quote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bestel maar een extra fustje
Ik heb dankzij mijn vrije bevrijdingsdag toch 2 dagen om te ontkateren![]()
Oh charming, het zou zo een trouwfoto van mij kunnen zijn met die peuk in de bekquote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwen is leuheukDoe het graag weer over, zelfs met dezelfde vent
![]()
check mij fobo![]()
Leuke foto!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 19:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwen is leuheukDoe het graag weer over, zelfs met dezelfde vent
![]()
check mij fobo![]()
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:16 schreef kwakveense het volgende:
ik heb altijd geroepen dat ik voor nn dertigste kinderen wilde en daqt ik nooit met mn eerste vriendje wilde trouwen... ik mag wel op gaan schieten om dat te halen aangezien ik nog steeds wacht op dat eerste vriendje (je zou haast denken dat ik een soort quasimodo ben, maar volgens mij valt t wel mee) en inmiddels 25 ben... 5 years and counting *bim bam* beierende eierstokken noemen wij dat...
zooooo moeoeoeoeoe... vandaag in elk geval zeker 3 kwartier door de regen heen en weer gefietst en twee concerten gegeven (zang) dus ik sta te tollen van vermoiedheid nu... brrrr... gauw naar bedje. morgen nog twee en dan is het eindelijk pasen en rust....
oh nee, eerst nog evy 3 lopen morgen ochtend en mn hele huis opruimen zodat ik geen maden tegenkom als ik na de pasen bij mn ouders vandaan kom
Het staat nu net in de koelkastquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ja, we gaan samen koken en etenHeb er best zin in! Ik zag al lekkere dingen langs komen. Toen ik naar receptjes voor salades keek voor inspiratie kwam ik trouwens ook een cocacola salade tegen haha.
Things You’ll Need:
1 can Bing cherries with juice
1 (3 oz.) package cherry Jello
1 (8 oz.) can of Coke
1/2 cup Chopped celery
1/2 cup nuts (walnuts, peanuts and almonds work the best)
1 small package of cream cheese
Step 1:
Drain Bing cherries with juice draining into a small sauce pan. Set cherries aside. Add enough water to the juice to make one cup. Bring the mixture to a boil and completely dissolve Jello. Lower heat.
Step 2:
Add can of Coke and let the mixture begin to thicken, stirring every once in awhile. Once it has thickened, stir in the Bing cherries, celery and nuts.
Step 3:
Remove from heat. Stir in softened cream cheese until everything is mixed. Refrigerate in covered dish for 30-40 minutes.
Step 4:
Place chilled mixture on flat surface. Cut up into random chunks or roll into small balls. Serve with lemonade, ice tea or some other cool summer drink.
Nee, die ga ik niet maken(al was het alleen al omdat ik geen flauw idee heb wat Bing cherries zijn en vraag me af of je Jello in nederland kan kopen)
True. Maar als ik daaraan begin, kan ik over 10 minuten niet meer helder formuleren, laat staan in het Engelsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:19 schreef Stormqueen het volgende:
mijn rode wijntje is toch fijner, ergens
Echt waar?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
True. Maar als ik daaraan begin, kan ik over 10 minuten niet meer helder formuleren, laat staan in het Engels
Isa, wat is het verschil dan tussen gekookt en rauw? Ik vind gekookt vies
Ja, maar jij bent ook wel echt een erkende zuipschuitquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik zit nu op 5 bier en een fles wijn![]()
Daarom moet je ook gewoon van die voorgesneden zakjes kopen, die zijn gezonder dan een hele kool kopenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:27 schreef ColdFeet het volgende:
Maar IsaKool die een paar dagen in de koeling heeft gelegen meurt zo vreselijk dat ik m niet meer hoef, kankerbeperkende stoffen of niet
http://www.youtube.com/watch?v=GmwqpHsMExgquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:31 schreef Isabeau het volgende:
Voor wie nog met een regelrechte Awwwwwwww wat schattug!! naar bed toe wil (of wakker wil worden):
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM&feature=related
Poes speelt pianoDeel 2 schijnt beter te zijn, maar ik vind deze eerste onzekere stapjes op muzikaal gebied veel liever.
Elke keer als het baasje beweegt purrenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:37 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaaa, die is ook briljant, SQ! Dat purrr, zo adorable
I kneuw... vol verwachting voor de kleffe hapquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Je bent voor hun gewoon de Grote Voederaar hoor
Mijn hele huis ruikt nu naar Cherry CokeMierzoet dus. Ik doe toch nog maar een poging om te slapen
Trusten, Isa! Bis morgen.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:42 schreef Isabeau het volgende:
Je bent voor hun gewoon de Grote Voederaar hoor
Mijn hele huis ruikt nu naar Cherry CokeMierzoet dus. Ik doe toch nog maar een poging om te slapen
Andere topics bijhoudenquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Trusten, Isa! Bis morgen.
SQ, ben je nog dingen aan het doen onder het drinken? Of ben je hier louter om mij te vermaken?
Staat in m'n profielquote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik net uitgezet
PM je adres maar.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:54 schreef ColdFeet het volgende:
Holy mac, wat post jij verschrikkelijk veel!!!!
Eindhoventopic ftw!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:55 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ook. Maar niet zo die-hard als je jouwe
Ik moet zooooo denken aan mijn HBO-V studerende, WoW-verslaafde broertjequote:Op zaterdag 22 maart 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
En ik slaap dus nog nietIk kijk een youtube-serie en het is echt leuk
http://www.youtube.com/watch?v=grCTXGW3sxQ&feature=related deel 1, en eh, het is leuker als je ooit WoW of zo hebt gespeeld
hij kan heel goed als zomerjurk, enmet het vestje erbij kan hij ook best als nette jurk naar een bruiloft oid... En daar zijn er genoeg van het komende jaar in mijn omgeving.... En ik heb nog een diplomauitreiking van mijn examenklasje, dus daar kan ik hem ook best aan..quote:Op zaterdag 22 maart 2008 09:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat leuk Teigan, een mooie jurk in maat 40!Is het voor iets speciaals of gewoon een zomerjurk?
goh, ik ga naar bed en ineens is mijn reactie de volgende ochtend een beetje een mosterd an de maaltijd gevoel, maar toch maar even een reactie:quote:
Welke heb jij als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Yoni het volgende:
morgaine21, de maat van een corset is behoorlijk flexibel, omdat een corset aan de achterkant sowieso nooit geheel dichtgesnoerd hoort te zijn. Er moet ongeveer 10 cm open blijven, maar als dit 15 of 20 is zal je er ook niemand over horen![]()
Ik heb mijn corset sinds ik 75kg woog en draag het nu met 95kg nog...
Sja, ik zou liegen als ik zou zeggen dat mijn corset mijn meest comfi kledingstuk isquote:Op zaterdag 22 maart 2008 14:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit dat niet enorm vervelend een corset??
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 maart 2008 18:59 schreef Sjeen het volgende:
Joepieeeeee, ik ben geslaagd voor scheidsrechtersexamen
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:25 schreef Yoni het volgende:
morgaine21, de maat van een corset is behoorlijk flexibel, omdat een corset aan de achterkant sowieso nooit geheel dichtgesnoerd hoort te zijn. Er moet ongeveer 10 cm open blijven, maar als dit 15 of 20 is zal je er ook niemand over horen![]()
Ik heb mijn corset sinds ik 75kg woog en draag het nu met 95kg nog...
Wehehe, bij onze bruiloft verloor ik mijn jarretel in het gemeentehuis en hebben we vergeten alle gasten de kadootje te geven...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 21:12 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk Sjeen.
Mijn trouwerij was het tegenovergestelde van de 'ideale' bruiloft. Kaartjes waren zelf geschreven en de menukaarten bleken thuis te liggen, helemaal vergeten mee te nemen naar het restaurant. Aantal gasten met een bekeuring en het regende, dus we konden geen foto's maken. Het was wel een fantastische dag. Onze dag.
Wat voor fondue?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:28 schreef Riann het volgende:
wij hebben gisteravond boiljonfondu gedaan
de sausjes voor bij het vlees maakt het vaak slecht voor het lijnen.
En gourmetten is ook errug lekker
boiljon fonduquote:Op zondag 23 maart 2008 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat voor fondue?
Wij gaan vanavond ook gourmetten net als 87% van de nederlanders
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
als je er maar van hebt genoten toch? Dan kan je best de dag erna een stuk zwaarder zijn, maar dat trekt wel weer bij in de loop van de week...quote:Op zondag 23 maart 2008 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik durf hier niet meer te posten na de CUL-meet van gister
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebtquote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
Nee, bij mij dus ook niet, maar nu ik Liejannuh zo hoor...een ander woord is er niet voor.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:07 schreef Jojogirl het volgende:das een woord. Al is het niet het eerste wat bij mij bovenkomt als het om schoonmaken gaat
quote:Op zondag 23 maart 2008 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als jij ooit een woordenboek gaat schrijven wil ik er alvast 1 reserveren![]()
Kaas is dan weer net wat slechter hahahaquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjesquote:Op zondag 23 maart 2008 15:32 schreef ColdFeet het volgende:
BTW Riann, da's wel verstandig! Wij slingeren hier ook de fondue aan, maar dan met kaas
aardbeien met kaasfondu hmmmz dat lijkt me niet zo met chocoladefondu welquote:Op zondag 23 maart 2008 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we ook nog brood oid meenemen? We hebben ook nog champignons en worteltjes
Kan je aardbeien ook kaasfondueën? Oh, en Octo is hier ook hoor, dus we komen met 3 vrouw. Kan Mr. CF dat aan?
En kunnen we lente-ui meebrengen? Liejannuh wil er vanaf
*rent meteen naar de winkel*quote:Op zondag 23 maart 2008 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar dat komt dus omdat jij geen wondersponsjes hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |