Lekker doortiepenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond???
Edit: De Cos titels nodigen niet uit tot lezen namelijk!
![]()
Omdat je op Fok zit, anders was er echt geen zak meer aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:45 schreef petraa het volgende:
IK word misselijk als ik naar Jaap kijk!, Ik word misselijk als ik naar die mislukte dj kijk, ik word misselijk als ik naar Ricawdo kijk! Waarom kijk ik dan nog?
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd.
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbordquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian heeft Huub ten huwelijk gevraagd, Huub heeft "ja" gezegd, en ze gaan over een maand trouwen.
22 april....
Amanda flipte bij het nieuws, begreep eindelijk dat Brian een niet meer zo latente homo is, en weet nu waarom hij haar altijd anaal wilde uitwonen. Amanda is door de beveiliging naar de Witte Bergen gebracht toen ze Huub wilde neerslaan met de staafmixer.
"Helaas" raakte ze daarbij Brian, want hij wilde zijn grote liefde Huub beschermen en de staafmixer was aan....
Brian is met gillende sirenes afgevoerd, maar de experts in de COS zagen zo al dat het een slagaderlijke bloeding was die niet meer te stelpen viel.
John de Mol kwam vervolgens binnen om Huub, Claire en Jaap op de hoogte te brengen.
Ze waren gebroken van verdriet en omdat John dat niet kon aanzien, en hij al veel langer eigenlijk de nieuwe Anton Heyboer van Nederland wilde worden vroeg hij ze alle 3 ten huwelijk, en ze hebben allemaal geaccepteerd.
Op huwelijkse voorwaarden uiteraard, want John is wel goed, maar niet gek![]()
Maar verder heb je nix gemist hoor![]()
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meerquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Mijn Razz-up was net op (de 2de pas) dus die heb ik inmiddels bijgevuldquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Shit daar ging me coolbest over het toetsenbord![]()
![]()
Je bent toch niet blonT hequote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Snel op zijn kop leggen, anders begrijp ik misschien je posts morgen niet meer
Truste Ruudquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ben er weg van. Nog één dagje en het "lange" weekend begint voor mij![]()
Truste Fok
Moet je toch eens een glaasje piwot proberen voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:58 schreef coldstar het volgende:
Niet zo heel erg belangerijk, maar ik duik mijn mandje in. Ik heb al een halve liter water op, dus snel slapen nu. Allemaal truste en slaap lekker...
En trusten Ruud ,..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste Fok
En Breien weet waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik nu Breien net zeggen dat het Huub niet lukt als ie zo dronken is ?
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Breien weet waar hij het over heeft
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?
wat dacht je van een uitleveringsverdrag ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...
Conclusie: Breien is ervaringsdeskundige
Ze ligt al weer op haar buik....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
Volgens mij is dat juist de klacht van Breien: dat Huub niet goed genoeg pijpte toen hij teveel gedronken hadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?
Die Rico tochquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ricardo tegen Brian en Amanda: wil je het iets rustiger doen, het stinkt hier binnen naar k.t
Ricardo heeft een kutfobiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen, want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Liever Kutd dan Kont-luchtjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen,
want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |