Nou meer een neuk-allergie sinds ie zelf droogstaat volgens mij... Hij krijgt er zels uitslag van op zn gezichtquote:
moet dat dan ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:27 schreef petraa het volgende:
Er komt ook geen voorspel aan te pas bij die 2 he. Het is erop en pompen en klaar.
dus mensen die geen voorspel hebben zijn egoisten ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Voor egoisten niet.. (want dit gaat altijd zo, sneu stel)
Achtergrondmuziekje erbij: http://www.youtube.com/watch?v=tG51Z_RLwT0quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:55 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Warning !!! Rat in da Kitchen
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......quote:Op vrijdag 21 maart 2008 23:21 schreef Leandra het volgende:
Thnx Varen![]()
[..]
Klopt, vermogen verkregen na het sluiten van een huwelijk op huwelijkse voorwaarden valt onder de gemeenschap van goederen, slechts de zaken die voor het sluiten van het huwelijk op huwelijkse voorwaarden tot de "persoonlijke boedel" van de echtelieden behoorden blijven uitsluitend eigendom van die persoon.
De winst zou dus idd gedeeld moeten worden.
M'n scenario wordt steeds leuker.....quote:
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaienquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sterker nog, bij scheiding, en zij heeft geen werk (hij wel), moet hij de komende 10-12 jaar opdraaien voor een deel van haar uitkering......
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ikquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als zij wel werkt en hij niet, dan moet zij voor zijn uitkering opdraaien
Ja, maar op dat moment gingen we al net zo hard van een huwelijk met Jaap uit.....quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat is de andere kant van zijn verhaal. Maar we keken vanuit Huubs perspectief....dacht ik
Ha, een intelligente opmerking van Claire...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:40 schreef Ziet het volgende:
huub voelt het zo: hij is hier aan het werk.
claire komt er weer bij zitten: dus je bent ook met mij aan het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |