quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is ongeschikt voor het spel, maar emotioneel een stuk volwassener dan Huub
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire is ongeschikt voor het spel, maar emotioneel een stuk volwassener dan Huub
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Kevv het volgende:
Zooo, Claire komt even op voor haarzelf of hoe moet ik dit zien?
Claire: ik vind het niet leuk als je zegt dat je het overdag met me wel leuk vindt, maar 's avonds niet!
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef AutumnTears het volgende:
Huub noemde claire, lieke
En er heel snel overheen praten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:01 schreef Ziet het volgende:
[..]
echt?
dat heb ik ff gemist,
zat net te knikkebollen
(dus ik ga...![]()
truste voor diegenen die nog blijven!)
Los van het feit dat ze daar natuurlijk 100 procent gelijk in heeft, is ze na een oprisping weer snel conflictvermijdend......maar ze was goed scherp vanavond in haar discussie met Huubquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:05 schreef Borga het volgende:
CL air E heeft voor alle discussies één argument. '' Het gaat om de manier waarop. ''
typiish vrouw/man gesprek.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja maar dat trekt ze teveel op zichzelf.
huub heeft het puur over het drinken.
ach, het blijven toch mensen die zich op een menselijke manier gedragen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:43 schreef Sparrow456 het volgende:
Huub en Clair krijgen geen ruzie daardoor bedoel je, Borga? Maar hoe kunnen die twee nu echt ruzie krijgen (Huub en Claire bedoel ik) als een van de twee telkens weer zegt dat ze het snapt of begrijpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |