abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:00:08 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_57502228
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
wat voor ingrepen hebben jullie gehad, als ik vragen mag?
Een bilio pancreatische derivatie

Maagverkleining en een bypass van de dunne darm waardoor je enkel in de laatste circa 60 centimeter voedingsstoffen opneemt waardoor je dus eerst heel veel afvalt en daarna niet meer aankomt (mits je je natuurlijk niet de hele dag vol gaat proppen, want dan kom je alsnog wel aan natuurlijk). Verder zijn blindedarm en galblaas verwijderd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57502435
Tjee, heftig hoor. Maar aan de lijst te zien werpt het wel z'n vruchten af. Wanneer is de verwachting dat je wel weer normaal zou kunnen eten, bubseltje? Of blijft het zo dat je na zo'n ingreep dingen als croissantjes niet mag/ kan eten?
quote:
bypass van de dunne darm waardoor je enkel in de laatste circa 60 centimeter voedingsstoffen opneemt
Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:31 #53
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57502670
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Soempie het volgende:
Tjee, heftig hoor. Maar aan de lijst te zien werpt het wel z'n vruchten af. Wanneer is de verwachting dat je wel weer normaal zou kunnen eten, bubseltje? Of blijft het zo dat je na zo'n ingreep dingen als croissantjes niet mag/ kan eten?
[..]

Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.
Ik kan nu te weinig eten. Mijn kleine maagje doet wrs zijn werk niet goed. Hij knijpt te weinig en dan komt mijn eten weer naar boven. Wat de oplossing hiervoor is weet ik nog niet, misschien weer een operatie (3x is scheepsrecht ).

Normaal kan je redelijk eten kleine porties natuurlijk maar dat is logisch.
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:28:48 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57502813
Heftig hoor... Hoop natuurlijk dat het allemaal weer goed komt

Heb nou toch echt wat sportkleding gekocht bij de Scapino, een rode trainingsbroek, zwart shirtje en een wit met zwart trainingsjackje..
Loop ik er iig niet meer zo pauperig bij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:29:43 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57502834
Oh en Troel, de helft!! Ongelooflijk!

Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen

Moblo, hoe is het met je rug?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57503155
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen

Dat dus
En verder sterkte aan wie het nodig heeft en hoera voor wie een goed moment heeft (gehad)

pff, liep een heel topic achter, gaat snel hier, gezellig
pi_57503192
Ben je alweer helemaal beter, omearos?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57503381
Een tvptje maar .

Het is een ongezond-eten-dag vandaag . Zojuist een Turkse pizza gegeten, en er staat een vlaai in de koelkast. Dat wordt wat dus .

Trouwens, het gezond eten gaat hier nog steeds niet bepaald optimaal. Ik probeer het wel zoveel mogelijk, maar het is echt idioot hoe het snacken en snoepen op de automatische piloot gaat. Gek genoeg went je lichaam aan constant eten, als je járenlang stress wegeet .

Vanavond ga ik wél zwemmen .
pi_57503389
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ben je alweer helemaal beter, omearos?
Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebben dus ben nu aan de antibiotica.
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:02:33 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503409
Wat een *piep*weer!! en morgen en overmorgen ook Morgen vrij, dan maar hopen op een regenvrij uurtje om Evy te lopen.
pi_57503492
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een *piep*weer!! en morgen en overmorgen ook Morgen vrij, dan maar hopen op een regenvrij uurtje om Evy te lopen.
Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:07:43 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503512
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:01 schreef omearos het volgende:

[..]

Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebben dus ben nu aan de antibiotica.
Beterschap Omeares!

C_C, heel herkenbaar, ik haal het daarom niet teveel in huis. Alleen chips, dat hoef ik toch niet en heeft mijn man wel wat te knabbelen.
Maar als er wat in huis is dan moet ik echt gaan nadenken.. Nee niet doen, nee terug leggen, vind het ontzettend lastig. Vind minder eten echt gewoon ontzettend moeilijk
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:10:22 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503561
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!
Ja dat dan wel weer, ga morgen ook wel, dat zeker want anders voel ik me niet echt lekker..
pi_57503897
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

het gaat dank je

Heb alleen vanmorgen Ibu in genomen, en ik voel 't nog steeds, maar heb wel rustig kunnen spinnen, nou ja.. rustig... was wel helemaal nat, maar heb de belastende dingen zo min mogelijk gedaan (ja, ik ben verslaafd en eigenwijs )

En zodadelijk ga ik zwemmen, na het eten, even rustig aan dobberen in 't water en misschien als 't gaat wat steviger zwemmen dan alleen dobberen
Ja doei.
pi_57503920
Morgen gaan we dus bij de Burger King eten (we gaan naar Nightwish in de HMH ) en zit nog te twijfelen: 'gezonde' slalade nemen, of gewoon genieten en een Whopper nemen

*twijfel*
Ja doei.
pi_57504278
Ik zou voor een lekkere gezonde salade gaan.
Jekkie, Whoppers... *brrrr*
***Levi was here***
pi_57504305
Rotweer!

Ik ben al drie kwartier thuis en nog steeds niet opgewarmd
pi_57504333
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef freecell het volgende:
Rotweer!

Ik ben al drie kwartier thuis en nog steeds niet opgewarmd
Moet je gewoon weer een speklaagje kweken. Dat houdt je wel warm.
***Levi was here***
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:54:40 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57504438
hmmm whopper..... o.. neej foei...
maaruh wel zin in hoor.. maar toch zou ik ws voor de salade gaan of een wrap ofzo

heb ook nu onwijs zin in patat... maar heb gezonde kost op het vuur staan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:55:45 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57504463
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Moet je gewoon weer een speklaagje kweken. Dat houdt je wel warm.
Psies, eigen schuld
Freecell, beebje alles goed?

Oeh een Wopper, in mijn leven nog maar 1 x gehad, net zoals de big mac maar ik vond de wopper heel veel meer memorabeler
pi_57504668
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef Levitation het volgende:
Ik zou voor een lekkere gezonde salade gaan.
Jekkie, Whoppers... *brrrr*
die vind ik zó lekker
Ja doei.
pi_57504683
Zo alweer een nieuw topic.
pi_57504986
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Psies, eigen schuld
Freecell, beebje alles goed?
Beebje ook koud denk ik
Verder week 15, maar kotsen nog niet over Maar mijn gewicht stijgt in een hele mooie lijn die prachtig de schemaatjes volgt, dus ik mopper voorlopig niet!
pi_57505259
Zo, wat een dag heb ik gehad vandaag..

Mijn dieettip van de week is de sauna, ik zag vanmorgen na een heerlijk dagje sauna gisteren ook een historisch laag gewicht..

Alleen heb ik het vandaag wel weer wat teniet gedaan, maar het komt wel weer..
Nu gelukkig lekker weekend, want wat een dag was het vandaag... Ik heb een leerling de les uitgestuurd, en ben daarbij flink uit mijn slof geschoten.. Gelukkig vond hij wel dat het helemaal terecht was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57505495
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen gaan we dus bij de Burger King eten (we gaan naar Nightwish in de HMH ) en zit nog te twijfelen: 'gezonde' slalade nemen, of gewoon genieten en een Whopper nemen

*twijfel*

oehhh jaloers is... wil je wel wat fotos maken en zo (als dat mag in HMH)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_57505698
Wij zijn net terug van de crematie van de tante van Gerbert, was erg heftig

Zometeen gelukkig wat afleiding, we gaan ergens op visite. Ik hoop dat ze paaseitjes in huis hebben
  donderdag 20 maart 2008 @ 19:32:38 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57506265
Da's idd wel de truc, op visite gaan en hopen dat die lekkere dingen hebben. Ik haal het echt niet meer in huis want ik werk zo'n zakje zo weg in m'n eentje.

Zit nu aan een heerlijk bord chili con carne, met extra veel groente erdoor!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 maart 2008 @ 19:41:46 #78
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57506503
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 19:32 schreef Brighteyes het volgende:
Da's idd wel de truc, op visite gaan en hopen dat die lekkere dingen hebben. Ik haal het echt niet meer in huis want ik werk zo'n zakje zo weg in m'n eentje.
Ja, bij een ander doe je dat niet zo gauw
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:03:24 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57507044
Whehehe... ik zie me al zitten idd!
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:07:16 #80
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57507138
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:28 schreef uniekhoorn het volgende:

Heb nou toch echt wat sportkleding gekocht bij de Scapino, een rode trainingsbroek, zwart shirtje en een wit met zwart trainingsjackje..
Loop ik er iig niet meer zo pauperig bij
Jezelf qouten is niet echt done nee, ik weet het maar zo ziet het er uit.. lame

[ Bericht 6% gewijzigd door uniekhoorn op 20-03-2008 21:18:13 ]
  donderdag 20 maart 2008 @ 20:16:44 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_57507353
Ziet er goed uit hoor!

Evy wordt 'as we speak' op mijn spiksplinternieuwe MP3-speler gezet.
Nu nog mooi weer.
Met dit weer gaan starten is me echt te veel gevraagd hoor!
pi_57508185
Het is wel lekker om in de regen te lopen. Vind ik dan. Kom je thuis en dan lekker warm onder de douche.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_57508699
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:53 schreef YPPY het volgende:
Het is wel lekker om in de regen te lopen. Vind ik dan. Kom je thuis en dan lekker warm onder de douche.
Er zit een grens aan hoor!
Zo kan ik je vertellen dat een uur in de zeikregen (om niet te zeggen stortregen!) fietsen met windkracht veel tegen, niet leuk is.
De warme douche was wel behoorlijk aangenaam overigens.
pi_57509069
Jammer dat je de foto weg hebt gehaald uniekhoorn.

Fietsen door de regen is vervelend, lopen vind ik juist wel leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_57510648
Zo, zwembad ontdekt! Deze is echt stúkken beter (schoner!) dan waar ik laatst ben afgeknapt op zwembaden. Het is een klein badje, gaat ook maar tot 2 meter diep, het is niet druk, en tijdens het uur dameszwemmen zit een halfuur optionele aquafit. Ik ga er absoluut vaker heen .

Ik heb maar een halfuurtje gezwommen, was wat laat en moest zoeken in die pokkeregen, maar het was erg lekker. Wel merk ik dat ik het heel lang niet gedaan heb, m'n armen zijn helemaal kapot .
pi_57511968
Fannetje, een zware dag voor jou dus. Hopelijk heb je wel een leuke avond gehad.

BrightEyes, supergoed bezig joh Je kunt Evy ook snelwandelen he, als je lijf nog niet toe is aan rennen.

En tot slot: c_c: je hebt gesport top! Pijn is fijn

IK! WIL! SPORTEN!!! Grrrr.
pi_57514101
Vandaag 4x natgeregend dus alle begrip voor BE om vandaag niet te beginnen met Evy

Fannetje een knuffel

En Coldfeet ook. Voor de M&M's. Buiten Hans & Grietje gaan spelen vond ik ook zo wat en dus krijg ik al die kcal nooit meer binnen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 21 maart 2008 @ 05:15:41 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_57514254
Ga jij eens slapen Isa, ben je nou alweer op 's nachts?
*OUD heilige*
pi_57514373
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ziet er goed uit hoor!

Evy wordt 'as we speak' op mijn spiksplinternieuwe MP3-speler gezet.
Nu nog mooi weer.
Met dit weer gaan starten is me echt te veel gevraagd hoor!

goed bezig

enneh.. gisteren was het echt teringtyfustakkeweek alle begrip dat je niet bent gaan lopen.
Was met de motor weg, en was verzopen
Ja doei.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 07:52:53 #90
30252 Soempie
Procreating
pi_57514518
Gister Evy les 2 gedaan. Gisteravond ook naar m'n werk op de fiets, met die wind er ruim een half uur over gedaan om weer thuis te komen. Soaked en ijskoud. Nu heb ik spierpijn.
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:35 schreef ColdFeet het volgende:

Pijn is fijn
* knikt heel dapper van ja
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_57514758
En goedemorgen vanaf 't werk
Doei.
pi_57514775
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:26 schreef Faithy het volgende:
En goedemorgen vanaf 't werk
En goedemorgen terug, ook hier vanaf het werk!
***Levi was here***
  vrijdag 21 maart 2008 @ 08:30:29 #93
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_57514785
Mogge. Vandaag zin we allebei vrij, maar de creche is open, dus Finn gaat gewoon en wij gaan met z'n tweetjes wat doen Heb er helemaal zin in.
pi_57514812
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:28 schreef Levitation het volgende:

[..]

En goedemorgen terug, ook hier vanaf het werk!
ooooooooooooooooooooooooowh, dammagnie

Doei.
pi_57514821
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 05:15 schreef YPPY het volgende:
Ga jij eens slapen Isa, ben je nou alweer op 's nachts?
Ja Gaat niet zo lekker met dat 's nachts slapen. Overdag ook niet echt Alweer vanaf half 8 of zo klaarwakker. Werk ze allemaal, ik ga vandaag weinig doen denk ik. Tenzij ik nog ergens een portie energie vind.
pi_57514827
morgen CUL-meet

wat ga jij maken Isa?
Doei.
pi_57514842
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:33 schreef Faithy het volgende:

[..]

ooooooooooooooooooooooooowh, dammagnie

Ach, zolang ik de telefoon vriendelijk opneem en mensen vertel dat ze hun pc eerst maar eens opnieuw moeten opstarten, hoor ik niemand klagen. Hou alleen niet van mensen die précies bellen als ik een reply aan het typen ben, zooooo vervelend!
***Levi was here***
pi_57514857
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:35 schreef Faithy het volgende:
morgen CUL-meet

wat ga jij maken Isa?
Gezien de vele vette hapjes en toetjes heb ik maar besloten een frisse en gezonde salade te maken
pi_57514899
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:38 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ach, zolang ik de telefoon vriendelijk opneem en mensen vertel dat ze hun pc eerst maar eens opnieuw moeten opstarten, hoor ik niemand klagen. Hou alleen niet van mensen die précies bellen als ik een reply aan het typen ben, zooooo vervelend!
dan weet ik na het ophangen helemaal niet meer wat ik wilde tikken

erger vind ik het als ik even niet door kan tikken als er een collega achter me staat
Doei.
pi_57514936
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 08:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gezien de vele vette hapjes en toetjes heb ik maar besloten een frisse en gezonde salade te maken
fetaflapjes vallen wel mee aan vetheid, toch?
Doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')