quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:11 schreef Levitation het volgende:
* Levitation fluistert dat de weegschaal vanmorgen lief was! Laagste dieetclub-gewicht!Alleen jammer dat gísteren de updatedag was.
For the record: 87.3
![]()
Bij mij zijn ze net op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:33 schreef Levitation het volgende:
Oja, mijn dieettip van de week is:
Eet paaseitjes! Bij mij werkt het heel goed!
Oeh, als het aan de dag ligt, dan plannen we morgen nog zo'n dag! Dit bevalt me wel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Levi, het zal aan de dag liggen, hier ook een hele aardige weegschaal!
Begin van de week was het nog -3 maar vandaag al bijna -4!![]()
Een pond op een dag ervaar ik allang niet meer als veel.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:03 schreef morgaine21 het volgende:
Het chocolade dieet is id een aanrader![]()
![]()
om de een of andere reden vliegt het er hier deze week ook weer af en dan ook nog echt in zo'n tempo waarvan ik denk; dat kan toch niet?!
Ik had eens besloten om me iedere dag te wegen omdat mn weegschaal de neiging had om op donderdag een halve kg verlies te laten zien en op zondag weer dik een halve kg dr bij :S Dus ik wilde het nu een precies gaan bij houden.
Zo: 73,7
Ma: 73,3
Di: 73,2
Wo: 72,7 (wtf?! 0,5 kg in 1 dag?!)
Do: 72,5
En ik doe echt niks anders dan normaal, heb zelfs het gevoel dat ik veel snoep (heb nogal de neiging om uit pasta en pindakaas potten te snoepenen s'avonds eet ik ook vaak een stukje chocola.
maarja vooral dus die 500 gr in een dag vind ik wel erg veel. Misschien veel vocht vastgehouden ofzo?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:49 schreef Isabeau het volgende:
Er wordt hier best regelmatig gecrasht door nieuwkomers, maar meestal is dat dan geen blijvend gewichtsverlies. Helaas.
In de praktijk is het wel zo dat als je snel afvalt, het er meestal ook snel weer aanzitquote:
Maar waarom dan gelijk veronderstellen dat iemand aan het crashen is?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
In de praktijk is het wel zo dat als je snel afvalt, het er meestal ook snel weer aanzitMet bonus
En diëten is niet leukHier en daar wat gezonde aanpassingen in je eetpatroon is beter vol te houden en dan val je weliswaar langzamer af, maar het effect op lange termijn is ook beter
Da's toch een prima patroon! Dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar waarom dan gelijk veronderstellen dat iemand aan het crashen is?
Ja, ik voel me aangesproken ja omdat ik hier net verteld heb dat het zo goed gaat, maar ik ben toch echt niet aan het crashen hoor.
2 boterhammen 's ochtends
2 boterhammen 's middags
Tussendoor een liga en wat fruit
En gewoon normaal avondeten.
Volgens mij is dat een doodnormaal eetpatroon en niet een crashdieet...
Dat het zo snel gaat is omdat ik voorheen heel erg veel meer at, heel veel snoepte en ik nu veel meer beweeg dan voorheen.
Ik vind het dan niet zo heel aardig om te lezen dat het gelijk als crashdieet afgedaan wordt.
Mss was het niet op mij gericht, maar ik vind het sowieso nogal erg streng klinken richting de mensen die hier nieuw en enthousiast binnen stappen...
Ja, dat gehakketak onder die modjes hier! Foei!quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:25 schreef Rewimo het volgende:
Okee, wijzen alle tenen nu weer dezelfde kant op?
Kan jij croissantjes etenquote:
Jouw situatie is natuurlijk gewoon rotquote:Op donderdag 20 maart 2008 14:37 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Kan jij croissantjes eten?
Ik zou al blij zijn met een beschuit iod![]()
Paasei gaat wel maar ik zou liever crackers eten
Kan je alweer een beetje eten?quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:49 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat doe ik ook zo min mogelijk hoorik wil zo gezond mogelijk eten.
Ik ken enkel negatieve zwangerschapskilo'squote:Op donderdag 20 maart 2008 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Oh ja, Troel is door de helft, nu maar hopen dat de better half is overgebleven
Maar het moet wel echt een tof gevoel zijn. Raak je nu nog zwangerschapskilo's kwijt, dan? Of ben je aan het Sonjabakkeren?
Uit ervaring: het wordt minder! Ik kon eerst ook niet tegen croissantjes en nu wel. Net iets andere ingreep natuurlijk, maar misschien wel hoopvol genoegquote:Op donderdag 20 maart 2008 15:13 schreef octopussy het volgende:
Joehoeik heb gepost dat ik croissantjes lekker vind. That's all.
Op sommige dagen kan ik wel een (klein) croissantje op ja. Op andere dagen dump ik er op. Ik eet misschien 1 keer per maand een croissantje en alleen als ik een bed en een wc in de buurt heb![]()
Paaseitjes dump ik geheid op wegens te veel suiker. Het enige suikerhoudende wat ik mezelf gun en wat goed gaat is een klein stukje 70% cacao chocolade![]()
Bubsel heeft echt enorm veel pech gehad met de ingreep en de gevolgen. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik dat allemaal niet heb.
Vloeibaar zo veel mogelijk puur omdat ik dan niet hoef te spugen. En s'avonds vis of kip of gehakt met groenten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |