quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:11 schreef Levitation het volgende:
* Levitation fluistert dat de weegschaal vanmorgen lief was! Laagste dieetclub-gewicht!Alleen jammer dat gísteren de updatedag was.
For the record: 87.3
![]()
Bij mij zijn ze net op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:33 schreef Levitation het volgende:
Oja, mijn dieettip van de week is:
Eet paaseitjes! Bij mij werkt het heel goed!
Oeh, als het aan de dag ligt, dan plannen we morgen nog zo'n dag! Dit bevalt me wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Levi, het zal aan de dag liggen, hier ook een hele aardige weegschaal!
Begin van de week was het nog -3 maar vandaag al bijna -4!![]()
Een pond op een dag ervaar ik allang niet meer als veel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef morgaine21 het volgende:
Het chocolade dieet is id een aanrader![]()
![]()
om de een of andere reden vliegt het er hier deze week ook weer af en dan ook nog echt in zo'n tempo waarvan ik denk; dat kan toch niet?!
Ik had eens besloten om me iedere dag te wegen omdat mn weegschaal de neiging had om op donderdag een halve kg verlies te laten zien en op zondag weer dik een halve kg dr bij :S Dus ik wilde het nu een precies gaan bij houden.
Zo: 73,7
Ma: 73,3
Di: 73,2
Wo: 72,7 (wtf?! 0,5 kg in 1 dag?!)
Do: 72,5
En ik doe echt niks anders dan normaal, heb zelfs het gevoel dat ik veel snoep (heb nogal de neiging om uit pasta en pindakaas potten te snoepenen s'avonds eet ik ook vaak een stukje chocola.
maarja vooral dus die 500 gr in een dag vind ik wel erg veel. Misschien veel vocht vastgehouden ofzo?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier best regelmatig gecrasht door nieuwkomers, maar meestal is dat dan geen blijvend gewichtsverlies. Helaas.
In de praktijk is het wel zo dat als je snel afvalt, het er meestal ook snel weer aanzitquote:
Maar waarom dan gelijk veronderstellen dat iemand aan het crashen is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In de praktijk is het wel zo dat als je snel afvalt, het er meestal ook snel weer aanzitMet bonus
En diëten is niet leukHier en daar wat gezonde aanpassingen in je eetpatroon is beter vol te houden en dan val je weliswaar langzamer af, maar het effect op lange termijn is ook beter
Da's toch een prima patroon! Dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar waarom dan gelijk veronderstellen dat iemand aan het crashen is?
Ja, ik voel me aangesproken ja omdat ik hier net verteld heb dat het zo goed gaat, maar ik ben toch echt niet aan het crashen hoor.
2 boterhammen 's ochtends
2 boterhammen 's middags
Tussendoor een liga en wat fruit
En gewoon normaal avondeten.
Volgens mij is dat een doodnormaal eetpatroon en niet een crashdieet...
Dat het zo snel gaat is omdat ik voorheen heel erg veel meer at, heel veel snoepte en ik nu veel meer beweeg dan voorheen.
Ik vind het dan niet zo heel aardig om te lezen dat het gelijk als crashdieet afgedaan wordt.
Mss was het niet op mij gericht, maar ik vind het sowieso nogal erg streng klinken richting de mensen die hier nieuw en enthousiast binnen stappen...
Ja, dat gehakketak onder die modjes hier! Foei!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Okee, wijzen alle tenen nu weer dezelfde kant op?
Kan jij croissantjes etenquote:
Jouw situatie is natuurlijk gewoon rotquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan jij croissantjes eten?
Ik zou al blij zijn met een beschuit iod![]()
Paasei gaat wel maar ik zou liever crackers eten
Kan je alweer een beetje eten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat doe ik ook zo min mogelijk hoorik wil zo gezond mogelijk eten.
Ik ken enkel negatieve zwangerschapskilo'squote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, Troel is door de helft, nu maar hopen dat de better half is overgebleven
Maar het moet wel echt een tof gevoel zijn. Raak je nu nog zwangerschapskilo's kwijt, dan? Of ben je aan het Sonjabakkeren?
Uit ervaring: het wordt minder! Ik kon eerst ook niet tegen croissantjes en nu wel. Net iets andere ingreep natuurlijk, maar misschien wel hoopvol genoegquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef octopussy het volgende:
Joehoeik heb gepost dat ik croissantjes lekker vind. That's all.
Op sommige dagen kan ik wel een (klein) croissantje op ja. Op andere dagen dump ik er op. Ik eet misschien 1 keer per maand een croissantje en alleen als ik een bed en een wc in de buurt heb![]()
Paaseitjes dump ik geheid op wegens te veel suiker. Het enige suikerhoudende wat ik mezelf gun en wat goed gaat is een klein stukje 70% cacao chocolade![]()
Bubsel heeft echt enorm veel pech gehad met de ingreep en de gevolgen. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat allemaal niet heb.
Vloeibaar zo veel mogelijk puur omdat ik dan niet hoef te spugen. En s'avonds vis of kip of gehakt met groenten.quote:
Een bilio pancreatische derivatiequote:Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
wat voor ingrepen hebben jullie gehad, als ik vragen mag?
Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.quote:bypass van de dunne darm waardoor je enkel in de laatste circa 60 centimeter voedingsstoffen opneemt
Ik kan nu te weinig eten. Mijn kleine maagje doet wrs zijn werk niet goed. Hij knijpt te weinig en dan komt mijn eten weer naar boven. Wat de oplossing hiervoor is weet ik nog niet, misschien weer een operatie (3x is scheepsrechtquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Soempie het volgende:
Tjee, heftig hoor.Maar aan de lijst te zien werpt het wel z'n vruchten af.
Wanneer is de verwachting dat je wel weer normaal zou kunnen eten, bubseltje? Of blijft het zo dat je na zo'n ingreep dingen als croissantjes niet mag/ kan eten?
[..]
Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.
Dat dusquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh en Troel, de helft!! Ongelooflijk!
Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen
Moblo, hoe is het met je rug?
Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ben je alweer helemaal beter, omearos?
Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een *piep*weer!! en morgen en overmorgen ookMorgen vrij, dan maar hopen op een regenvrij uurtje om Evy te lopen.
Beterschap Omeares!quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:01 schreef omearos het volgende:
[..]
Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebbendus ben nu aan de antibiotica.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!![]()
het gaatquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh en Troel, de helft!! Ongelooflijk!
Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen
Moblo, hoe is het met je rug?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef freecell het volgende:
Rotweer!
Ik ben al drie kwartier thuis en nog steeds niet opgewarmd
Psies, eigen schuldquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je gewoon weer een speklaagje kweken. Dat houdt je wel warm.
die vind ik zó lekkerquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef Levitation het volgende:
Ik zou voor een lekkere gezonde salade gaan.
Jekkie, Whoppers... *brrrr*
Beebje ook koud denk ikquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Psies, eigen schuld
Freecell, beebje alles goed?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen gaan we dus bij de Burger King eten (we gaan naar Nightwish in de HMH) en zit nog te twijfelen: 'gezonde' slalade nemen, of gewoon genieten en een
Whopper
nemen
*twijfel*
Ja, bij een ander doe je dat niet zo gauwquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Da's idd wel de truc, op visite gaan en hopen dat die lekkere dingen hebben. Ik haal het echt niet meer in huis want ik werk zo'n zakje zo weg in m'n eentje.
Jezelf qouten is niet echt done nee, ik weet het maar zo ziet het er uit.. lamequote:Op donderdag 20 maart 2008 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb nou toch echt wat sportkleding gekocht bij de Scapino, een rode trainingsbroek, zwart shirtje en een wit met zwart trainingsjackje..
Loop ik er iig niet meer zo pauperig bij
Er zit een grens aan hoor!quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Het is wel lekker om in de regen te lopen. Vind ik dan. Kom je thuis en dan lekker warm onder de douche.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit hoor!
Evy wordt 'as we speak' op mijn spiksplinternieuwe MP3-speler gezet.
Nu nog mooi weer.
Met dit weer gaan starten is me echt te veel gevraagd hoor!
* knikt heel dapper van jaquote:
En goedemorgen terug, ook hier vanaf het werk!quote:
ooooooooooooooooooooooooowh, dammagniequote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
En goedemorgen terug, ook hier vanaf het werk!
Jaquote:Op vrijdag 21 maart 2008 05:15 schreef YPPY het volgende:
Ga jij eens slapen Isa, ben je nou alweer op 's nachts?
Ach, zolang ik de telefoon vriendelijk opneem en mensen vertel dat ze hun pc eerst maar eens opnieuw moeten opstarten, hoor ik niemand klagen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:33 schreef Faithy het volgende:
[..]
ooooooooooooooooooooooooowh, dammagnie![]()
![]()
Gezien de vele vette hapjes en toetjes heb ik maar besloten een frisse en gezonde salade te makenquote:
dan weet ik na het ophangen helemaal niet meer wat ik wilde tikkenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ach, zolang ik de telefoon vriendelijk opneem en mensen vertel dat ze hun pc eerst maar eens opnieuw moeten opstarten, hoor ik niemand klagen.Hou alleen niet van mensen die précies bellen als ik een reply aan het typen ben, zooooo vervelend!
![]()
fetaflapjes vallen wel mee aan vetheid, toch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gezien de vele vette hapjes en toetjes heb ik maar besloten een frisse en gezonde salade te maken
Dat je heel ongemerkt met ALT-TAB naar een ander scherm moet, omdat die smiley's in beeld wel érg weggeven dat het niets met je werk te maken heeft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:44 schreef Faithy het volgende:
[..]
dan weet ik na het ophangen helemaal niet meer wat ik wilde tikken
erger vind ik het als ik even niet door kan tikken als er een collega achter me staat
hoe bekendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat je heel ongemerkt met ALT-TAB naar een ander scherm moet, omdat die smiley's in beeld wel érg weggeven dat het niets met je werk te maken heeft.
Kaas en bladerdeeg, valt idd reuze mee als je Atkins doetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:48 schreef Faithy het volgende:
fetaflapjes vallen wel mee aan vetheid, toch?
Kan me nog herinneren dat er op de MUD zo ongelofelijk veel werkende iteejers zaten omdat leken geen flauw idee hadden dat al die langsscrollende tekst (via telnet een zwarte achtergrond met veel groene letters) een spelletje wasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:49 schreef Levitation het volgende:
Dat je heel ongemerkt met ALT-TAB naar een ander scherm moet, omdat die smiley's in beeld wel érg weggeven dat het niets met je werk te maken heeft.
kommop..quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kaas en bladerdeeg, valt idd reuze mee als je Atkins doet
KLinkt tofquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:18 schreef Isabeau het volgende:
Vandaag huis aan kant maken en sporten, morgen naar Liejannuh en dan aan we naar de Haagse markt en naar een museum iets cultureels doen en 's avonds een meeting van het CUL-forum van Fok. En dan zondag lekker paasbrunchen met Liejannuh en maandag weer naar huis + werken. Hoe laat gaan de winkels vandaag eigenlijk dicht?
Je herinnert me eraan dat ik nog lenzen bij moet bestellen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:18 schreef Yoni het volgende:
Goedemorgen
Ik ga vandaag een nieuwe bril shoppen met mijn mams samenZin in!
Die combinatie met celery vind ik een tikkie vreemd. Maar misschien smaakt dat wel heel erg lekker erbijquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:36 schreef Isabeau het volgende:
En het lijkt erop dat Bing cherries gewoon kersen op sap zijnZal ik?
Ik vind het hele recept een tikkie vreemd, maar hey, het is een CUL-meetquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:42 schreef Rewimo het volgende:
Die combinatie met celery vind ik een tikkie vreemd. Maar misschien smaakt dat wel heel erg lekker erbij
quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:01 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet nog foto's van 7 jaar geleden inplakken Levi.Verder ben ik redelijk bij. Moet alleen van
India
nog foto's zoeken. Die heb ik nog helemaal niet compleet.
quote:
Ik weiger om met veel zooi rond te sjouwen. Ik heb een DSLR met 1 lens en een kleine camera. Meer niet.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:11 schreef Yoni het volgende:
Ik raad mensen ook altijd aan om op reis óf met verschillende geheugenkaartjes te werken, óf een image-tank of laptop mee te nemen.
Ik heb dus tig geheugenkaartjes en vrijwel altijd ook mijn laptop bij me. 's Avonds kaartjes legen en áls je cam dan gejat wordt, mis je hooguit één dag ofzo.
En natuuurlijk komt er een foto van mijn nieuwe bril. Weet alleen niet of ik 'm meteen krijg, vorige keer wel, toen hadden ze de glazen op voorraad.
Maarja, ik ben met een normaal eetpatroon hier ook voor crasher uitgemaakt in het verleden, en enkel en alleen omdat ik knackebröt at ipv broodquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's toch een prima patroon! Dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?![]()
![]()
Ik lees nergend in de post van Isa dat alle nieuwkomers crashen, maar er zitten wel eens chrashers bij. Die heb ik de afgelopen 3 jaar ook wel voorbij zien komen. Feit is gewoon dat crashen heel slecht voor je lijf is en je dat dus eigenlijk wel een beetje moet ontmoedigen...
Dan ga jij niet rondreizen, dat is duidelijk!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:37 schreef Rewimo het volgende:
Hm ik ga nu met 7 kaartjes en drie nee vier lenzen naar Oostenrijk. Voor het geval het skiën niet lukt...
Nee, dat kloptquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:46 schreef Liejannuh het volgende:
Dan ga jij niet rondreizen, dat is duidelijk!
Maar toch veel plezier!
Een dSRL met maar 1 lens is geen dSLR.quote:
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maarja, ik ben met een normaal eetpatroon hier ook voor crasher uitgemaakt in het verleden, en enkel en alleen omdat ik knackebröt at ipv brood
sorry, zal de discussie niet verder aanwakkeren![]()
Hoeveel heb jij er?quote:
aan de ene kant is dat wel gezonder dan jojoquote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik jojo niet, ik ga gewoon gestaag omhoog
En aan de andere kant?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aan de ene kant is dat wel gezonder dan jojo
Maar je werkt nu toch weer? heeft dat nog niet echt geholpen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En aan de andere kant?
Nee ff serieus, ik moet er echt wel weer wat aan gaan doen, maar het is net als stoppen met roken: je moet er helemaal achter staan anders lukt 't niet. Ooit heb ik het licht gezien, en dat moment komt vast wel weer terug
Naja, te zwaar ben ik al, dus dat kan ik niet meer worden....quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar je werkt nu toch weer? heeft dat nog niet echt geholpen?
en de andere kant was als je te zwaar word
Met de pasta kan ik je niet helpen, ik pak dan meestal een kant en klaar sausje, maar dat tassenverhaal is zooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, help eens!
Ik heb spinazie, zalmfilet en tagiatelle in huis. Ik weet dat daar iets lekkers van te maken is, maar hoé?. Boursin heb ik ook nog, is dat echt zo lekker als men me wil doen geloven?
Ik ga zo trouwens een doorverwijzing halen voor de diëtiste, onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ik weet wel wat gezond en ongezond is, maar het patroon echt veranderen lukt nog niet echt. Misschien heeft ze tips waar ik iets mee kan. Daarna wilde ik de markt op, maar dat zit er niet echt in met dit weer geloof ik. Ga ik in het overdekte winkelcentrum wel shoppen voor een nieuwe tas.
Ik mis dat vrouwelijke deel echt hoor, ik heb een tas die ik al 4,5 (!) jaar gebruik voor school en andere rotzooi. Schoenen kopen doe ik ook als het echt echt écht moet, ik vind het vreselijk
.
Heb je een oven?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, help eens!
Ik heb spinazie, zalmfilet en tagiatelle in huis. Ik weet dat daar iets lekkers van te maken is, maar hoé?. Boursin heb ik ook nog, is dat echt zo lekker als men me wil doen geloven?
Ik ga zo trouwens een doorverwijzing halen voor de diëtiste, onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ik weet wel wat gezond en ongezond is, maar het patroon echt veranderen lukt nog niet echt. Misschien heeft ze tips waar ik iets mee kan. Daarna wilde ik de markt op, maar dat zit er niet echt in met dit weer geloof ik. Ga ik in het overdekte winkelcentrum wel shoppen voor een nieuwe tas.
Ik mis dat vrouwelijke deel echt hoor, ik heb een tas die ik al 4,5 (!) jaar gebruik voor school en andere rotzooi. Schoenen kopen doe ik ook als het echt echt écht moet, ik vind het vreselijk
.
na-apertquote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:24 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Heb je een oven?
Zo ja, dan alufolie insmeren met een beetje olie, zalmfilet erop, wat peper en zout en beetje olie eroverheen, verder citroensap of witte wijn. Folie dicht, zalm in oven (180 graden, ongeveer 20 minuten), anders zalm grillen in pan.
Uitje snipperen en fruiten, spinazie (als het verse is) bakken en eventueel beetje boursin erdoor, anders op smaak brengen met peper en zout.
Tagliatelle koken, na afgieten beetje olie erdoor...
Presenteren:
Tagilatelle op bord, spinazie erop en daar boven op de zalmSmakelijk!!!
We hebben gewoon allebei smaakquote:
Ik wil hier toch wel wat voorwaarden aan stellen. Regen is ok. Eensch. Maar regen, hagel, (natte) sneeuw, wind tegen en 5 graden is geen goede combinatie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Het is wel lekker om in de regen te lopen. Vind ik dan. Kom je thuis en dan lekker warm onder de douche.
Idd! Ok, het ging niet eenvoudig, maar er is toch mooi 40 kilo vanaf!quote:
Kijk voor de lol maar eens op www.buienradar.nl dan zie je dat het rond Den Haag echt prutweer is.quote:Het is hier in friesland echt prachtig weerNet evy gelopen, 2 x 15 minuten!! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat kan lopen, ik dat dikkertje met altijd een peuk in de mond....
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, je had trouwens een tov kaartje (alleen hadden sommige picca's wel in een hogere resolutie gemogen) maar ik vond het concept echt super
Waarom dan nog een keer proberen daar?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat was ook precies wat wij dachten toen we de kaarten zagen.
Vooral 1 plaatje is onder de maat, maar we hadden geen zin om het opnieuw te ontwerpen/bestellen. De overige kaarten zijn nu ook onderweg... ben benieuwd hoelang Kodak er nu voor nodig heeft om ze hier te krijgen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom dan nog een keer proberen daar?
Is toch zonde om die kaarten van slechte kwaliteit te hebben
Je gaat trouwen daarom juist, waarschijnlijk doe je dat maar een keertje dus dan wil je toch juist dat de kaartjes perfect zijn (of het nu aan jou ligt of waar je het laat afdrukken)quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn zaken!
Edit:
ok, zal toch even inhoudelijk reageren... kan het niet laten. Het ligt niet aan Kodak dat dat plaatje een te lage resolutie heeft. We wisten dat het plaatje op het randje was/ niet goed genoeg... we hebben het risico dus zelf genomen. Maar zoals SQ al zei is het wel een tof kaartje geworden. Dus je leest nogal selectief.En ik ben de gene die gaat trouwen, dus ik moet 'm tof vinden. Al zouden de ontvangers er hun openhaard mee aansteken, big deal.
![]()
Een heel gekke vraag is het niet toch, als de kwaliteit niet top is?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn zaken!
Edit:
ok, zal toch even inhoudelijk reageren... kan het niet laten. Het ligt niet aan Kodak dat dat plaatje een te lage resolutie heeft. We wisten dat het plaatje op het randje was/ niet goed genoeg... we hebben het risico dus zelf genomen. Maar zoals SQ al zei is het wel een tof kaartje geworden. Dus je leest nogal selectief.En ik ben de gene die gaat trouwen, dus ik moet 'm tof vinden. Al zouden de ontvangers er hun openhaard mee aansteken, big deal.
![]()
Ik ga niet met je in discussie. Ervaring leert dat dat niet meer dan irritatie en een banregen oplevert.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je gaat trouwen daar juist, waarschijnlijk doe je dat maar een keertje dus dan wil je toch juist dat de kaartjes perfect zijn (of het nu aan jou ligt of waar je het laat afdrukken)
En dat wil je toch juist voor jezelf en niet voor de ontvangers
Kwaliteit is goed zat, de meeste mensen zijn minder kritisch dan SQ en ik. Wij zijn gewoon detail neukers.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een heel gekke vraag is het niet toch, als de kwaliteit niet top is?. Ik vroeg het me ook af, maar gewoon uit pure interesse
.
En dat hoor je te zijn als het over je huwelijk gaat, dan hoort toch alles perfect te zijnquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:10 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kwaliteit is goed zat, de meeste mensen zijn minder kritisch dan SQ en ik. Wij zijn gewoon detail neukers.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dat hoor je te zijn als het over je huwelijk gaat, dan hoort toch alles perfect te zijn
En dan hoor je als bruid toch te gaan bitchen als iets niet goed is
Dat geloof ik wel maar dingen zoals kaartjes/foto's kan je gewoon perfect krijgenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mocht je ooit nog eens gaan trouwen, dan zul je echt een buitengewoon teleurgesteld meisje zijn
Hoe perfect je alles ook regelt en voorbereidt, het gaat toch niet volgens plan![]()
Geloof me, wij hadden een traditionele bruiloft, een jaar bezig geweest met de voorbereidingen, maar mooi dat lang niet alles zo zoet en schattig is als je plant...
Alors, het was alsnog een pracht-bruiloft
Foto's perfect?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel maar dingen zoals kaartjes/foto's kan je gewoon perfect krijgen
Live Jazzquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Foto's perfect?In your dreams.
@SQ, klaterdronken wil ik niet beweren, maar het was echt een tof feestmet een superleuke jazz/hot-club-de-franceband
stond ik daar op mijn griezelige hakken te dansen
Met de juiste fotograaf echt welquote:
Mja, wij hadden een professionele fotograaf die erg goed is en best wel wat prijzen heeft gewonnen enzo met zijn werk maar dan nog zitten er echt best wel wat foto's tussen waarvan je denkt: WTFquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Met de juiste fotograaf echt wel![]()
En ja ben zelf amateur fotograaf dus misschien dat ik daarom kritischer ben over de grafische aspecten
Perfect, eg nie!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En dat hoor je te zijn als het over je huwelijk gaat, dan hoort toch alles perfect te zijn
En dan hoor je als bruid toch te gaan bitchen als iets niet goed is
Maar ik geloof best dat ze 'goed zat' zijn maar ik kan niet geloven dat dat je uitgangspunt was
Bestel maar een extra fustjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef Levitation het volgende:
[..]
Perfect, eg nie!Ik wil gewoon een leuk feestje bouwen!
![]()
* Bijvalt!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:
Levi, val me s even bij, jij hebt ze gezien
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel maar een extra fustje
Ik heb dankzij mijn vrije bevrijdingsdag toch 2 dagen om te ontkateren![]()
Oh charming, het zou zo een trouwfoto van mij kunnen zijn met die peuk in de bekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwen is leuheukDoe het graag weer over, zelfs met dezelfde vent
![]()
check mij fobo![]()
Leuke foto!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwen is leuheukDoe het graag weer over, zelfs met dezelfde vent
![]()
check mij fobo![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
ik heb altijd geroepen dat ik voor nn dertigste kinderen wilde en daqt ik nooit met mn eerste vriendje wilde trouwen... ik mag wel op gaan schieten om dat te halen aangezien ik nog steeds wacht op dat eerste vriendje (je zou haast denken dat ik een soort quasimodo ben, maar volgens mij valt t wel mee) en inmiddels 25 ben... 5 years and counting *bim bam* beierende eierstokken noemen wij dat...
zooooo moeoeoeoeoe... vandaag in elk geval zeker 3 kwartier door de regen heen en weer gefietst en twee concerten gegeven (zang) dus ik sta te tollen van vermoiedheid nu... brrrr... gauw naar bedje. morgen nog twee en dan is het eindelijk pasen en rust....
oh nee, eerst nog evy 3 lopen morgen ochtend en mn hele huis opruimen zodat ik geen maden tegenkom als ik na de pasen bij mn ouders vandaan kom
Het staat nu net in de koelkastquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, we gaan samen koken en etenHeb er best zin in! Ik zag al lekkere dingen langs komen. Toen ik naar receptjes voor salades keek voor inspiratie kwam ik trouwens ook een cocacola salade tegen haha.
Things You’ll Need:
1 can Bing cherries with juice
1 (3 oz.) package cherry Jello
1 (8 oz.) can of Coke
1/2 cup Chopped celery
1/2 cup nuts (walnuts, peanuts and almonds work the best)
1 small package of cream cheese
Step 1:
Drain Bing cherries with juice draining into a small sauce pan. Set cherries aside. Add enough water to the juice to make one cup. Bring the mixture to a boil and completely dissolve Jello. Lower heat.
Step 2:
Add can of Coke and let the mixture begin to thicken, stirring every once in awhile. Once it has thickened, stir in the Bing cherries, celery and nuts.
Step 3:
Remove from heat. Stir in softened cream cheese until everything is mixed. Refrigerate in covered dish for 30-40 minutes.
Step 4:
Place chilled mixture on flat surface. Cut up into random chunks or roll into small balls. Serve with lemonade, ice tea or some other cool summer drink.
Nee, die ga ik niet maken(al was het alleen al omdat ik geen flauw idee heb wat Bing cherries zijn en vraag me af of je Jello in nederland kan kopen)
True. Maar als ik daaraan begin, kan ik over 10 minuten niet meer helder formuleren, laat staan in het Engelsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn rode wijntje is toch fijner, ergens
Echt waar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Maar als ik daaraan begin, kan ik over 10 minuten niet meer helder formuleren, laat staan in het Engels
Isa, wat is het verschil dan tussen gekookt en rauw? Ik vind gekookt vies
Ja, maar jij bent ook wel echt een erkende zuipschuitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit nu op 5 bier en een fles wijn![]()
Daarom moet je ook gewoon van die voorgesneden zakjes kopen, die zijn gezonder dan een hele kool kopenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:27 schreef ColdFeet het volgende:
Maar IsaKool die een paar dagen in de koeling heeft gelegen meurt zo vreselijk dat ik m niet meer hoef, kankerbeperkende stoffen of niet
http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExgquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie nog met een regelrechte Awwwwwwww wat schattug!! naar bed toe wil (of wakker wil worden):
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM&feature=related
Poes speelt pianoDeel 2 schijnt beter te zijn, maar ik vind deze eerste onzekere stapjes op muzikaal gebied veel liever.
Elke keer als het baasje beweegt purrenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaa, die is ook briljant, SQ! Dat purrr, zo adorable
I kneuw... vol verwachting voor de kleffe hapquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Je bent voor hun gewoon de Grote Voederaar hoor
Mijn hele huis ruikt nu naar Cherry CokeMierzoet dus. Ik doe toch nog maar een poging om te slapen
Trusten, Isa! Bis morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Je bent voor hun gewoon de Grote Voederaar hoor
Mijn hele huis ruikt nu naar Cherry CokeMierzoet dus. Ik doe toch nog maar een poging om te slapen
Andere topics bijhoudenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trusten, Isa! Bis morgen.
SQ, ben je nog dingen aan het doen onder het drinken? Of ben je hier louter om mij te vermaken?
Staat in m'n profielquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik net uitgezet
PM je adres maar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:54 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, wat post jij verschrikkelijk veel!!!!
Eindhoventopic ftw!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook. Maar niet zo die-hard als je jouwe
Ik moet zooooo denken aan mijn HBO-V studerende, WoW-verslaafde broertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik slaap dus nog nietIk kijk een youtube-serie en het is echt leuk
http://www.youtube.com/watch?v=grCTXGW3sxQ&feature=related deel 1, en eh, het is leuker als je ooit WoW of zo hebt gespeeld
hij kan heel goed als zomerjurk, enmet het vestje erbij kan hij ook best als nette jurk naar een bruiloft oid... En daar zijn er genoeg van het komende jaar in mijn omgeving.... En ik heb nog een diplomauitreiking van mijn examenklasje, dus daar kan ik hem ook best aan..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk Teigan, een mooie jurk in maat 40!Is het voor iets speciaals of gewoon een zomerjurk?
goh, ik ga naar bed en ineens is mijn reactie de volgende ochtend een beetje een mosterd an de maaltijd gevoel, maar toch maar even een reactie:quote:
Welke heb jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Yoni het volgende:
morgaine21, de maat van een corset is behoorlijk flexibel, omdat een corset aan de achterkant sowieso nooit geheel dichtgesnoerd hoort te zijn. Er moet ongeveer 10 cm open blijven, maar als dit 15 of 20 is zal je er ook niemand over horen![]()
Ik heb mijn corset sinds ik 75kg woog en draag het nu met 95kg nog...
Sja, ik zou liegen als ik zou zeggen dat mijn corset mijn meest comfi kledingstuk isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit dat niet enorm vervelend een corset??
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:59 schreef Sjeen het volgende:
Joepieeeeee, ik ben geslaagd voor scheidsrechtersexamen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Yoni het volgende:
morgaine21, de maat van een corset is behoorlijk flexibel, omdat een corset aan de achterkant sowieso nooit geheel dichtgesnoerd hoort te zijn. Er moet ongeveer 10 cm open blijven, maar als dit 15 of 20 is zal je er ook niemand over horen![]()
Ik heb mijn corset sinds ik 75kg woog en draag het nu met 95kg nog...
Wehehe, bij onze bruiloft verloor ik mijn jarretel in het gemeentehuis en hebben we vergeten alle gasten de kadootje te geven...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Sjeen.
Mijn trouwerij was het tegenovergestelde van de 'ideale' bruiloft. Kaartjes waren zelf geschreven en de menukaarten bleken thuis te liggen, helemaal vergeten mee te nemen naar het restaurant. Aantal gasten met een bekeuring en het regende, dus we konden geen foto's maken. Het was wel een fantastische dag. Onze dag.
Wat voor fondue?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef Riann het volgende:
wij hebben gisteravond boiljonfondu gedaan
de sausjes voor bij het vlees maakt het vaak slecht voor het lijnen.
En gourmetten is ook errug lekker
boiljon fonduquote:Op zondag 23 maart 2008 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor fondue?
Wij gaan vanavond ook gourmetten net als 87% van de nederlanders
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
als je er maar van hebt genoten toch? Dan kan je best de dag erna een stuk zwaarder zijn, maar dat trekt wel weer bij in de loop van de week...quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf hier niet meer te posten na de CUL-meet van gister
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
Nee, bij mij dus ook niet, maar nu ik Liejannuh zo hoor...een ander woord is er niet voor.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
Kaas is dan weer net wat slechter hahahaquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjesquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
aardbeien met kaasfondu hmmmz dat lijkt me niet zo met chocoladefondu welquote:Op zondag 23 maart 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjes
Kan je aardbeien ook kaasfondueën? Oh, en Octo is hier ook hoor, dus we komen met 3 vrouw. Kan Mr. CF dat aan?
En kunnen we lente-ui meebrengen? Liejannuh wil er vanaf
*rent meteen naar de winkel*quote:Op zondag 23 maart 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |