Space asperges met een vleugje XTC?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat zijn ze allemaal blij, gewoon te geil gegeten volgens mij met die asperges en zo ..
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou die trouwen op huwelijkse voorwaarden. En hij zou tijdens dat huwelijk de prijs winnen. Dan zou die dat geld toch moeten delen bij een scheiding. Aangezien hij dat geld won tijdens het huwelijk.
Of zie ik dat nu verkeerd?
Helemaal juist. Beter een deel van DE POEN dan helemaal niks. Kwestie van veliigstellen van DE POEN, al is het niet de volle pot.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou die trouwen op huwelijkse voorwaarden. En hij zou tijdens dat huwelijk de prijs winnen. Dan zou die dat geld toch moeten delen bij een scheiding. Aangezien hij dat geld won tijdens het huwelijk.
Of zie ik dat nu verkeerd?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.
De winst zou dus idd gedeeld moeten worden.
En diezelfde voorwaarden gelden ook voor een homo-huwelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.
Een "oprecht" huwelijk kun je natuurlijk geen deal noemen.... zeker niet omdat de redactie in het verleden al meerdere malen een poging heeft gedaan een huwelijk in DGK te laten plaatsvinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Laat ik nou altijd begrepen hebben dat er geen deals gemaakt mogen worden onder elkaar. Volgens mij als je trouwt, is die deal eral. Of een van de twee zou de villa vrijwillig moeten verlaten......volgens mij is het allemaal lulkoek dat hele trouwen.
Huub-Claire zou alleen maar een paar leuke tv-plaatjes kunnen opleveren, Huub-Jaap zou betekenen delen van de pot. (denk ik dan)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Laat ik nou altijd begrepen hebben dat er geen deals gemaakt mogen worden onder elkaar. Volgens mij als je trouwt, is die deal eral. Of een van de twee zou de villa vrijwillig moeten verlaten......volgens mij is het allemaal lulkoek dat hele trouwen.
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal juist. Beter een deel van DE POEN dan helemaal niks. Kwestie van veliigstellen van DE POEN, al is het niet de volle pot.
[/quote
Als dat zo is dan kan hij inderdaad veel beter met Jaap touwen. Ik denk dat hij met Claire weinig kans maakt, omdat ik denk dat Calire helemaal niet gaat winnen.
Volgens mij mag er voor de wet geen verschil gemaakt worden tussen een homo-huwelijk en een hetero-huwelijk, en gezien in NL het homo-huwelijk echt gelijk staat aan een hetero-huwelijk zou het qua voorwaarden ook niet mogen uitmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En diezelfde voorwaarden gelden ook voor een homo-huwelijk?
Er mist een haakje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan
Jezelf gequoot. Doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je had het afsluitende haakje achter [/quote weggehaald.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mij?
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag er voor de wet geen verschil gemaakt worden tussen een homo-huwelijk en een hetero-huwelijk, en gezien in NL het homo-huwelijk echt gelijk staat aan een hetero-huwelijk zou het qua voorwaarden ook niet mogen uitmaken.
Ik vraag me alleen af of je een homo-huwelijk ook kunt laten ontbinden omdat het huwelijk niet "geconsumeerd" is
Ligt aan Jouwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mijn?
neuh... het scherm schittert me tegemoetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Nee dus, alleen dat Mike volgende week zn eigen flat heeft ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond???
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Edit: De Cos titels nodigen niet uit tot lezen namelijk!
![]()
Of we het hier over een oprecht huwelijk hebben, laat ik in het midden. Zelf geloof ik daar niet zo in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een "oprecht" huwelijk kun je natuurlijk geen deal noemen.... zeker niet omdat de redactie in het verleden al meerdere malen een poging heeft gedaan een huwelijk in DGK te laten plaatsvinden.
Eerst Natasia en Wilgo, vervolgens Jaap en Cora, en allemaal mislukt.
Die DGK baby komt er al, en als ze het nou handig spelen dan proberen ze Dennis en Nadia zo gek te krijgen nog een DGK huwelijk aan te gaan...... kunnen ze toch een leuke wedding-special uitzenden en voorkomen ze dat de bewoners op die manier hun plekje veilig(er) proberen te stellen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??
Hij heeft door z'n jaartje Highschool echt geen Green Card gescoord ofzo.
En ik weet niet wat de wetgever dan zou doen, maar het lijkt me sterk dat hij het complete vermogen zonder toestemming van zijn echtgenoot/echtgenote naar de andere kant van de wereld zou kunnen verplaatsten
Is daar al een filmpje van?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok!
Edit: mijn post was van voor jouw edit![]()
Lekker doortiepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
![]()
Omdat je op Fok zit, anders was er echt geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
IK word misselijk als ik naar Jaap kijk!, Ik word misselijk als ik naar die mislukte dj kijk, ik word misselijk als ik naar Ricawdo kijk! Waarom kijk ik dan nog?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd.
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbordquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Mijn Razz-up was net op (de 2de pas) dus die heb ik inmiddels bijgevuldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Je bent toch niet blonT hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meer
Truste Ruudquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van. Nog één dagje en het "lange" weekend begint voor mij![]()
Truste Fok
Moet je toch eens een glaasje piwot proberen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
Niet zo heel erg belangerijk, maar ik duik mijn mandje in. Ik heb al een halve liter water op, dus snel slapen nu. Allemaal truste en slaap lekker...
En trusten Ruud ,..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
En Breien weet waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik nu Breien net zeggen dat het Huub niet lukt als ie zo dronken is ?
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Breien weet waar hij het over heeft
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?
wat dacht je van een uitleveringsverdrag ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...
Conclusie: Breien is ervaringsdeskundige
Ze ligt al weer op haar buik....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
Volgens mij is dat juist de klacht van Breien: dat Huub niet goed genoeg pijpte toen hij teveel gedronken hadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?
Die Rico tochquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ricardo tegen Brian en Amanda: wil je het iets rustiger doen, het stinkt hier binnen naar k.t
Ricardo heeft een kutfobiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen, want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Liever Kutd dan Kont-luchtjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen,
want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Nou meer een neuk-allergie sinds ie zelf droogstaat volgens mij... Hij krijgt er zels uitslag van op zn gezichtquote:
moet dat dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
dus mensen die geen voorspel hebben zijn egoisten ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Voor egoisten niet.. (want dit gaat altijd zo, sneu stel)
Achtergrondmuziekje erbij: http://www.youtube.com/watch?v=tG51Z_RLwT0quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Warning !!! Rat in da Kitchen
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
M'n scenario wordt steeds leuker.....quote:
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaien
Ja, maar op dat moment gingen we al net zo hard van een huwelijk met Jaap uit.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ik
Ha, een intelligente opmerking van Claire...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
huub voelt het zo: hij is hier aan het werk.
claire komt er weer bij zitten: dus je bent ook met mij aan het werk?
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is ongeschikt voor het spel, maar emotioneel een stuk volwassener dan Huub
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is ongeschikt voor het spel, maar emotioneel een stuk volwassener dan Huub
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Kevv het volgende:
Zooo, Claire komt even op voor haarzelf of hoe moet ik dit zien?
Claire: ik vind het niet leuk als je zegt dat je het overdag met me wel leuk vindt, maar 's avonds niet!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef AutumnTears het volgende:
Huub noemde claire, lieke
En er heel snel overheen praten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
[..]
echt?
dat heb ik ff gemist,
zat net te knikkebollen
(dus ik ga...![]()
truste voor diegenen die nog blijven!)
Los van het feit dat ze daar natuurlijk 100 procent gelijk in heeft, is ze na een oprisping weer snel conflictvermijdend......maar ze was goed scherp vanavond in haar discussie met Huubquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:05 schreef Borga het volgende:
CL air E heeft voor alle discussies één argument. '' Het gaat om de manier waarop. ''
typiish vrouw/man gesprek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja maar dat trekt ze teveel op zichzelf.
huub heeft het puur over het drinken.
ach, het blijven toch mensen die zich op een menselijke manier gedragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef Sparrow456 het volgende:
Huub en Clair krijgen geen ruzie daardoor bedoel je, Borga? Maar hoe kunnen die twee nu echt ruzie krijgen (Huub en Claire bedoel ik) als een van de twee telkens weer zegt dat ze het snapt of begrijpt?
gewoon, dat ik het snap. en nee, ik zeg het niet vaak, dat laat ik meestal wel op andere manieren blijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:18 schreef Sparrow456 het volgende:
Wat bedoel je? Dat jij ook vaak zegt dat je het snapt, of begrijpt?
Lekkere verhouding heb jij dan met je man.. kan je je niet voorstellen dat anderen het anders hebben? blijkbaar heb jij een bepaalde voorstelling hoe het zou moeten zijn... ? Ehmquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:33 schreef eusjuh het volgende:
Claire dus ff in de typische ziekmodus die wij vrouwen kunnen aannemen.Nou als ik tegen mijn man zeg ik ga douchen en dan ff lekker lezen in bed vermoedt hij ook eprobleem hoor.
Doe eens even niet op de persoon spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:37 schreef Sparrow456 het volgende:
[..]
Lekkere verhouding heb jij dan met je man.. kan je je niet voorstellen dat anderen het anders hebben? blijkbaar heb jij een bepaalde voorstelling hoe het zou moeten zijn... ? Ehm
sorryquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe eens even niet op de persoon spelen
Ze gaan liever ruzie maken in hun eigen kamp,dat is tv hoor.Huub en Jaap zijn echt knettergek dat ze die twee met rust laten.Huub gaat liever trouwen enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:54 schreef kit2u het volgende:
hoezo gaan Huub en Jaap niet vol op Amanda en of Brian voor die laatste paar weken.
Zou net genoeg kunnen zijn om wat boetes bij die gasten weg te slepen.
Jaap heeft trouwens zijn hele kooi periode brian met rust gelaten.
Broekpoep. Nee Mikey pesten is veel makkelijker.(en je wint er zoveel mee)
Mogguh, hier alles op zwart.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:41 schreef T-lex het volgende:
Ligt het aan mij of zitten de streams in een loop?
Elke keer buffer ik de pan uit en heb ik 17 seconden streams. Dan start ik ze opnieuw en zie ik gewoon weer het zelfde als die keren daar voor.
Mogguh...Bij mij ook...maar als ik dan opnieuw start dan zie ik steeds het zelfde stukje van 17 seconden en vervolgens alles weer in de eeuwige buffer/zwart. Dan refresh ik...en vervolgens krijg ik weer die zelfde 17 seconden te zien.quote:
Ik refresh maar niet, komt goed met de streams van HiDiHo, die refreshen vanzelf om de zoveel minuten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mogguh...Bij mij ook...maar als ik dan opnieuw start dan zie ik steeds het zelfde stukje van 17 seconden en vervolgens alles weer in de eeuwige buffer/zwart. Dan refresh ik...en vervolgens krijg ik weer die zelfde 17 seconden te zien.
Bron: Hyves Lieke.quote:Ik ga vanuit een eigen onderneming bij de mensen thuis Yoga, meditatie en Reiki geven en bied daarnaast een stuk coaching aan. Ik heb jaren gewerkt als personal trainer en de laatste tijd ben ik erg veel bezig met Yoga, reiki en meer met de balans tussen lichaam en geest. Het leek me een top idee om deze 2 te verenigen en Personal Yoga te introduceren. Lekker bij de mensen thuis. Geen gezeur met abonnementen, stinkende mensen in een muffe zaal met slechte airco, maar heerlijk in je eigen vertrouwde omgeving, wanneer het je uitkomt.
Binnenkort start ik hier dus mee. Dan ga ik bij de mensen thuis langs om yoga te geven, reikibehandelingen te geven en mensen te coachen. Het lijkt me heerlijk. Eén op één met mensen bezig zijn, op hun eigen niveau . Ben helemaal fan van yoga en geloof absoluut in de kracht ervan. Kan niet wachten om ermee te bginnen en mensen te helpen meer in balans te komen, te laten relaxen en daarmee meer te laten genieten van het leven.
Personal Yoga...
Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
Is Lieke misschien bij Piet Piraat geweest?
[..]
Bron: Hyves Lieke.
Amanda vertelde het "Lieke yogalesverhaal" aan yogalerares Nancy. Ze begon hard te lachen en vond het belachelijk, wat het ook is natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.
Iemand van Nolife:quote:Ricardo tegen Brian dat hij niet zoveel drugs moet gebruiken.
Meteen een telefoontje en Ricardo: Sorry tegen achter.
Brian: welcome in DGK.
.quote:Mike is duidelijk nog in shock dat hij een woning heeft gekregen en vraagt Brian of hij hem niet zal vergeten. Brian verzekert hem ervan dat dat niet zal gebeuren en beloofd dat hij op bezoek zal komen om een blowtje te roken
reiki en yoga hebben zowiezo geen diepgangquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.
Ik heb 2 streams terug.
Helemaal mee eens. Maar je zou er versteld van kunnen staan dat iemand die atheneum heeft gedaan en die zich zoveel beter voelde dan de rest in de villa, zichzelf verlaagt tot paaldansen en genoegen neemt met oppervlakkige onzin. Je kunt wel nagaan achteraf dat dat 'personal trainer' waarmee ze binnen kwam voor Jaap ook helemaal nergens op gefundeerd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
reiki en yoga hebben zowiezo geen diepgang
dus achh
waarom ze niet ff een boek geschreven heeft ?
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Nancy is zelf ook wel lachwekkend natuurlijk. Die houdt soms weken haar mond dicht omdat het haar dichter bij haar blauwe aura brengt zodat de roze schijn het blauw niet meer vertroebelt ofzo.
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef Verida het volgende:
Het is in ieder geval geen circuit van meet en greet of van slechte plaatjes en dj optredens.
Heb jij beeld in 030quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi.![]()
Ik heb niks met yoga of reiki maar ik kan me wel voorstellen dat Nancy hierom moet lachen. Yoga is toch iets wat je niet 1,2,3 onder de knie hebt en dan nu al lesgeven....beetje vreemd.
Weer streams op zwart, gaat lekker daar.
Ze heeft wel een enorm plastic aura om zich heen hangen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.
[ afbeelding ]
Nope, alles zwart hier, is al de 2e keer vandaag.quote:
It wasn't mequote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
Weer iemand aan het grasmaaien in Eemnes? Wat gebeurt dat vaak daar zeg, vreemd.
Stroomstoringen
bedankquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alles zwart hier, is al de 2e keer vandaag.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
Ze heeft wel een enorm plastic aura om zich heen hangen.
In nog geen 1650 jaar zou ik die snorremans in een paal willen zien hangen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En het mag wat kosten om haar te laten optreden.
Prijslijst boekingen.
het is werkelijk schandalig dat een vrouw zo met haar sexualiteit kokketeertquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.
[ afbeelding ]
Ja, jaquote:
OMG!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jaHet valt me op dat er regelmatig stroom/kabelstoringen zijn in Eemnes, enig idee hoe dat komt? Zijn ze misschien met graafwerkzaamheden bezig?
Ik kan de kabelstoring van vanochtend wel terugvinden op de site van storingen maar deze storing niet. Heb jij er nu ook last van?
Het is ook geen stroomstoring maar een kabelstoring. Had je vanmorgen en nu wel streams dan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal. De storingen zijn op deze site te vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:58 schreef Larisje het volgende:
Ik weet wel dat bij eerdere stroomstoringen hier de stroom maar 1 of 2 seconden weg was, maar dat de streams het dan uren niet deden. Ik heb nu nergens last van en heb vanochtend ook niks gemerkt.
Wat een charmante poes posequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En het mag wat kosten om haar te laten optreden.
Prijslijst boekingen.
Misschien als je de naam Huub laat vallen, ze zelfs wel een weekend bij je wil blijven slapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenmet Ferri mocht ik het geld er voor over hebben.. what to do, what to do
Oeps lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook geen stroomstoring maar een kabelstoring. Had je vanmorgen en nu wel streams dan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal. De storingen zijn op deze site te vinden.
Stroomstoringen.
Geeft niks hoor, het was ook wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef Larisje het volgende:
Oeps lezen is ook een vakKabelstoringen zijn hier inderdaad ook vaak. Ik heb nu wel streams. Vanmorgen niet gezien, want ik was weg.
Een zwemvest?quote:
Het leek op een zwemvest in het donkerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwemvest?Ze heeft net paardgereden, ze droeg een jack.
Yep, en hij staat haar nu te bangen onder de douche, a la Gaby.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Paardgereden? ze kwam toch bij Huub uit bed of is zij ook met jack en al het nest weer ingedoken?
welke kwaliteit ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Mij kan het helemaal niet schelen hoe Lieke zich een slag in de rondte schnabbelt en kwakzalvert. Maar ze wil het zelf kennelijk wel kwijt want ze schrijft er over op haar hyves en ja, dan kom je het bijna vanzelf wel weer tegen. Iedereen die met haar in zee gaat mag dat ook helemaal zelf weten hoor, uiteindelijk verloochent echte kwaliteit zich toch niet.
165 euro voor die rotkop van Lieke en in haar verslag staat ook nog dit eens:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenmet Ferri mocht ik het geld er voor over hebben.. what to do, what to do
Hehe.... meen je dat nou, is dat waar die kleine tattootjes voor staan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:14 schreef PeterNB het volgende:
Tot de dag van vandaag kan ik nog in de lach schieten van die taaatoooo op Bwian
zijn rug. 'Brians Poetry'
Als je dan zo'n godvergeten begenadigd dichter bent.......dan zet je toch een
gedichie van jezelf op je rug ??
Schakel net in en hij heeft al een kleine rustpauze achter de rugquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
Nog even: Ik begrijp dat B A vannacht weer anaal genomen heeft, vanochtend heeft hij ook een poging gedaan en nu ligt hij weer te pompen over zijn leven ervan afhangt. The Return of Hdnkkk?
Ben nu echt weg.
Hoorde B&A net toevallig zeggen dat er iets ranzigs op het bed van H&C zat of ligt. Brian wees er naar toen ze richting de douche liepen, Amanda reageerd met "IEW...gatver!"quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:26 schreef Smash-it het volgende:
Wat een rotbaan heeft Ricardo. Eerst allemaal seksen, en nu moet hij de bedden gaan opmaken. Getver.
Ricardo wil graag langer blijven, hij kwam zaterdag 15 maart als gast-speler voor 1 week.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:26 schreef Smash-it het volgende:
Wat een rotbaan heeft Ricardo. Eerst allemaal seksen, en nu moet hij de bedden gaan opmaken. Getver.
Kleine landkaart?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:29 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoorde B&A al zeggen dat er iets ranzigs op het bed van H&C zat of ligt. Brian wees er naar en Amanda reageerd met "IEW...gatver!"
Kwaliteit in alles. In haar geval blijkbaar in het begeleiden van mensen. Ik schat haar heel laag in op alle vlakken waarvoor ze nu heeft gekozen. Voorzover ik weet heeft ze zelfs geen sportopleiding, dus die achtergrond kan ook zwaar aangezet zijn. Zelfoverschatting, net als Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:03 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
welke kwaliteit ?
in reiki of yoga ?
yoga zijn gewoon onspanningsoefeningen en met haar sport achtergrond zal ze daar best goed in zijn
en reiki ? zolang jij niet iemand die ernstig ziek is afraad om naar een dokter te gaan kan je daar alles van maken
toevallig weet ik wat van sportquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Kwaliteit in alles. In haar geval blijkbaar in het begeleiden van mensen. Ik schat haar heel laag in op alle vlakken waarvoor ze nu heeft gekozen. Voorzover ik weet heeft ze zelfs geen sportopleiding, dus die achtergrond kan ook zwaar aangezet zijn. Zelfoverschatting, net als Brian en Amanda.
Bij mij doet stream 4 het nog steeds niet. Maar ik zie wel dat Claire dat malle kleuterjurkje weer heeft uitgetrokken.
Bronnen, bronnen?quote:
feiten? feiten?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:45 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
toevallig weet ik wat van sport
haar kennis op dat gebied is zeer goed
en wat betreft begeleiden van mensen
ze is pt geweest van een kleine 100 mensen
als je niet goed bent is na 5 klantjes wel afgelopen
feiten feiten
Ik heb ook geen beeld op stream ? op 3 streams wel en toen Huub in de slaapkamer was, op een ook geen geluidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:23 schreef neo567 het volgende:
Stream 4 is offline.
En Huub staat nog steeds onder de douche, nu wiebel de douche heeft verlaten..
Dilana is er ook.
Wat voor feestje kreeg hij danquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:34 schreef fredfik het volgende:
feestje voor de rat gaat denk ik niet door,te kort tijd of zo iets werdt er net gezegt....goed zo febo
huub zit de krant te lezen op de bankquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:23 schreef neo567 het volgende:
Stream 4 is offline.
En Huub staat nog steeds onder de douche, nu wiebel de douche heeft verlaten..
Dilana is er ook.
Hij hengelde naar een "1.5 jaar in de kooi" feestje als ik het goed begrepen heb.quote:
Morgen 23 maart zit Brian 1 jaar en 6 maanden in de kooi.quote:
nu wel, net was hij beneden en daar was geen geluidquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:35 schreef fredfik het volgende:
[..]
huub zit de krant te lezen op de bank
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Morgen 23 maart zit Brian 1 jaar en 6 maanden in de kooi.
Amanda had al 2 keer uitgesproken het belachelijk te vinden dat Brian geen feestje kreeg.
Donderdag belde Brian naar de productie.
Brian: ik wil terugkoppeling op mijn vragen, ik weet nog steeds niet hoeveel
mensen ik mag uitnodigen, ik wil ook dat mijn moeder komt of een paar uurtje weg.
Ja, al maandenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 16:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt?![]()
![]()
Tuurlijk. Rat krijgt altijd zijn zinquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef fredfik het volgende:
toch een feestje???
err. zonder bezoek, mag ik aannemen. Toch?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tuurlijk. Rat krijgt altijd zijn zin
Ik had er bijna 7 op een rijquote:
Ricarda vroeg komt er weer een feestje?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:10 schreef fredfik het volgende:
toch een feestje???
Neem maar niets aan hoor.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
err. zonder bezoek, mag ik aannemen. Toch?
Ik ben COS-only.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had er bijna 7 op een rij![]()
Hoe bedoel je spannende streams
Toch tamelijk ongebruikelijk om 1 1/2 jaar ergernis te jubileren.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:16 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ricarda vroeg komt er weer een feestje?
Amanda: Ja, om 12 uur vannacht woont Brian 1.5 jaar in de villa.
Het is echt Stille Zaterdagquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:16 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ben COS-only.Die zijn soms heel spannend.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:20 schreef Disana het volgende:
Zitten ze nou werkelijk plannen te maken voor een feestje voor Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |