Vertel, vertel . . . . .quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat grappig om dat van boven te zien.
Ik heb nog deels beschamende deels zeer dankbare herinneringen aan die rotonde en de daarop uitkomende wegen.
Ach. Vanwege je ondertitel!quote:
Dank. Wat is er een hoop geschiedenis te vinden uit de lucht hè...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Leuke vraag Maizena, is een keer wat anders.
Klopt en ik ben ook te laat.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 02:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach. Vanwege je ondertitel!
Ik ben een tijdje chauffeur geweest op de regiotaxi. Bleek heel leuk werk, maar ik kende de regio niet zo goed als ik zou willen en had nog geen kaarten.
De eerste avond moest ik naar Renswoude, naar een onbekend adres. Ik rekende op zo'n informatiebord en reed vanaf de rotonde rustig het dorp binnen. Niks geen bord. Het was al 23:30, dus geen cafe meer open. En mijn telefoon deed het niet. Dus ik kon de centrale niet om hulp bellen.
Ten einde raad ben ik een straatje ingereden en nog een keer naar boven gekeken naar een straatnaambord.
HOERA, de juiste straatnaam. En gelijk ook nummer 1. En bovendien de juiste rijrichting! God was me genadig. Ik geloof niet in god, maar nu bijna wel. En de mevrouw die ik op moest halen was ook erg blij.
Later die maand moest ik mensen ophalen van een zorgcentrum. Gelukkig had ik op de eerste inwerkdag en rit naar dat zorgcentrum meegemaakt, want het stond niet op de kaart. Rotonde, oh ja, afslaan. En dan die bocht, en een afslag naar rechts. Gevonden. Ik was al een uur te laat.
Terug naar Veenendaal. Ik wist niet beter dan de omweg via Renswoude, terwijl er een veel kortere doorsteek is. Ik bracht een zwaar demente man terug bij zijn vrouw, die al een uur aan het wachten was. Heel erg genant! En volledig aan mij te wijten.
Een heel slechte dag was dat voor mij. Maar natuurlijk ook voor mijn passagiers.
Later heb ik daar nog eens rondgefietst en het had allemaal zo veel eleganter gekund!
Overigens staat op die rotonde een rond beeld van plaatijzer, dat een kring van dansende mensen voorstelt.
En nu kijk ik van boven naar een kasteel en een kom, waarvan ik het bestaan niet wist. Nou ja, dat kasteel kon ik vermoeden.
Zal ik het dan maar goed rekenen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:55 schreef TwanTwan het volgende:
Het water links op de foto is een plas verbonden met de Nederrijn, het water rechts is natuurzwembad De Waaij. Dit alles in de Loowaard / Kandia net ten zuiden van Loo, een een dorp vlakbij Duiven
Rechtsonder is ook nog een stukje van de Betuwelijn te zien.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:50 schreef qonmann het volgende:
Spieker Jozef op eenzame hoogte hier . ik herken er nooit één
knap hoor !
Daar gaan we iets aan veranderen toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:05 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Thanks maar dat was de vorige ronde. Nu is Maizena the best.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:31 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Daar gaan we iets aan veranderen toch?
Oke thanks. Volgens mijn speurtocht via Google en de gemeente sites wordt er alleen gesproken over mout silo's in de haven en liggen de beton silo's van Bleijko meer in het midden van het industrie gebied.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:37 schreef TwanTwan het volgende:
Walsoorden is goed, maar ik denk dat er grondstoffen inzitten voor Bleijko Betonindustrie B.V.
Maar vooruit, omdat het al zo laat is....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |