
Had ook nog wel zo`n wijk in Alphen aan de Rijn kunnen zijn, maar daar zijn de huizen wel wat kleiner en dichter op elkaar.quote:
Oeh, dat kan gewoon een mooie laag worden zoquote:
Dat is gewoon het uitzicht vanaf de achterkant van mijn flatquote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, lopen door de duinen met sneeuw en een camera
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
Ook even een paar foto's uit Zandvoort dan.
Verkopen die flat, zo snel mogelijk. Dat uitzicht kan niet goed voor je zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon het uitzicht vanaf de achterkant van mijn flat.
Maar de sneeuw gaat nu over in hagel en de straat is ineens stukken witter dan op die foto hierboven.
Ik weet niet of de verhuurder er blij mee is als ik mijn huurflat verkoopquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkopen die flat, zo snel mogelijk. Dat uitzicht kan niet goed voor je zijn
Vast welquote:Op zondag 23 maart 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of de verhuurder er blij mee is als ik mijn huurflat verkoop.
Ter vergelijking, zo ziet de straat er nu inmiddels uit:
[ afbeelding ]
Klopt, ontzettend druk met nieuwe studie enzo. Dus hang bijna alleen nog maar in vbl. Maar gaat goed verder hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
Star! Dat is een tijd geleden, dat je in de KSC was
.
Alles goed?
Ik gok op 1-2quote:Op zondag 23 maart 2008 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, ontzettend druk met nieuwe studie enzo. Dus hang bijna alleen nog maar in vbl. Maar gaat goed verder hoor![]()
Met jou?Wat gaat het worden vanmiddag?
Wij hebben dikke zon hierquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier sneeuwt het wel, maar het blijft niet liggen
Twente uit verliest Ajax praktisch nooit, denk dat Ajax vanmiddag ook wel gaat winnenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok op 1-2. Met mij ook alles goed enzulks
.
Ik hoop het ook, maarquote:Op zondag 23 maart 2008 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Twente uit verliest Ajax praktisch nooit, denk dat Ajax vanmiddag ook wel gaat winnen
quote:
Dankje... Zal het doorgeven aan MaPGquote:
Ook alvast voor PaPGquote:
Je auto ook?quote:Op zondag 23 maart 2008 13:47 schreef murp het volgende:
alles is hier weer "groen":{
Dankjequote:
Hier ook zonquote:
Dat zou een mooie zijnquote:
Awwww... Hier is het niet wit geweest.quote:En die kant gaat het hier ook op ja.
De verjaardag van MaPGquote:
Ah. Feli dus dan maarquote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
De verjaardag van MaPG![]()
Dat was eigenlijk gisteren, maar sssstt... vandaag is er ook nog vlaai bij de koffie
Hier ookquote:
Dankjequote:
Nou nee, vanwege 2de paasdag. Wel de meubel boulevards etc.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:05 schreef ScarFace- het volgende:
Morgen is de supermarkt gewoon open toch?
quote:
Kutquote:Op zondag 23 maart 2008 14:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nou nee, vanwege 2de paasdag. Wel de meubel boulevards etc.
Ik morgen ook werkenquote:
ah! feli'squote:Op zondag 23 maart 2008 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
De verjaardag van MaPG![]()
Dat was eigenlijk gisteren, maar sssstt... vandaag is er ook nog vlaai bij de koffie
slaaj?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik morgen ook werken
Slaaj maken![]()
Heul veul slaaj
Dat dusquote:Op zondag 23 maart 2008 14:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
sla denk ik zo
MPG pwnd de groentes al voordat ze bij de C1000 liggen
Heldquote:Op zondag 23 maart 2008 14:43 schreef JortK het volgende:
Altijd handig: http://www.jortk.nl/foksearch/
Ah. Daar krijg jij eu voor?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe gelijk maar ff een ad aanklikken in de search results dan
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/PageRankquote:Op zondag 23 maart 2008 15:01 schreef BrandX het volgende:
wat is pagerank?
eh.... ja duideljk!quote:
Google zegt... als meer mensen zoeken via jou, dan kunnen wij ook beter jou eigen pagina's indexeren... met als gevolg betere indexatie = betere pagerank = meer bezoekersquote:Op zondag 23 maart 2008 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh.... ja duideljk!
not. Wat doet het voor jou? Van dat verhaaltje op wiki snap ik geen drol
of, in the immortal words of denzel washington in Philadelpia: "Explain it to me like i'm a six year old!"
Maarja zoveel heb je niet op je site staan.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Google zegt... als meer mensen zoeken via jou, dan kunnen wij ook beter jou eigen pagina's indexeren... met als gevolg betere indexatie = betere pagerank = meer bezoekers
Hoe hoger je pagerank, hoe hoger jouw site komt te staan bij google's zoekresulaten.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
eh.... ja duideljk!
not. Wat doet het voor jou? Van dat verhaaltje op wiki snap ik geen drol
of, in the immortal words of denzel washington in Philadelpia: "Explain it to me like i'm a six year old!"
ah dank u, dit snap ik tenminstequote:Op zondag 23 maart 2008 15:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe hoger je pagerank, hoe hoger jouw site komt te staan bij google's zoekresulaten.
L_L??quote:De man uit Aarle-Rixtel....
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)000-drankmunten.html
[..]
L_L??
quote:Op zondag 23 maart 2008 16:52 schreef OA het volgende:
http://beta.frontpage.fok(...)000-drankmunten.html
[..]
L_L??
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Als wraak voor zijn klacht over drankmunten
Muntjes in kroeg
Goed bezig!quote:Op zondag 23 maart 2008 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
ghihihihi [ afbeelding ] die ga ik voortaan overal gebruiken
quote:Op zondag 23 maart 2008 17:21 schreef Paaskonijn het volgende:
ghihihihi [ afbeelding ] die ga ik voortaan overal gebruiken
NP, nou alweer zin in volgend jaarquote:
Precies, en nu tijd voor een potje csquote:
Ach, zie hierboven. Baby leaves, geitenkaas in bacon gebakken, olijfjes, honing en wat croutons en klaar zijn Pheno/_A_ . Vandaag een verjaardag gehad, die ze gecombineerd hadden met paasbrunch, dus ik heb niet eens honger.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:18 schreef BrandX het volgende:al dat lekkere eten dat voorbij komt en ik moest het doen met een simpele bak sla
op de olijven naquote:Op zondag 23 maart 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, zie hierboven. Baby leaves, geitenkaas in bacon gebakken, olijfjes, honing en wat croutons en klaar zijn Pheno/_A_ . Vandaag een verjaardag gehad, die ze gecombineerd hadden met paasbrunch, dus ik heb niet eens honger.
Olijvenquote:
kom woensdag maar naar Didam, dan zal ik ook lekker kokenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:40 schreef BrandX het volgende:
jajajajajajajajajajajaaaa-haaaa!![]()
![]()
nu weet ik het wel, dat jullie allemaal uberlekker hebben gegeten
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:43 schreef Muck het volgende:
[..]
kom woensdag maar naar Didam, dan zal ik ook lekker koken
ja, dan kan ik het ook niet helpen hequote:Op zondag 23 maart 2008 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]dat is nou net het punt, mijn lijf moet een tijdje zonder poespas. ff flink opschonen van binnen, fit worden
ik ga het van de zomer allemaal vreselijk goedmakendat dan weer wel
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=abJV6D8OJi8
The penguins are back!
er komt een vervolg op madagascarquote:
Hier wel? Trailer van deel 2. Who said penguin can't flyquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat snapte ik welmaar de youtubeclip waar Ph. naar verwijst laadt niet
snap ikquote:Op zondag 23 maart 2008 22:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dat snapte ik welmaar de youtubeclip waar Ph. naar verwijst laadt niet
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel? Trailer van deel 2. Who said penguin can't fly
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Muck het volgende:
[..]
snap ik
gek zeg!
zelfs op mijn antieke laptop doet ie het gewoon
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier wel? Trailer van deel 2. Who said penguin can't fly
zoek op youtube op madagascar 2 crate escapequote:Op zondag 23 maart 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik word vandaag op alle fronten achtergesteld lijkt wel
Het zou zomaar kunnenquote:Op zondag 23 maart 2008 22:08 schreef Muck het volgende:
[..]
gisteren was deel 1 op TV (of was het eergister?)
awwwwwquote:Op zondag 23 maart 2008 22:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
ik word vandaag op alle fronten achtergesteld lijkt wel
mijn tante had hem nog nooit gezien, dus ik heb hem maar aan laten staanquote:
http://nl.youtube.com/watch?v=c86hJudVYCE&feature=relatedquote:Op zondag 23 maart 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=abJV6D8OJi8
The penguins are back!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |