abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:01:22 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_57517819
leuk bubsel!
disclaimer
pi_57517833
Dames, help eens!

Ik heb spinazie, zalmfilet en tagiatelle in huis. Ik weet dat daar iets lekkers van te maken is, maar hoé? . Boursin heb ik ook nog, is dat echt zo lekker als men me wil doen geloven?

Ik ga zo trouwens een doorverwijzing halen voor de diëtiste, onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ik weet wel wat gezond en ongezond is, maar het patroon echt veranderen lukt nog niet echt. Misschien heeft ze tips waar ik iets mee kan. Daarna wilde ik de markt op, maar dat zit er niet echt in met dit weer geloof ik . Ga ik in het overdekte winkelcentrum wel shoppen voor een nieuwe tas.

Ik mis dat vrouwelijke deel echt hoor, ik heb een tas die ik al 4,5 (!) jaar gebruik voor school en andere rotzooi . Schoenen kopen doe ik ook als het echt echt écht moet, ik vind het vreselijk .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:04:22 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_57517864
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, help eens!

Ik heb spinazie, zalmfilet en tagiatelle in huis. Ik weet dat daar iets lekkers van te maken is, maar hoé? . Boursin heb ik ook nog, is dat echt zo lekker als men me wil doen geloven?

Ik ga zo trouwens een doorverwijzing halen voor de diëtiste, onder het motto 'baat het niet dan schaadt het niet'. Ik weet wel wat gezond en ongezond is, maar het patroon echt veranderen lukt nog niet echt. Misschien heeft ze tips waar ik iets mee kan. Daarna wilde ik de markt op, maar dat zit er niet echt in met dit weer geloof ik . Ga ik in het overdekte winkelcentrum wel shoppen voor een nieuwe tas.

Ik mis dat vrouwelijke deel echt hoor, ik heb een tas die ik al 4,5 (!) jaar gebruik voor school en andere rotzooi . Schoenen kopen doe ik ook als het echt echt écht moet, ik vind het vreselijk .
Met de pasta kan ik je niet helpen, ik pak dan meestal een kant en klaar sausje, maar dat tassenverhaal is zooooo herkenbaar Ik vind àlles lelijk of onpraktisch, en als ik dan eindelijk eens iets vind wat ik niet lelijk of onpraktisch vind kost het 300 euro Met als gevolg dat ik eens in de drie jaar mijn tas vervang omdat het ding van pure ellende uit elkaar klettert.
disclaimer
pi_57517989
De tas die ik gebruik is ook nog 's gewoon lelijk . Maar hij doet (deed) z'n werk prima, dus ach . Maar het is nu echt tijd voor een nieuwe en grotere, zodat ik m'n sportspullen alvast mee kan nemen naar school, en van daaruit kan sporten. Dat is dichterbij, en dan is de kans kleiner dat ik als ik thuiskom denk 'buh, ik wil niet meer'.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:12:22 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_57518044
School
disclaimer
pi_57518261
pasta koken

sausje maken met boursin en spinazie (evt. knoflook en uitje snipperen eerst, dan boursin erbij en dan spinazie), zalm even in de oven met wat citroensap en viskruiden in een aluminiumfolietje

pasta op bord scheppen
saus eroverheen
zalfiletje erop leggen
garneren met wat kaas
Doei.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 maart 2008 @ 12:24:58 #157
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57518282
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:01 schreef clumsy_clown het volgende:
Dames, help eens!

Heb je een oven?

Zo ja, dan alufolie insmeren met een beetje olie, zalmfilet erop, wat peper en zout en beetje olie eroverheen, verder citroensap of witte wijn. Folie dicht, zalm in oven (180 graden, ongeveer 20 minuten), anders zalm grillen in pan.

Uitje snipperen en fruiten, spinazie (als het verse is) bakken en eventueel beetje boursin erdoor, anders op smaak brengen met peper en zout.

Tagliatelle koken, na afgieten beetje olie erdoor...

Presenteren:
Tagilatelle op bord, spinazie erop en daar boven op de zalm Smakelijk!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57518378
De heteluchtstand van de oven is kapot, dus hij kan alleen nog maar op de grill . Ik zit eraan te denken de zalm even 2 minuten in de pan te doen en daarna in de oven voor 10 minuutjes, halverwege keren.

Tis spinazie uit de diepvries. Hm, misschien moet ik de spinazie maar gewoon met peper en zout maken en dan later kleine beetjes boursin erin mengen. Kan ik proeven of het lekker is .
pi_57518405
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:24 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Heb je een oven?

Zo ja, dan alufolie insmeren met een beetje olie, zalmfilet erop, wat peper en zout en beetje olie eroverheen, verder citroensap of witte wijn. Folie dicht, zalm in oven (180 graden, ongeveer 20 minuten), anders zalm grillen in pan.

Uitje snipperen en fruiten, spinazie (als het verse is) bakken en eventueel beetje boursin erdoor, anders op smaak brengen met peper en zout.

Tagliatelle koken, na afgieten beetje olie erdoor...

Presenteren:
Tagilatelle op bord, spinazie erop en daar boven op de zalm Smakelijk!!!
na-apert
Doei.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:33:07 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_57518422
goeiemorgen. het sneeuwt hier keihard. echt niet normaal. en t regent erbij straks nog op de fiets

vanochtend (officiele weegmoment) was de stand gelijk met woensdag en daar ben ik machtig content mee

en verder heb ik echt helemaal NIKS te melden, en ga ik nu weer fijn verder emt de Mattheus op TV kijken...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 maart 2008 @ 12:43:13 #161
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57518613
Bubsel, 40 kilo Super zeg!

Ik heb nog altijd mijn pulli's niet gevonden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 maart 2008 @ 12:52:25 #162
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_57518799
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 12:32 schreef Faithy het volgende:

[..]

na-apert
We hebben gewoon allebei smaak
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_57518940
heb er spontaan trek in gekregen
Doei.
pi_57519149
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Het is wel lekker om in de regen te lopen. Vind ik dan. Kom je thuis en dan lekker warm onder de douche.
Ik wil hier toch wel wat voorwaarden aan stellen. Regen is ok. Eensch. Maar regen, hagel, (natte) sneeuw, wind tegen en 5 graden is geen goede combinatie.
De douche was overigens wel erg aangenaam daarnet. En ik ga zo lekker warme chocomel uit de automaat halen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:33:11 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57519579
Bubsel, wat geweldig

Het is hier in friesland echt prachtig weer Net evy gelopen, 2 x 15 minuten!! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat kan lopen, ik dat dikkertje met altijd een peuk in de mond....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57519982
Uniekhoorn Alle begin is even vreemd, maar super dat je nu al zo lang kan lopen! Hele prestatie

Bubsel ook gefeliciteerd met de mijlpaal, het maakt toch niet veel uit hoe je daar bent gekomen? 40 kilo is gewoon een mijlpaal en superleuk!

En nog even over tassen gesproken; ik vind echt alle tassen in tassenwinkels oer- en oerlelijk! Tegenwoordig lijkt het wel of iedereen er als een kamper oid bij moet lopen. Echt le-lijk. En toen, toen zag ik een (engelengezang) mooooooie tas (violen komen op). Ik dacht, dit kan niet, dit is...wow! Die tas wil ik! Eindelijk een tas die voor mij is gemaakt Ik pak de tas. Hij voelt geweldig. Ik open de klep en zie de prijs (violen maken hier een vals geluid). 250 euro voor een tas, uh, nee, laat maar

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 21-03-2008 13:59:09 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57519983
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 13:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Bubsel, wat geweldig
Idd! Ok, het ging niet eenvoudig, maar er is toch mooi 40 kilo vanaf!
Nu maar hopen dat de rest ook snel wat beter gaat.
quote:
Het is hier in friesland echt prachtig weer Net evy gelopen, 2 x 15 minuten!! Ik kan me niet voorstellen dat ik dat kan lopen, ik dat dikkertje met altijd een peuk in de mond....
Kijk voor de lol maar eens op www.buienradar.nl dan zie je dat het rond Den Haag echt prutweer is.
Maar rof he, dat je gewoon een kwartier kunt rennen?! Echt, ik weet zo goed hoe je je voelt.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:55:03 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_57520030
hagel in Tilburg! Voor de derde keer vandaag
disclaimer
pi_57520113
Nog steeds Zon in drenthe
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 maart 2008 @ 14:05:42 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57520234
Phew, ik heb in elk geval twee pulli's gevonden Ik moet er nog twee hebben maar waar die zijn Nou ja, in het ergste geval koop ik er nog wel een paar bij in Oostenrijk (maar daar zullen ze wel duur zijn ).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 maart 2008 @ 14:33:25 #171
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57520807
Hier ook weer hagel, het blijft slecht weer. Ging je ook schoonmaken vandaag Isa? Echt geniaal die sponsjes, ik gebruik ze al een tijdje en ze zijn echt fijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57521163
Ja, ik ga ook schoonmaken Heb al iets in schoonmaakazijn gedompeld en ga nu naar de Action
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:04:43 #173
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57521418
Kom net thuis, verkleumd en nat (ja, Eindhoven is ook baggerweer), vind ik een Possum op mijn deurmat. Zomaar een lief kaartje van Pan uit NieuwZeeland. Dat ze allang terug is mag de pret niet drukken.
En ja, Pan: ik heb ze ook platgereden gezien down under.

Over tassen: ik heb 1 slappe bruine leren tas van de HEMA (geloof E 12,- ) en die vloekt echt verschrikkelijk met mijn bruine leren winterjas. Maar ik ga 'm echt niet vervangen, ben allang blij dat ik er 1 heb.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:08:40 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_57521488
Levi, je had trouwens een tov kaartje (alleen hadden sommige picca's wel in een hogere resolutie gemogen ) maar ik vond het concept echt super
disclaimer
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:10:19 #175
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57521514
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
Levi, je had trouwens een tov kaartje (alleen hadden sommige picca's wel in een hogere resolutie gemogen ) maar ik vond het concept echt super
Dat was ook precies wat wij dachten toen we de kaarten zagen. Vooral 1 plaatje is onder de maat, maar we hadden geen zin om het opnieuw te ontwerpen/bestellen. De overige kaarten zijn nu ook onderweg... ben benieuwd hoelang Kodak er nu voor nodig heeft om ze hier te krijgen.
***Levi was here***
  vrijdag 21 maart 2008 @ 15:26:25 #176
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57521818
Luie Levi gaat lekker een uurtje pitten.
Hou van mijn vrije vrijdagmiddag, je zou zo ontzettend veel nuttigs kunnen doen... of gewoon heerlijk gaan slapen.
***Levi was here***
pi_57522688
Tja tassen. Ik heb er 3.
Een lichte, een donkere en een groterformaat voor sollicitatiegeprekken, waar een mapje in kan met de diploma's en cv.

Maar in het verleden heb ik meer tassen gehad, soort verslaving
pi_57522739
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 15:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Dat was ook precies wat wij dachten toen we de kaarten zagen. Vooral 1 plaatje is onder de maat, maar we hadden geen zin om het opnieuw te ontwerpen/bestellen. De overige kaarten zijn nu ook onderweg... ben benieuwd hoelang Kodak er nu voor nodig heeft om ze hier te krijgen.
Waarom dan nog een keer proberen daar?
Is toch zonde om die kaarten van slechte kwaliteit te hebben
  vrijdag 21 maart 2008 @ 17:28:49 #179
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57523836
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom dan nog een keer proberen daar?
Is toch zonde om die kaarten van slechte kwaliteit te hebben
Mijn zaken!

Edit:
ok, zal toch even inhoudelijk reageren... kan het niet laten. Het ligt niet aan Kodak dat dat plaatje een te lage resolutie heeft. We wisten dat het plaatje op het randje was/ niet goed genoeg... we hebben het risico dus zelf genomen. Maar zoals SQ al zei is het wel een tof kaartje geworden. Dus je leest nogal selectief. En ik ben de gene die gaat trouwen, dus ik moet 'm tof vinden. Al zouden de ontvangers er hun openhaard mee aansteken, big deal.

[ Bericht 40% gewijzigd door Levitation op 21-03-2008 17:42:02 ]
***Levi was here***
pi_57524347
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn zaken!

Edit:
ok, zal toch even inhoudelijk reageren... kan het niet laten. Het ligt niet aan Kodak dat dat plaatje een te lage resolutie heeft. We wisten dat het plaatje op het randje was/ niet goed genoeg... we hebben het risico dus zelf genomen. Maar zoals SQ al zei is het wel een tof kaartje geworden. Dus je leest nogal selectief. En ik ben de gene die gaat trouwen, dus ik moet 'm tof vinden. Al zouden de ontvangers er hun openhaard mee aansteken, big deal.
Je gaat trouwen daarom juist, waarschijnlijk doe je dat maar een keertje dus dan wil je toch juist dat de kaartjes perfect zijn (of het nu aan jou ligt of waar je het laat afdrukken)
En dat wil je toch juist voor jezelf en niet voor de ontvangers

[ Bericht 0% gewijzigd door Miss_S op 21-03-2008 18:09:01 ]
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:00:25 #181
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57524350
Gefeliciteerd Levi! Wist niet dat je ging trouwen Wanneer is de dag?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57524435
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 17:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mijn zaken!

Edit:
Een heel gekke vraag is het niet toch, als de kwaliteit niet top is? . Ik vroeg het me ook af, maar gewoon uit pure interesse .

Enniehoe, ik heb 4 uur lang shoppen achter de rug, en ben helemaal dood . Ik heb wél een nieuwe föhn, een digi-weegschaal (als je jarenlang weegschalen vermeden hebt, heb je er ook geeneen thuis ), een verwijzing naar de diëtiste, een nieuwe koptelefoon , en een tas! Zo'n bowlingtasgeval van Converse,wat eigenlijk veel hipper is dan ik ben, maar goed .

Heb zojuist gegeten bij de subway dus zit goed vol en wil graag gaan sporten zo, maar ik twijfel of ik met de les mee ga doen . Het is een uur lang buik, billen, benen-gedoe, en ik ga er voor het eerst heen, maar ik ben bang dat ik af ga omdat ik het niet volhou .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:09:14 #183
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57524464
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je gaat trouwen daar juist, waarschijnlijk doe je dat maar een keertje dus dan wil je toch juist dat de kaartjes perfect zijn (of het nu aan jou ligt of waar je het laat afdrukken)
En dat wil je toch juist voor jezelf en niet voor de ontvangers
Ik ga niet met je in discussie. Ervaring leert dat dat niet meer dan irritatie en een banregen oplevert. Het is mijn dag, punt.
***Levi was here***
pi_57524480
Wat veel smilies in m'n post .
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:10:36 #185
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57524494
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Een heel gekke vraag is het niet toch, als de kwaliteit niet top is? . Ik vroeg het me ook af, maar gewoon uit pure interesse .
Kwaliteit is goed zat, de meeste mensen zijn minder kritisch dan SQ en ik. Wij zijn gewoon detail neukers.

@ Marijkezwolle : zie de OP van het trouwen topic... er zijn namelijk meer trouwlustigen hier. (Octo en Fannetje ook)
***Levi was here***
pi_57524612
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:10 schreef Levitation het volgende:

[..]

Kwaliteit is goed zat, de meeste mensen zijn minder kritisch dan SQ en ik. Wij zijn gewoon detail neukers.
En dat hoor je te zijn als het over je huwelijk gaat, dan hoort toch alles perfect te zijn
En dan hoor je als bruid toch te gaan bitchen als iets niet goed is

Maar ik geloof best dat ze 'goed zat' zijn maar ik kan niet geloven dat dat je uitgangspunt was
pi_57524666
Is iedereen in de beide afvaltopics ongesteld of gewoon sikkeneurig door het weer?

En k heb een ijsje gekocht
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:27:30 #188
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_57524786
Ik kreeg net van m'n schoonpappie een enorm chocolade ei met bonbons erin dat wordt dus pittig... dat ding gaat dan lopen roepen enzo... denk dat ik em maar hier laat staan... Maar wel erg lief!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_57525056
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

En dat hoor je te zijn als het over je huwelijk gaat, dan hoort toch alles perfect te zijn

Mocht je ooit nog eens gaan trouwen, dan zul je echt een buitengewoon teleurgesteld meisje zijn
Hoe perfect je alles ook regelt en voorbereidt, het gaat toch niet volgens plan

Geloof me, wij hadden een traditionele bruiloft, een jaar bezig geweest met de voorbereidingen, maar mooi dat lang niet alles zo zoet en schattig is als je plant...

Alors, het was alsnog een pracht-bruiloft
pi_57525106
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mocht je ooit nog eens gaan trouwen, dan zul je echt een buitengewoon teleurgesteld meisje zijn
Hoe perfect je alles ook regelt en voorbereidt, het gaat toch niet volgens plan

Geloof me, wij hadden een traditionele bruiloft, een jaar bezig geweest met de voorbereidingen, maar mooi dat lang niet alles zo zoet en schattig is als je plant...

Alors, het was alsnog een pracht-bruiloft
Dat geloof ik wel maar dingen zoals kaartjes/foto's kan je gewoon perfect krijgen
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:43:19 #191
149959 SQ
snelle trees
pi_57525131
Als ik ooit ga trouwen wil ik vooral dat het een supervet feestje wordt waarna iedereen moe en zeer voldaan en klaterdronken naar huis gaat En jah, als dan de tafelkleedjes niet exact matchen met de kleur van mijn jurk, dat verpest helemaal niks
disclaimer
pi_57525178
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:42 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel maar dingen zoals kaartjes/foto's kan je gewoon perfect krijgen
Foto's perfect? In your dreams.

@SQ, klaterdronken wil ik niet beweren, maar het was echt een tof feest met een superleuke jazz/hot-club-de-franceband stond ik daar op mijn griezelige hakken te dansen
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:46:25 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_57525192
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

@SQ, klaterdronken wil ik niet beweren, maar het was echt een tof feest met een superleuke jazz/hot-club-de-franceband stond ik daar op mijn griezelige hakken te dansen
Live Jazz
niet iedereen klaterdronken natuurlijk, maar ik ken mijn vrienden en familie
disclaimer
pi_57525204
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Met de juiste fotograaf echt wel
En ja ben zelf amateur fotograaf dus misschien dat ik daarom kritischer ben over de grafische aspecten
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:48:34 #195
149959 SQ
snelle trees
pi_57525225
Mensen moeten gewoon niet zo panisch doen over hun bruiloft. Het is toch een feestje, behandel het dan ook als een feestje. Ik vind de attitude van Levi eigenlijk heel gezond en prettig En het kaartje is uniek ende tof
disclaimer
pi_57525293
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Met de juiste fotograaf echt wel
En ja ben zelf amateur fotograaf dus misschien dat ik daarom kritischer ben over de grafische aspecten
Mja, wij hadden een professionele fotograaf die erg goed is en best wel wat prijzen heeft gewonnen enzo met zijn werk maar dan nog zitten er echt best wel wat foto's tussen waarvan je denkt: WTF

Maar gelukkig ook hele mooie
Levi, val me s even bij, jij hebt ze gezien
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:53:37 #197
35189 Troel
scherp en bot
pi_57525311
octo, ga jij morgen ook naar het symposium? Van Bubsel weet ik dat ze gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:53:38 #198
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57525312
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Maar ik geloof best dat ze 'goed zat' zijn maar ik kan niet geloven dat dat je uitgangspunt was
Perfect, eg nie! Ik wil gewoon een leuk feestje bouwen!
***Levi was here***
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:55:02 #199
149959 SQ
snelle trees
pi_57525334
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:53 schreef Levitation het volgende:

[..]

Perfect, eg nie! Ik wil gewoon een leuk feestje bouwen!
Bestel maar een extra fustje
Ik heb dankzij mijn vrije bevrijdingsdag toch 2 dagen om te ontkateren
disclaimer
  vrijdag 21 maart 2008 @ 18:55:23 #200
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_57525336
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 18:52 schreef ColdFeet het volgende:

Levi, val me s even bij, jij hebt ze gezien
* Bijvalt!
Maar CF was dan ook een mooi bruidje, dat maakt het voor de fotograaf ook makkelijker.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')