Er mist een haakje.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan
Jezelf gequoot. Doe ik ook wel eensquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Je had het afsluitende haakje achter [/quote weggehaald.....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mij?
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij mag er voor de wet geen verschil gemaakt worden tussen een homo-huwelijk en een hetero-huwelijk, en gezien in NL het homo-huwelijk echt gelijk staat aan een hetero-huwelijk zou het qua voorwaarden ook niet mogen uitmaken.
Ik vraag me alleen af of je een homo-huwelijk ook kunt laten ontbinden omdat het huwelijk niet "geconsumeerd" is
Ligt aan Jouwquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:33 schreef avonne het volgende:
hoi,
ik heb een nieuwe monitor. Zijn de caps zo donker of ligt dat aan mijn?
neuh... het scherm schittert me tegemoetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is FOK! ook donkerder dan je gewend bent??
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
In NL wel, maar stel nou dat Huub het wint. En hij is voor de finale met Jaap getrouwd.
Dan besluit hij direct na de finale naar Amerika te emigreren.
Daar wordt een homohuwelijk niet erkend. Dus zal die ook niet verplicht kunnen worden om het geld met Jaap te delen?
Ik kijk te lang naar de gouden kooi, ik word helemaal verdorven zo
Nee dus, alleen dat Mike volgende week zn eigen flat heeft ..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Heb ik nog wat gemist vanavond???
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Edit: De Cos titels nodigen niet uit tot lezen namelijk!
![]()
Of we het hier over een oprecht huwelijk hebben, laat ik in het midden. Zelf geloof ik daar niet zo in.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een "oprecht" huwelijk kun je natuurlijk geen deal noemen.... zeker niet omdat de redactie in het verleden al meerdere malen een poging heeft gedaan een huwelijk in DGK te laten plaatsvinden.
Eerst Natasia en Wilgo, vervolgens Jaap en Cora, en allemaal mislukt.
Die DGK baby komt er al, en als ze het nou handig spelen dan proberen ze Dennis en Nadia zo gek te krijgen nog een DGK huwelijk aan te gaan...... kunnen ze toch een leuke wedding-special uitzenden en voorkomen ze dat de bewoners op die manier hun plekje veilig(er) proberen te stellen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef petraa het volgende:
Edit: De Cos titels nodigen niet uit tot lezen namelijk!
![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm, Huub heeft geen bijzondere vaardigheden, is niet echt stinkend rijk, dus ik zou niet weten op welke grond hij "zomaar even" naar de VS zou kunnen emigreren??
Hij heeft door z'n jaartje Highschool echt geen Green Card gescoord ofzo.
En ik weet niet wat de wetgever dan zou doen, maar het lijkt me sterk dat hij het complete vermogen zonder toestemming van zijn echtgenoot/echtgenote naar de andere kant van de wereld zou kunnen verplaatsten
Is daar al een filmpje van?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alleen het telefoontje met Palma was de moeite waard van de hele dag.
Oh dan heeft het geen zin meer hier te tiepen wat ik wilde tiepen!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Fok!
Edit: mijn post was van voor jouw edit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |