Antwoord nog niet nagekekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
De 'Laatste Stuiverbrug' in Sneek vroeger ookwel Minsebrug genoemd.
Dat heb je mooi gedaan. . . . . . .quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welkom bij deel22 van d....... bladiebla
[De lijst met wat we inmiddels al hebben gezien (per provincie):
Friesland
Akkrum, Coopersburg
Ameland, Ballum
Ameland
<knip>
Wijlre, Brand brouwerij
Wittem, tussen Gulpen en Partij
Nederlandse Antillen
Bonaire, Solar Salt Works
Deze OP vind je hier!
Wiki met meer informatie vind je hier!
Nu wel nagekeken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Antwoord nog niet nagekeken
quote:
Moeten de nieuwe punten niet bij Ronde 22?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hartstikke goed.
De huidige stand ronde 21
SpiekerJozef 18
TARAraboemdijee 12
Maizena 10
Appeltjesmoes 8
JJH 5
vollebollegijs 2
Froop 1
Induhskaai 1
Ramonkey 1
Gelderland:
Zuuk.
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:43 schreef Maizena het volgende:
Het Schaffelaarse bos, bij Huize Schaffelaar, Barneveld.
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of eigenlijk is het Paesens-Moddergat
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*kuch*
Moddergat is Friesland
Enneh, bij tussenstand hoeft geen ronde-nummer te vermeld worden hoor. Want er is geen ronde-nummer, en al was die er, dan was het Ronde 12
Golf & Countryclub Goyer, beukenlaan te Eemnesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de nieuwe opgave
Wat is dit, en natuurlijk waar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Golf & Countryclub Goyer, beukenlaan te Eemnes
leuk spel!
Dat doe je snelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[ afbeelding ]
Kasteen Rozandael Te Rozendaal.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat doe je snel![]()
Maar is helemaal goed
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jullie gaan te snel, de golfclub is niet goed!
Golfclub zijn de buren, wat is hetgene wat op de foto staat!
-edit-
SpiekerJozef gaf het goede antwoord wel. Inderdaad, het is de villa van de Gouden Kooi te Eemnes
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en de naam van het kasteel is Rosendael, niet Rozandael
Mijn betovergrootvader was de tuinman daar, en ligt op de begraafplaats vlakbij, net als vele andere familieleden begraven
dank uquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Puntentelling is wat mij betreft prima
fokking hell wat is dit moeilijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
Heb de puntjes maar ff uitgedeeld en het lijstje bijgewerkt.
Hier de volgende. . . . . .
Wat en waar?
[ afbeelding ]
Ach, da's alleen nog maar Vandaag...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
fokking hell wat is dit moeilijkM´n halve zaterdag naar de maan.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het confrentiecentrum Klein Vanenburg, onderdeel van het landgoed De Vanenburg, naast kasteel De Vanenburg aan de Vanenburgerallee in Putten.
Hoewel, het kan ook Stichting Koinonia Fonds zijn, ook aan de Vanenburgerallee in Putten.
Ik plaats er nog wel een.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben overigens niet thuis, dus heb momenteel geen gelegenheid tot het plaatsen van een nieuwe opgave. Later op de avond wel, als jullie daarop willen wachten
Kzieniks!quote:
Goeiemorgen. Hij is goed.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet 10:45 weg. dus als er dan goedgekeurd is heb ik een mooie nieuwe klaarstaan. Anders wordt het vanmiddag
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dienst justitiele inrichtingen Rentray te Rekken aan de Dr. Slotlaan/Panovenweg te Rekken
Da's Het Loo vlakbij Wezep.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe heet dit dorpje?
[ afbeelding ]
Bij mijn weten 't Loo. Maar het is absoluut goed!quote:
quote:En dat betekend dus.....
![]()
een plaats in de ...
![]()
Google Earth editie Nederland Hall of Fame
![]()
- Rockfire (3x)
- TwanTwan (3x)
- TARAraboemdijee (2x)
- Gerako
- Price
- ziggyziggyziggy
- SpiekerJozef
gefeliciteerd
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:38 schreef Maizena het volgende:
Scholen-complex (o.a.internationale school Aletta Jacobs), tusse Slochterenstraat, Delfzijlstraat en Oudeschanspad in Arnhem.
Meestal zoek ik heel Nederland door op GEquote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
Ik zoek met zoektermen, die ik uit de prent haal. Als ik denk dat het een school is of zeker weet dat het een Kasteel is o.i.d, bij Google. Soms is er geen aanknopingspunt en dwaal ik door Nederland...Alles wat leuk en bijzonder lijkt sla ik op voor later.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:08 schreef Maizena het volgende:
Nummer 2.
Wat en waar in de buurt?
[ afbeelding ]
Hij stond al in de wiki onder Riverparc.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Maizena het volgende:
Jachthaven "Het Eiland" / Rewatex
De Muggenwaard 16
6988 BX LATHUM
(Naast Giesbeek)
Gelderland
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Golfclub Spaarnwoude
Dank u.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:27 schreef TwanTwan het volgende:
Nog gefeliciteerd met het behalen van de eerste Hall of Fame SpiekerJozef
Volgens mij bedoeld Tara het inlaatwerk van de ijssellinie bij het voormalige fort Westervoort..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dit (die land-afscheiding in het midden), en waar?
[ afbeelding ]
Ooooowh. Oepserderpoeps.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tara het inlaatwerk van de ijssellinie bij het voormalige fort Westervoort..
Okay, dat kan je dus niet zien van uit de lucht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef TwanTwan het volgende:
Ik ken dit geval in de dijk, ben er wel eens overheen gefietst.
En dat groene is geen bult, maar een soort moeras (restant) van het vroegere inlaatkanaal.
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ooooowh. Oepserderpoeps.![]()
![]()
Misschien een idee om dan een cirkel te maken rond het item wat men bedoelde of bij GE een plaatsmarkering dmv de gele punaise?
Punaise = Plaatsmarkeringquote:
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
En ik maar zoeken op sporthallen, dat was dus niet waar ik hem van kende...
Allemaal goed...quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
En Hotel St Gerlach. In Valkenburg
Voor meer bijzondere architectuur, is deze pagina wel een bezoekje waard:quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:33 schreef Maizena het volgende:
[..]
Hij is idd. mooi en je kan zo ver in-zoomen dat je de brandweerauto's kan zien staan.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:50 schreef Maizena het volgende:
Landgoed/Kasteel Eerde, Ommen, Overijssel.
http://www.eerde.nl/nl/tour.php
![]()
Kasteel Eerde ligt aan de weg tussen Ommen en Den Ham (aan de Kasteellaan 1).
[ afbeelding ]
Héél mooi...quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:41 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Voor meer bijzondere architectuur, is deze pagina wel een bezoekje waard:
http://www.thecoolhunter.net/architecture/
Je mag een nieuwe opdracht plaatsen.quote:
Ik kom daar vandaan oorspronkelijk dus zag het meteen. En in de volksmond valt Schaarsbergen gewoon onder Arnhem dus vandaar dat ik verder niet meer naar de plaats had gekeken. Maar bedankt voor het puntquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Goed gevonden zeg!
Alleen staat de bunker niet in Arnhem, maar in/bij het dorp Schaarsbergen (gemeente Arnhem).
Hulpdepot Rijksarchief
Koningsweg 13 c
6816 TC Schaarsbergen
Hier nog meer foto's en interessante info over deze bunker:
http://home.hetnet.nl/~witie/Diogenes.htm
http://www.diogenes-archief.nl/
Punt mag van mij toch naar Vandaag, die heeft hem uiteindelijk gevonden.
Je hebt hem verdient, ik heb alleen maar even gegoogled omdat ik meer van het gebouw wilde weten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:28 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik kom daar vandaan oorspronkelijk dus zag het meteen. En in de volksmond valt Schaarsbergen gewoon onder Arnhem dus vandaar dat ik verder niet meer naar de plaats had gekeken. Maar bedankt voor het punt
Heb je de virtuele tour ook gedaan in Döberitz?quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Goed gevonden zeg!
Alleen staat de bunker niet in Arnhem, maar in/bij het dorp Schaarsbergen (gemeente Arnhem).
Hulpdepot Rijksarchief
Koningsweg 13 c
6816 TC Schaarsbergen
Hier nog meer foto's en interessante info over deze bunker:
http://home.hetnet.nl/~witie/Diogenes.htm
http://www.diogenes-archief.nl/
Punt mag van mij toch naar Vandaag, die heeft hem uiteindelijk gevonden.
En nou ben ik te laatquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zoo Labyrinth Boekelo bij Bad Boekelo.
Je ziet ook nog een stukje spoorlijn van de MBS
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:15 schreef SpiekerJozef het volgende:
Weet niet of het helemaal goed is
verrekquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef Maizena het volgende:
[..]
Denk ik wel. Dat groen is geen gras maar kroos...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:52 schreef Maizena het volgende:
Olburgen dusDe vernieuwde afvalwaterzuivering Olburgen, waar het afvalwater van aardappelverwerker Aviko wordt behandeld, is op 10 mei jl. officieel in gebruik genomen. De awzi wordt beheerd door Waterstromen en maakt gebruik van de Anammox-technologie. Deze biologische zuiveringstechniek, die na de anaerobe zuivering wordt toegepast, zorgt ervoor dat het afvalwater duurzaam en kosteneffectief gezuiverd wordt van stikstof.
Deze staat ook vlakbij
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wognum, kruispunt van Wijzend met Westerspoor. Industrieterrein Overspoor.
Maar bedoeld wordt uiteraard de stoomtrein van de museumlijn Hoorn-Medemblik
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:02 schreef Maizena het volgende:
De nieuwe, Wat rijdt hier (bij het kruisje) en van waar naar waar???
[ afbeelding ]
Wat grappig om dat van boven te zien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:08 schreef SpiekerJozef het volgende:
Met een kijkje op de Kom.
Vertel, vertel . . . . .quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat grappig om dat van boven te zien.
Ik heb nog deels beschamende deels zeer dankbare herinneringen aan die rotonde en de daarop uitkomende wegen.
Ach. Vanwege je ondertitel!quote:
Dank. Wat is er een hoop geschiedenis te vinden uit de lucht hč...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Leuke vraag Maizena, is een keer wat anders.
Klopt en ik ben ook te laat.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach. Vanwege je ondertitel!
Ik ben een tijdje chauffeur geweest op de regiotaxi. Bleek heel leuk werk, maar ik kende de regio niet zo goed als ik zou willen en had nog geen kaarten.
De eerste avond moest ik naar Renswoude, naar een onbekend adres. Ik rekende op zo'n informatiebord en reed vanaf de rotonde rustig het dorp binnen. Niks geen bord. Het was al 23:30, dus geen cafe meer open. En mijn telefoon deed het niet. Dus ik kon de centrale niet om hulp bellen.
Ten einde raad ben ik een straatje ingereden en nog een keer naar boven gekeken naar een straatnaambord.
HOERA, de juiste straatnaam. En gelijk ook nummer 1. En bovendien de juiste rijrichting! God was me genadig. Ik geloof niet in god, maar nu bijna wel. En de mevrouw die ik op moest halen was ook erg blij.
Later die maand moest ik mensen ophalen van een zorgcentrum. Gelukkig had ik op de eerste inwerkdag en rit naar dat zorgcentrum meegemaakt, want het stond niet op de kaart. Rotonde, oh ja, afslaan. En dan die bocht, en een afslag naar rechts. Gevonden. Ik was al een uur te laat.
Terug naar Veenendaal. Ik wist niet beter dan de omweg via Renswoude, terwijl er een veel kortere doorsteek is. Ik bracht een zwaar demente man terug bij zijn vrouw, die al een uur aan het wachten was. Heel erg genant! En volledig aan mij te wijten.
Een heel slechte dag was dat voor mij. Maar natuurlijk ook voor mijn passagiers.
Later heb ik daar nog eens rondgefietst en het had allemaal zo veel eleganter gekund!
Overigens staat op die rotonde een rond beeld van plaatijzer, dat een kring van dansende mensen voorstelt.
En nu kijk ik van boven naar een kasteel en een kom, waarvan ik het bestaan niet wist. Nou ja, dat kasteel kon ik vermoeden.
Zal ik het dan maar goed rekenen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef TwanTwan het volgende:
Het water links op de foto is een plas verbonden met de Nederrijn, het water rechts is natuurzwembad De Waaij. Dit alles in de Loowaard / Kandia net ten zuiden van Loo, een een dorp vlakbij Duiven
Rechtsonder is ook nog een stukje van de Betuwelijn te zien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef qonmann het volgende:
Spieker Jozef op eenzame hoogte hier . ik herken er nooit één
knap hoor !
Daar gaan we iets aan veranderen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Thanks maar dat was de vorige ronde. Nu is Maizena the best.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Daar gaan we iets aan veranderen toch?
Oke thanks. Volgens mijn speurtocht via Google en de gemeente sites wordt er alleen gesproken over mout silo's in de haven en liggen de beton silo's van Bleijko meer in het midden van het industrie gebied.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:37 schreef TwanTwan het volgende:
Walsoorden is goed, maar ik denk dat er grondstoffen inzitten voor Bleijko Betonindustrie B.V.
Maar vooruit, omdat het al zo laat is....![]()
Dat is goedquote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:01 schreef TwanTwan het volgende:
Johan Willem Friso kazerne, Assen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 03:01 schreef TwanTwan het volgende:
Johan Willem Friso kazerne, Assen
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Daar gaan we iets aan veranderen toch?
quote:
Zo ziet hij er wel imposanter uit.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:51 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Wel vind ik deze foto mooier.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Koepelgevangenis in Breda?
overigens is Grafhorst in Overijssel, niet in Gelderland
Klopt, aangepast.quote:Op zondag 30 maart 2008 14:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
overigens is Grafhorst in Overijssel, niet in Gelderland
De Veenhoop in Friesland.quote:Op zondag 30 maart 2008 15:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe heet dit prachtige dorpje?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En als dat het niet is is het het aanlegstijger van de KNRM
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:59 schreef SpiekerJozef het volgende:
Het is Basisschool de Sokkerwei te Castricum
De gemeente Castricum besloot op 4 oktober 1999 tot het duurzaam bouwen van het plan ‘Sokkerwei’ en in het bijzonder van de openbare basisschool De Sokkerwei in dit nieuwbouwplan.
De eerste paal voor de nieuwe duurzame basisschool is geslagen op 16 februari 2001. Deze feestelijke gebeurtenis markeert het begin van het fysieke bouwproces en tevens de opening van deze web-site.
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef Maizena het volgende:
Volgens mij is het het Dorpsplein van Huisduinen, Gem. Den Helder met een Kermis-tent er op.
[ afbeelding ]
Dit is zonder tent
quote:
Is daar wel vlak naast, maar ik bedoelde WIJ,quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Monument voor alle slachtoffers van treinongelukken in Nederland. Staat in de tuin/ bij het hoofdkantoor van de NS
quote:
Die is goedquote:
Het was een gezamenlijke stortplaats van diverse gemeenten waaronder Schijndel.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De KPN zendtoren in De Mortel (Gemert-Bakel)
Er wonen Slechtvalken in de toren
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Huize Den Treek bij Oud Leusden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De ruine van Brederode te Santpoort-Zuid
Wie?
Eens zien, rond 1282 gebouwd door Willem I, heer van Brederode
In 1351 werd het belegerd in de Hoekse en Kabeljouwse Twisten door de Hoek Gijsbrecht van Nijenrode
Huidige eigenaar: Kastelenstichting Holland en Zeeland
Leg dat eens uit...Hoef ik alleen maar goed te keuren?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had de lijst trouwens geflushed, je hoeft niet alles meer te plaatsen
Nieuwe opgave komt er trouwens aan
Goed !quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nij Altoenae In Friesland.
Ja, wist ik het maar...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik plaats meteen maar een nieuwe want ik ben morgen de hele dag weg.
Waar?
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef qonmann het volgende:
ik vind het zo knap dat iemand dit vindt, aannemende dat ie daar niet zelf woont of bekend is
ik om hier regelmatig buurten, alleen de koepelgevangenis had ik kunnen raden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ookDe enige die ik geraden heb is waar ik in de buurt gewoond heb.
Veel is te googelen aan de hand van dingen die je vindt in de foto...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik om hier regelmatig buurten, alleen de koepelgevangenis had ik kunnen raden.
voor de rest nada ..
We vinden zelfs plekken over de hele wereld; alleen maar door goed kijken, nadenken en slim googelen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ookDe enige die ik geraden heb is waar ik in de buurt gewoond heb.
Ja ..dat is zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Veel is te googelen aan de hand van dingen die je vindt in de foto...
Maar ja, bij jullie quiz mag je niet googelen dus ben je onwennig...![]()
![]()
![]()
Nou een kniesoor?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oke thanks. Volgens mijn speurtocht via Google en de gemeente sites wordt er alleen gesproken over mout silo's in de haven en liggen de beton silo's van Bleijko meer in het midden van het industrie gebied.
Maar goed, een kniesoor die daar op let. Ik zal meteen een nieuwe bedenken voor de vroege vogels van morgen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou een kniesoor?
Van mout wordt bier gemaakt, beton is toch wel wat anders.
Overigens is het "betonsilo's" en "industriegebied".
industrie gebied = industrie van een gebied
industriegebied = gebied met industrie.
Edit: sorry, even vergeten dat ik een week weg geweest ben.
Ik heb ook geen idee wat het is en waarom het zo is vormgegeven maar het ligt links van de voormalige Zuiderzee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, wist ik het maar...
En wat is het in ***-naam
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is aan De Gouw net ten noorden van Bovenkarspel
Ook Festival-terrein Bovenkarspel. http://www.djguide.nl/party.p?id=53374quote:
Oeps, 2 minuutjes te laat...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:46 schreef Vandaag... het volgende:
YES !![]()
Landgoed en Golfbaan Kasteel Engelenburg
Eerbeekseweg 6
6971 LB Brummen
Check.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:44 schreef Maizena het volgende:
Golfbaan Kasteel Engelenburg Eerbeekseweg 6 6971 LB Brummen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En als het Vandaag... niet lukt, heb je morgen weer een kans
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Vandaag... het volgende:
Een nieuwe: wat is dit en waar
[ afbeelding ]
hmm heb wel gecontroleerd op wiki, misschien staat het er onder een andere naam, ik kijk nog even.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?
Je hebt alleen in de OP gekeken? Want de Ramspol is in dit topic gepost. Doe maar eens ctrl +f op kampen of Ramspol in dit topic, of in de wiki zelf, dan zul je zien dat hij er echt wel bijstaatquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Vandaag... het volgende:
Bij Kampen staat "brug over de ijssel". Daar had ik niet op gezocht. Misschien handig om de stormvloedkering bij Ramspol er ook bij te zetten aangezien dat toch een van de main attractions is.
De nieuwe dan (hopelijk echt nieuw). Wat en waar?
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.(...)uiz_Editie_Nederlandquote:Kampen, brug over de IJssel (N50)
Kampen, Lyempf b.v.
Kampen, Modelvliegclub Cumulus
Kampen, station
Kampen, Waterkering Ramspol (Balgstuw)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
ja, heb ikquote:Op zondag 6 april 2008 00:24 schreef Maizena het volgende:
[..]
Helemaal goed natuurlijk...
![]()
Sorry wat aan de late kant, heb het druk met Serendip...
Je hebt je punt al?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woonzorgcomplex Rigtershof te Grootebroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |