abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:00:08 #51
35189 Troel
scherp en bot
pi_57502228
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 15:50 schreef Soempie het volgende:
wat voor ingrepen hebben jullie gehad, als ik vragen mag?
Een bilio pancreatische derivatie

Maagverkleining en een bypass van de dunne darm waardoor je enkel in de laatste circa 60 centimeter voedingsstoffen opneemt waardoor je dus eerst heel veel afvalt en daarna niet meer aankomt (mits je je natuurlijk niet de hele dag vol gaat proppen, want dan kom je alsnog wel aan natuurlijk). Verder zijn blindedarm en galblaas verwijderd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_57502435
Tjee, heftig hoor. Maar aan de lijst te zien werpt het wel z'n vruchten af. Wanneer is de verwachting dat je wel weer normaal zou kunnen eten, bubseltje? Of blijft het zo dat je na zo'n ingreep dingen als croissantjes niet mag/ kan eten?
quote:
bypass van de dunne darm waardoor je enkel in de laatste circa 60 centimeter voedingsstoffen opneemt
Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:31 #53
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_57502670
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:11 schreef Soempie het volgende:
Tjee, heftig hoor. Maar aan de lijst te zien werpt het wel z'n vruchten af. Wanneer is de verwachting dat je wel weer normaal zou kunnen eten, bubseltje? Of blijft het zo dat je na zo'n ingreep dingen als croissantjes niet mag/ kan eten?
[..]

Dat hebben ze in de medische wereld slim bedacht.
Ik kan nu te weinig eten. Mijn kleine maagje doet wrs zijn werk niet goed. Hij knijpt te weinig en dan komt mijn eten weer naar boven. Wat de oplossing hiervoor is weet ik nog niet, misschien weer een operatie (3x is scheepsrecht ).

Normaal kan je redelijk eten kleine porties natuurlijk maar dat is logisch.
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:28:48 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57502813
Heftig hoor... Hoop natuurlijk dat het allemaal weer goed komt

Heb nou toch echt wat sportkleding gekocht bij de Scapino, een rode trainingsbroek, zwart shirtje en een wit met zwart trainingsjackje..
Loop ik er iig niet meer zo pauperig bij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 20 maart 2008 @ 16:29:43 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57502834
Oh en Troel, de helft!! Ongelooflijk!

Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen

Moblo, hoe is het met je rug?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_57503155
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

Marijkezwolle, harstikke mooi dat je onder de drie cijfers voor de komma bent gekomen

Dat dus
En verder sterkte aan wie het nodig heeft en hoera voor wie een goed moment heeft (gehad)

pff, liep een heel topic achter, gaat snel hier, gezellig
pi_57503192
Ben je alweer helemaal beter, omearos?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57503381
Een tvptje maar .

Het is een ongezond-eten-dag vandaag . Zojuist een Turkse pizza gegeten, en er staat een vlaai in de koelkast. Dat wordt wat dus .

Trouwens, het gezond eten gaat hier nog steeds niet bepaald optimaal. Ik probeer het wel zoveel mogelijk, maar het is echt idioot hoe het snacken en snoepen op de automatische piloot gaat. Gek genoeg went je lichaam aan constant eten, als je járenlang stress wegeet .

Vanavond ga ik wél zwemmen .
pi_57503389
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:52 schreef Isabeau het volgende:
Ben je alweer helemaal beter, omearos?
Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebben dus ben nu aan de antibiotica.
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:02:33 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503409
Wat een *piep*weer!! en morgen en overmorgen ook Morgen vrij, dan maar hopen op een regenvrij uurtje om Evy te lopen.
pi_57503492
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een *piep*weer!! en morgen en overmorgen ook Morgen vrij, dan maar hopen op een regenvrij uurtje om Evy te lopen.
Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:07:43 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503512
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:01 schreef omearos het volgende:

[..]

Nee, bleek voorhoofdholteontsteking te hebben dus ben nu aan de antibiotica.
Beterschap Omeares!

C_C, heel herkenbaar, ik haal het daarom niet teveel in huis. Alleen chips, dat hoef ik toch niet en heeft mijn man wel wat te knabbelen.
Maar als er wat in huis is dan moet ik echt gaan nadenken.. Nee niet doen, nee terug leggen, vind het ontzettend lastig. Vind minder eten echt gewoon ontzettend moeilijk
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:10:22 #63
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57503561
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:06 schreef Levitation het volgende:

[..]

Lopen in de regen vind ik juist wel fijn. Koelt goed en je voelt je echt dapper!
Ja dat dan wel weer, ga morgen ook wel, dat zeker want anders voel ik me niet echt lekker..
pi_57503897
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 16:29 schreef uniekhoorn het volgende:

het gaat dank je

Heb alleen vanmorgen Ibu in genomen, en ik voel 't nog steeds, maar heb wel rustig kunnen spinnen, nou ja.. rustig... was wel helemaal nat, maar heb de belastende dingen zo min mogelijk gedaan (ja, ik ben verslaafd en eigenwijs )

En zodadelijk ga ik zwemmen, na het eten, even rustig aan dobberen in 't water en misschien als 't gaat wat steviger zwemmen dan alleen dobberen
Ja doei.
pi_57503920
Morgen gaan we dus bij de Burger King eten (we gaan naar Nightwish in de HMH ) en zit nog te twijfelen: 'gezonde' slalade nemen, of gewoon genieten en een Whopper nemen

*twijfel*
Ja doei.
pi_57504278
Ik zou voor een lekkere gezonde salade gaan.
Jekkie, Whoppers... *brrrr*
***Levi was here***
pi_57504305
Rotweer!

Ik ben al drie kwartier thuis en nog steeds niet opgewarmd
pi_57504333
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:45 schreef freecell het volgende:
Rotweer!

Ik ben al drie kwartier thuis en nog steeds niet opgewarmd
Moet je gewoon weer een speklaagje kweken. Dat houdt je wel warm.
***Levi was here***
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:54:40 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_57504438
hmmm whopper..... o.. neej foei...
maaruh wel zin in hoor.. maar toch zou ik ws voor de salade gaan of een wrap ofzo

heb ook nu onwijs zin in patat... maar heb gezonde kost op het vuur staan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 20 maart 2008 @ 17:55:45 #70
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_57504463
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:47 schreef Levitation het volgende:

[..]

Moet je gewoon weer een speklaagje kweken. Dat houdt je wel warm.
Psies, eigen schuld
Freecell, beebje alles goed?

Oeh een Wopper, in mijn leven nog maar 1 x gehad, net zoals de big mac maar ik vond de wopper heel veel meer memorabeler
pi_57504668
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:44 schreef Levitation het volgende:
Ik zou voor een lekkere gezonde salade gaan.
Jekkie, Whoppers... *brrrr*
die vind ik zó lekker
Ja doei.
pi_57504683
Zo alweer een nieuw topic.
pi_57504986
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Psies, eigen schuld
Freecell, beebje alles goed?
Beebje ook koud denk ik
Verder week 15, maar kotsen nog niet over Maar mijn gewicht stijgt in een hele mooie lijn die prachtig de schemaatjes volgt, dus ik mopper voorlopig niet!
pi_57505259
Zo, wat een dag heb ik gehad vandaag..

Mijn dieettip van de week is de sauna, ik zag vanmorgen na een heerlijk dagje sauna gisteren ook een historisch laag gewicht..

Alleen heb ik het vandaag wel weer wat teniet gedaan, maar het komt wel weer..
Nu gelukkig lekker weekend, want wat een dag was het vandaag... Ik heb een leerling de les uitgestuurd, en ben daarbij flink uit mijn slof geschoten.. Gelukkig vond hij wel dat het helemaal terecht was..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_57505495
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:25 schreef motorbloempje het volgende:
Morgen gaan we dus bij de Burger King eten (we gaan naar Nightwish in de HMH ) en zit nog te twijfelen: 'gezonde' slalade nemen, of gewoon genieten en een Whopper nemen

*twijfel*

oehhh jaloers is... wil je wel wat fotos maken en zo (als dat mag in HMH)
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')