gewoon, dat ik het snap. en nee, ik zeg het niet vaak, dat laat ik meestal wel op andere manieren blijken.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:18 schreef Sparrow456 het volgende:
Wat bedoel je? Dat jij ook vaak zegt dat je het snapt, of begrijpt?
Lekkere verhouding heb jij dan met je man.. kan je je niet voorstellen dat anderen het anders hebben? blijkbaar heb jij een bepaalde voorstelling hoe het zou moeten zijn... ? Ehmquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:33 schreef eusjuh het volgende:
Claire dus ff in de typische ziekmodus die wij vrouwen kunnen aannemen.Nou als ik tegen mijn man zeg ik ga douchen en dan ff lekker lezen in bed vermoedt hij ook eprobleem hoor.
Doe eens even niet op de persoon spelenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:37 schreef Sparrow456 het volgende:
[..]
Lekkere verhouding heb jij dan met je man.. kan je je niet voorstellen dat anderen het anders hebben? blijkbaar heb jij een bepaalde voorstelling hoe het zou moeten zijn... ? Ehm
sorryquote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe eens even niet op de persoon spelen
Ze gaan liever ruzie maken in hun eigen kamp,dat is tv hoor.Huub en Jaap zijn echt knettergek dat ze die twee met rust laten.Huub gaat liever trouwen enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:54 schreef kit2u het volgende:
hoezo gaan Huub en Jaap niet vol op Amanda en of Brian voor die laatste paar weken.
Zou net genoeg kunnen zijn om wat boetes bij die gasten weg te slepen.
Jaap heeft trouwens zijn hele kooi periode brian met rust gelaten.
Broekpoep. Nee Mikey pesten is veel makkelijker.(en je wint er zoveel mee)
Mogguh, hier alles op zwart.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:41 schreef T-lex het volgende:
Ligt het aan mij of zitten de streams in een loop?
Elke keer buffer ik de pan uit en heb ik 17 seconden streams. Dan start ik ze opnieuw en zie ik gewoon weer het zelfde als die keren daar voor.
Mogguh...Bij mij ook...maar als ik dan opnieuw start dan zie ik steeds het zelfde stukje van 17 seconden en vervolgens alles weer in de eeuwige buffer/zwart. Dan refresh ik...en vervolgens krijg ik weer die zelfde 17 seconden te zien.quote:
Ik refresh maar niet, komt goed met de streams van HiDiHo, die refreshen vanzelf om de zoveel minuten.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Mogguh...Bij mij ook...maar als ik dan opnieuw start dan zie ik steeds het zelfde stukje van 17 seconden en vervolgens alles weer in de eeuwige buffer/zwart. Dan refresh ik...en vervolgens krijg ik weer die zelfde 17 seconden te zien.
Bron: Hyves Lieke.quote:Ik ga vanuit een eigen onderneming bij de mensen thuis Yoga, meditatie en Reiki geven en bied daarnaast een stuk coaching aan. Ik heb jaren gewerkt als personal trainer en de laatste tijd ben ik erg veel bezig met Yoga, reiki en meer met de balans tussen lichaam en geest. Het leek me een top idee om deze 2 te verenigen en Personal Yoga te introduceren. Lekker bij de mensen thuis. Geen gezeur met abonnementen, stinkende mensen in een muffe zaal met slechte airco, maar heerlijk in je eigen vertrouwde omgeving, wanneer het je uitkomt.
Binnenkort start ik hier dus mee. Dan ga ik bij de mensen thuis langs om yoga te geven, reikibehandelingen te geven en mensen te coachen. Het lijkt me heerlijk. Eén op één met mensen bezig zijn, op hun eigen niveau . Ben helemaal fan van yoga en geloof absoluut in de kracht ervan. Kan niet wachten om ermee te bginnen en mensen te helpen meer in balans te komen, te laten relaxen en daarmee meer te laten genieten van het leven.
Personal Yoga...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |