Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:00 schreef beequeen het volgende:
Is Lieke misschien bij Piet Piraat geweest?
[..]
Bron: Hyves Lieke.
Amanda vertelde het "Lieke yogalesverhaal" aan yogalerares Nancy. Ze begon hard te lachen en vond het belachelijk, wat het ook is natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.
Iemand van Nolife:quote:Ricardo tegen Brian dat hij niet zoveel drugs moet gebruiken.
Meteen een telefoontje en Ricardo: Sorry tegen achter.
Brian: welcome in DGK.
.quote:Mike is duidelijk nog in shock dat hij een woning heeft gekregen en vraagt Brian of hij hem niet zal vergeten. Brian verzekert hem ervan dat dat niet zal gebeuren en beloofd dat hij op bezoek zal komen om een blowtje te roken
reiki en yoga hebben zowiezo geen diepgangquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer dat ook Lieke uiteindelijk de diepgang van een garnaal heeft. Hoeveel lessen yogi en 'reiki behandelingen' heeft ze nou helemaal gehad in die villa. Ze heeft er een beetje aan geproefd, maar dat weerhoudt haar er niet van net als Brian en Amanda in opperste zelfoverschatting te denken dat ze het wel weet.
Ik heb 2 streams terug.
Helemaal mee eens. Maar je zou er versteld van kunnen staan dat iemand die atheneum heeft gedaan en die zich zoveel beter voelde dan de rest in de villa, zichzelf verlaagt tot paaldansen en genoegen neemt met oppervlakkige onzin. Je kunt wel nagaan achteraf dat dat 'personal trainer' waarmee ze binnen kwam voor Jaap ook helemaal nergens op gefundeerd is.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:57 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
reiki en yoga hebben zowiezo geen diepgang
dus achh
waarom ze niet ff een boek geschreven heeft ?
Wat zeg je dat mooi.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:19 schreef noekje het volgende:
Nancy is zelf ook wel lachwekkend natuurlijk. Die houdt soms weken haar mond dicht omdat het haar dichter bij haar blauwe aura brengt zodat de roze schijn het blauw niet meer vertroebelt ofzo.
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef Verida het volgende:
Het is in ieder geval geen circuit van meet en greet of van slechte plaatjes en dj optredens.
Heb jij beeld in 030quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je dat mooi.![]()
Ik heb niks met yoga of reiki maar ik kan me wel voorstellen dat Nancy hierom moet lachen. Yoga is toch iets wat je niet 1,2,3 onder de knie hebt en dan nu al lesgeven....beetje vreemd.
Weer streams op zwart, gaat lekker daar.
Ze heeft wel een enorm plastic aura om zich heen hangen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.
[ afbeelding ]
Nope, alles zwart hier, is al de 2e keer vandaag.quote:
It wasn't mequote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
Weer iemand aan het grasmaaien in Eemnes? Wat gebeurt dat vaak daar zeg, vreemd.
Stroomstoringen
bedankquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, alles zwart hier, is al de 2e keer vandaag.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:35 schreef noekje het volgende:
Ze heeft wel een enorm plastic aura om zich heen hangen.
In nog geen 1650 jaar zou ik die snorremans in een paal willen zien hangen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En het mag wat kosten om haar te laten optreden.
Prijslijst boekingen.
het is werkelijk schandalig dat een vrouw zo met haar sexualiteit kokketeertquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, het is een heel ander circuit, een circuit van paaldansen en hoerenkleding. Ga zo door Lieke.
[ afbeelding ]
Ja, jaquote:
OMG!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jaHet valt me op dat er regelmatig stroom/kabelstoringen zijn in Eemnes, enig idee hoe dat komt? Zijn ze misschien met graafwerkzaamheden bezig?
Ik kan de kabelstoring van vanochtend wel terugvinden op de site van storingen maar deze storing niet. Heb jij er nu ook last van?
Het is ook geen stroomstoring maar een kabelstoring. Had je vanmorgen en nu wel streams dan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal. De storingen zijn op deze site te vinden.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:58 schreef Larisje het volgende:
Ik weet wel dat bij eerdere stroomstoringen hier de stroom maar 1 of 2 seconden weg was, maar dat de streams het dan uren niet deden. Ik heb nu nergens last van en heb vanochtend ook niks gemerkt.
Wat een charmante poes posequote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
En het mag wat kosten om haar te laten optreden.
Prijslijst boekingen.
Misschien als je de naam Huub laat vallen, ze zelfs wel een weekend bij je wil blijven slapen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenmet Ferri mocht ik het geld er voor over hebben.. what to do, what to do
Oeps lezen is ook een vakquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is ook geen stroomstoring maar een kabelstoring. Had je vanmorgen en nu wel streams dan, dat begrijp ik niet helemaal uit je verhaal. De storingen zijn op deze site te vinden.
Stroomstoringen.
Geeft niks hoor, het was ook wat onduidelijk.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:21 schreef Larisje het volgende:
Oeps lezen is ook een vakKabelstoringen zijn hier inderdaad ook vaak. Ik heb nu wel streams. Vanmorgen niet gezien, want ik was weg.
Een zwemvest?quote:
Het leek op een zwemvest in het donkerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een zwemvest?Ze heeft net paardgereden, ze droeg een jack.
Yep, en hij staat haar nu te bangen onder de douche, a la Gaby.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:50 schreef Deisyy het volgende:
Paardgereden? ze kwam toch bij Huub uit bed of is zij ook met jack en al het nest weer ingedoken?
welke kwaliteit ?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:52 schreef Disana het volgende:
Mij kan het helemaal niet schelen hoe Lieke zich een slag in de rondte schnabbelt en kwakzalvert. Maar ze wil het zelf kennelijk wel kwijt want ze schrijft er over op haar hyves en ja, dan kom je het bijna vanzelf wel weer tegen. Iedereen die met haar in zee gaat mag dat ook helemaal zelf weten hoor, uiteindelijk verloochent echte kwaliteit zich toch niet.
165 euro voor die rotkop van Lieke en in haar verslag staat ook nog dit eens:quote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:12 schreef Inukshuk het volgende:
[..]
Dus ik kan of 30 minuten gezeik van Lieke aanhoren, of 2 uur kwijlenmet Ferri mocht ik het geld er voor over hebben.. what to do, what to do
Hehe.... meen je dat nou, is dat waar die kleine tattootjes voor staan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:14 schreef PeterNB het volgende:
Tot de dag van vandaag kan ik nog in de lach schieten van die taaatoooo op Bwian
zijn rug. 'Brians Poetry'
Als je dan zo'n godvergeten begenadigd dichter bent.......dan zet je toch een
gedichie van jezelf op je rug ??
Schakel net in en hij heeft al een kleine rustpauze achter de rugquote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:12 schreef beequeen het volgende:
Nog even: Ik begrijp dat B A vannacht weer anaal genomen heeft, vanochtend heeft hij ook een poging gedaan en nu ligt hij weer te pompen over zijn leven ervan afhangt. The Return of Hdnkkk?
Ben nu echt weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |