Space asperges met een vleugje XTC?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:14 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Nou wat zijn ze allemaal blij, gewoon te geil gegeten volgens mij met die asperges en zo ..
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou die trouwen op huwelijkse voorwaarden. En hij zou tijdens dat huwelijk de prijs winnen. Dan zou die dat geld toch moeten delen bij een scheiding. Aangezien hij dat geld won tijdens het huwelijk.
Of zie ik dat nu verkeerd?
Helemaal juist. Beter een deel van DE POEN dan helemaal niks. Kwestie van veliigstellen van DE POEN, al is het niet de volle pot.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zelfs al zou die trouwen op huwelijkse voorwaarden. En hij zou tijdens dat huwelijk de prijs winnen. Dan zou die dat geld toch moeten delen bij een scheiding. Aangezien hij dat geld won tijdens het huwelijk.
Of zie ik dat nu verkeerd?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.
De winst zou dus idd gedeeld moeten worden.
En diezelfde voorwaarden gelden ook voor een homo-huwelijk?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.
Een "oprecht" huwelijk kun je natuurlijk geen deal noemen.... zeker niet omdat de redactie in het verleden al meerdere malen een poging heeft gedaan een huwelijk in DGK te laten plaatsvinden.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Laat ik nou altijd begrepen hebben dat er geen deals gemaakt mogen worden onder elkaar. Volgens mij als je trouwt, is die deal eral. Of een van de twee zou de villa vrijwillig moeten verlaten......volgens mij is het allemaal lulkoek dat hele trouwen.
Huub-Claire zou alleen maar een paar leuke tv-plaatjes kunnen opleveren, Huub-Jaap zou betekenen delen van de pot. (denk ik dan)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:25 schreef coldstar het volgende:
Laat ik nou altijd begrepen hebben dat er geen deals gemaakt mogen worden onder elkaar. Volgens mij als je trouwt, is die deal eral. Of een van de twee zou de villa vrijwillig moeten verlaten......volgens mij is het allemaal lulkoek dat hele trouwen.
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:28 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 21 maart 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Helemaal juist. Beter een deel van DE POEN dan helemaal niks. Kwestie van veliigstellen van DE POEN, al is het niet de volle pot.
[/quote
Als dat zo is dan kan hij inderdaad veel beter met Jaap touwen. Ik denk dat hij met Claire weinig kans maakt, omdat ik denk dat Calire helemaal niet gaat winnen.
Volgens mij mag er voor de wet geen verschil gemaakt worden tussen een homo-huwelijk en een hetero-huwelijk, en gezien in NL het homo-huwelijk echt gelijk staat aan een hetero-huwelijk zou het qua voorwaarden ook niet mogen uitmaken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En diezelfde voorwaarden gelden ook voor een homo-huwelijk?
Er mist een haakje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan
Jezelf gequoot. Doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je had het afsluitende haakje achter [/quote weggehaald.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mij?
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag er voor de wet geen verschil gemaakt worden tussen een homo-huwelijk en een hetero-huwelijk, en gezien in NL het homo-huwelijk echt gelijk staat aan een hetero-huwelijk zou het qua voorwaarden ook niet mogen uitmaken.
Ik vraag me alleen af of je een homo-huwelijk ook kunt laten ontbinden omdat het huwelijk niet "geconsumeerd" is
Ligt aan Jouwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mijn?
neuh... het scherm schittert me tegemoetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Nee dus, alleen dat Mike volgende week zn eigen flat heeft ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond???
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Edit: De Cos titels nodigen niet uit tot lezen namelijk!
![]()
Of we het hier over een oprecht huwelijk hebben, laat ik in het midden. Zelf geloof ik daar niet zo in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een "oprecht" huwelijk kun je natuurlijk geen deal noemen.... zeker niet omdat de redactie in het verleden al meerdere malen een poging heeft gedaan een huwelijk in DGK te laten plaatsvinden.
Eerst Natasia en Wilgo, vervolgens Jaap en Cora, en allemaal mislukt.
Die DGK baby komt er al, en als ze het nou handig spelen dan proberen ze Dennis en Nadia zo gek te krijgen nog een DGK huwelijk aan te gaan...... kunnen ze toch een leuke wedding-special uitzenden en voorkomen ze dat de bewoners op die manier hun plekje veilig(er) proberen te stellen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??
Hij heeft door z'n jaartje Highschool echt geen Green Card gescoord ofzo.
En ik weet niet wat de wetgever dan zou doen, maar het lijkt me sterk dat hij het complete vermogen zonder toestemming van zijn echtgenoot/echtgenote naar de andere kant van de wereld zou kunnen verplaatsten
Is daar al een filmpje van?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok!
Edit: mijn post was van voor jouw edit![]()
Lekker doortiepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
![]()
Omdat je op Fok zit, anders was er echt geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
IK word misselijk als ik naar Jaap kijk!, Ik word misselijk als ik naar die mislukte dj kijk, ik word misselijk als ik naar Ricawdo kijk! Waarom kijk ik dan nog?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd.
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbordquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Mijn Razz-up was net op (de 2de pas) dus die heb ik inmiddels bijgevuldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Je bent toch niet blonT hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meer
Truste Ruudquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van. Nog één dagje en het "lange" weekend begint voor mij![]()
Truste Fok
Moet je toch eens een glaasje piwot proberen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
Niet zo heel erg belangerijk, maar ik duik mijn mandje in. Ik heb al een halve liter water op, dus snel slapen nu. Allemaal truste en slaap lekker...
En trusten Ruud ,..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
En Breien weet waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik nu Breien net zeggen dat het Huub niet lukt als ie zo dronken is ?
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Breien weet waar hij het over heeft
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?
wat dacht je van een uitleveringsverdrag ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...
Conclusie: Breien is ervaringsdeskundige
Ze ligt al weer op haar buik....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
Volgens mij is dat juist de klacht van Breien: dat Huub niet goed genoeg pijpte toen hij teveel gedronken hadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?
Die Rico tochquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ricardo tegen Brian en Amanda: wil je het iets rustiger doen, het stinkt hier binnen naar k.t
Ricardo heeft een kutfobiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen, want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Liever Kutd dan Kont-luchtjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen,
want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Nou meer een neuk-allergie sinds ie zelf droogstaat volgens mij... Hij krijgt er zels uitslag van op zn gezichtquote:
moet dat dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
dus mensen die geen voorspel hebben zijn egoisten ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Voor egoisten niet.. (want dit gaat altijd zo, sneu stel)
Achtergrondmuziekje erbij: http://www.youtube.com/watch?v=tG51Z_RLwT0quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Warning !!! Rat in da Kitchen
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
M'n scenario wordt steeds leuker.....quote:
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaien
Ja, maar op dat moment gingen we al net zo hard van een huwelijk met Jaap uit.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ik
Ha, een intelligente opmerking van Claire...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
huub voelt het zo: hij is hier aan het werk.
claire komt er weer bij zitten: dus je bent ook met mij aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |