Oeh, dat kan gewoon een mooie laag worden zoquote:
Dat is gewoon het uitzicht vanaf de achterkant van mijn flatquote:Op zondag 23 maart 2008 12:26 schreef marcb1974 het volgende:
Oeh, lopen door de duinen met sneeuw en een camera
quote:Op zondag 23 maart 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
Ook even een paar foto's uit Zandvoort dan.
Verkopen die flat, zo snel mogelijk. Dat uitzicht kan niet goed voor je zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is gewoon het uitzicht vanaf de achterkant van mijn flat.
Maar de sneeuw gaat nu over in hagel en de straat is ineens stukken witter dan op die foto hierboven.
Ik weet niet of de verhuurder er blij mee is als ik mijn huurflat verkoopquote:Op zondag 23 maart 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verkopen die flat, zo snel mogelijk. Dat uitzicht kan niet goed voor je zijn
Vast welquote:Op zondag 23 maart 2008 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet niet of de verhuurder er blij mee is als ik mijn huurflat verkoop.
Ter vergelijking, zo ziet de straat er nu inmiddels uit:
[ afbeelding ]
Klopt, ontzettend druk met nieuwe studie enzo. Dus hang bijna alleen nog maar in vbl. Maar gaat goed verder hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 12:42 schreef Houniet het volgende:
Star! Dat is een tijd geleden, dat je in de KSC was
.
Alles goed?
Ik gok op 1-2quote:Op zondag 23 maart 2008 12:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, ontzettend druk met nieuwe studie enzo. Dus hang bijna alleen nog maar in vbl. Maar gaat goed verder hoor![]()
Met jou?Wat gaat het worden vanmiddag?
Wij hebben dikke zon hierquote:Op zondag 23 maart 2008 12:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
Hier sneeuwt het wel, maar het blijft niet liggen
Twente uit verliest Ajax praktisch nooit, denk dat Ajax vanmiddag ook wel gaat winnenquote:Op zondag 23 maart 2008 12:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik gok op 1-2. Met mij ook alles goed enzulks
.
Ik hoop het ook, maarquote:Op zondag 23 maart 2008 12:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Twente uit verliest Ajax praktisch nooit, denk dat Ajax vanmiddag ook wel gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |