Klopt. Stukje tussen Volendam en Marken.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:19 schreef Merovingian het volgende:
iets ten zuiden van edam-volendam

Om de een of andere reden komt 'Naarden' als eerste in me op.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:29 schreef Merovingian het volgende:
Oke ik heb een mooie: een foto van een vestingstad. Welke?
[afbeelding]

Ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Elburg misschien?

We have a winner! Next!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 11:37 schreef AntonDingeman het volgende:
Is dit Alkmaar?

Bij #250 wordt alles op 0 gezet hoor!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:01 schreef Frollo het volgende:
Alsjeblieft géén punten. Kijk naar die algemene kennisquiz, waar Asmodean zo hoog staat dat hij eenvoudigweg niet meer in te halen valt. Uiteraard gun ik 'm dat, van harte zelfs, maar het is tamelijk ontmoedigend voor nieuwe deelnemers.
Of de punten elk kwartaal resetten of zo, dat vind ik wel okay.

Bij topic 250 bedoel je? Of zodra iemand 250 punten heeft?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Bij #250 wordt alles op 0 gezet hoor!

volgens mij de brug naar de polderbaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Dat zal vast een baantje van Schiphol zijn.

He, er stond net iets van Frollo!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:15 schreef AntonDingeman het volgende:
Huis van John de Mol?

Bij topic 250.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij topic 250 bedoel je? Of zodra iemand 250 punten heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |