En Breien weet waar hij het over heeftquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:09 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hoorde ik nu Breien net zeggen dat het Huub niet lukt als ie zo dronken is ?
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Breien weet waar hij het over heeft
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je impliceert nu toch niet dat Breien drinkt ? Of dronken wordt?
wat dacht je van een uitleveringsverdrag ?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, ik zou niet durven, ik impliceer slechts dat Breien op de hoogte is van Huub's falen op sexueel gebied als hij gedronken heeft...
Conclusie: Breien is ervaringsdeskundige
Ze ligt al weer op haar buik....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
Volgens mij is dat juist de klacht van Breien: dat Huub niet goed genoeg pijpte toen hij teveel gedronken hadquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Breien ooit klaar gekomen is dan nu de vraag dus ?
Die Rico tochquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:31 schreef Varen het volgende:
Ricardo tegen Brian en Amanda: wil je het iets rustiger doen, het stinkt hier binnen naar k.t
Ricardo heeft een kutfobiequote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen, want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
Liever Kutd dan Kont-luchtjes.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:32 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Rico begint te schreeuwen of Breien het iets ruistiger kan doen,
want zelfs in de Chill stinkt het naar kudt....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |