Antwoord nog niet nagekekenquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:49 schreef SpiekerJozef het volgende:
De 'Laatste Stuiverbrug' in Sneek vroeger ookwel Minsebrug genoemd.
Dat heb je mooi gedaan. . . . . . .quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Welkom bij deel22 van d....... bladiebla
[De lijst met wat we inmiddels al hebben gezien (per provincie):
Friesland
Akkrum, Coopersburg
Ameland, Ballum
Ameland
<knip>
Wijlre, Brand brouwerij
Wittem, tussen Gulpen en Partij
Nederlandse Antillen
Bonaire, Solar Salt Works
Deze OP vind je hier!
Wiki met meer informatie vind je hier!
Nu wel nagekeken.quote:Op donderdag 20 maart 2008 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Antwoord nog niet nagekeken
quote:
Moeten de nieuwe punten niet bij Ronde 22?quote:Op donderdag 20 maart 2008 18:54 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hartstikke goed.
De huidige stand ronde 21
SpiekerJozef 18
TARAraboemdijee 12
Maizena 10
Appeltjesmoes 8
JJH 5
vollebollegijs 2
Froop 1
Induhskaai 1
Ramonkey 1
Gelderland:
Zuuk.
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 21 maart 2008 15:43 schreef Maizena het volgende:
Het Schaffelaarse bos, bij Huize Schaffelaar, Barneveld.
Goed natuurlijkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Of eigenlijk is het Paesens-Moddergat
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
*kuch*
Moddergat is Friesland
Enneh, bij tussenstand hoeft geen ronde-nummer te vermeld worden hoor. Want er is geen ronde-nummer, en al was die er, dan was het Ronde 12
Golf & Countryclub Goyer, beukenlaan te Eemnesquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En de nieuwe opgave
Wat is dit, en natuurlijk waar?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Golf & Countryclub Goyer, beukenlaan te Eemnes
leuk spel!
Dat doe je snelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[ afbeelding ]
Kasteen Rozandael Te Rozendaal.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat doe je snel![]()
Maar is helemaal goed
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jullie gaan te snel, de golfclub is niet goed!
Golfclub zijn de buren, wat is hetgene wat op de foto staat!
-edit-
SpiekerJozef gaf het goede antwoord wel. Inderdaad, het is de villa van de Gouden Kooi te Eemnes
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en de naam van het kasteel is Rosendael, niet Rozandael
Mijn betovergrootvader was de tuinman daar, en ligt op de begraafplaats vlakbij, net als vele andere familieleden begraven
dank uquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Puntentelling is wat mij betreft prima
fokking hell wat is dit moeilijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
Heb de puntjes maar ff uitgedeeld en het lijstje bijgewerkt.
Hier de volgende. . . . . .
Wat en waar?
[ afbeelding ]
Ach, da's alleen nog maar Vandaag...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
fokking hell wat is dit moeilijkM´n halve zaterdag naar de maan.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het confrentiecentrum Klein Vanenburg, onderdeel van het landgoed De Vanenburg, naast kasteel De Vanenburg aan de Vanenburgerallee in Putten.
Hoewel, het kan ook Stichting Koinonia Fonds zijn, ook aan de Vanenburgerallee in Putten.
Ik plaats er nog wel een.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben overigens niet thuis, dus heb momenteel geen gelegenheid tot het plaatsen van een nieuwe opgave. Later op de avond wel, als jullie daarop willen wachten
Kzieniks!quote:
Goeiemorgen. Hij is goed.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet 10:45 weg. dus als er dan goedgekeurd is heb ik een mooie nieuwe klaarstaan. Anders wordt het vanmiddag
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dienst justitiele inrichtingen Rentray te Rekken aan de Dr. Slotlaan/Panovenweg te Rekken
Da's Het Loo vlakbij Wezep.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe heet dit dorpje?
[ afbeelding ]
Bij mijn weten 't Loo. Maar het is absoluut goed!quote:
quote:En dat betekend dus.....
![]()
een plaats in de ...
![]()
Google Earth editie Nederland Hall of Fame
![]()
- Rockfire (3x)
- TwanTwan (3x)
- TARAraboemdijee (2x)
- Gerako
- Price
- ziggyziggyziggy
- SpiekerJozef
gefeliciteerd
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:38 schreef Maizena het volgende:
Scholen-complex (o.a.internationale school Aletta Jacobs), tusse Slochterenstraat, Delfzijlstraat en Oudeschanspad in Arnhem.
Meestal zoek ik heel Nederland door op GEquote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
Ik zoek met zoektermen, die ik uit de prent haal. Als ik denk dat het een school is of zeker weet dat het een Kasteel is o.i.d, bij Google. Soms is er geen aanknopingspunt en dwaal ik door Nederland...Alles wat leuk en bijzonder lijkt sla ik op voor later.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:08 schreef Maizena het volgende:
Nummer 2.
Wat en waar in de buurt?
[ afbeelding ]
Hij stond al in de wiki onder Riverparc.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Maizena het volgende:
Jachthaven "Het Eiland" / Rewatex
De Muggenwaard 16
6988 BX LATHUM
(Naast Giesbeek)
Gelderland
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Golfclub Spaarnwoude
Dank u.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:27 schreef TwanTwan het volgende:
Nog gefeliciteerd met het behalen van de eerste Hall of Fame SpiekerJozef
Volgens mij bedoeld Tara het inlaatwerk van de ijssellinie bij het voormalige fort Westervoort..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 18:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is dit (die land-afscheiding in het midden), en waar?
[ afbeelding ]
Ooooowh. Oepserderpoeps.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:14 schreef TwanTwan het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld Tara het inlaatwerk van de ijssellinie bij het voormalige fort Westervoort..
Okay, dat kan je dus niet zien van uit de lucht.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:21 schreef TwanTwan het volgende:
Ik ken dit geval in de dijk, ben er wel eens overheen gefietst.
En dat groene is geen bult, maar een soort moeras (restant) van het vroegere inlaatkanaal.
hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:24 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Ooooowh. Oepserderpoeps.![]()
![]()
Misschien een idee om dan een cirkel te maken rond het item wat men bedoelde of bij GE een plaatsmarkering dmv de gele punaise?
Punaise = Plaatsmarkeringquote:
Dat dacht ik eerst ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:17 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
En ik maar zoeken op sporthallen, dat was dus niet waar ik hem van kende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |