quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Golf & Countryclub Goyer, beukenlaan te Eemnes
leuk spel!
Dat doe je snelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[ afbeelding ]
Kasteen Rozandael Te Rozendaal.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Dat doe je snel![]()
Maar is helemaal goed
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jullie gaan te snel, de golfclub is niet goed!
Golfclub zijn de buren, wat is hetgene wat op de foto staat!
-edit-
SpiekerJozef gaf het goede antwoord wel. Inderdaad, het is de villa van de Gouden Kooi te Eemnes
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Oh en de naam van het kasteel is Rosendael, niet Rozandael
Mijn betovergrootvader was de tuinman daar, en ligt op de begraafplaats vlakbij, net als vele andere familieleden begraven
dank uquote:Op zaterdag 22 maart 2008 11:30 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Puntentelling is wat mij betreft prima
fokking hell wat is dit moeilijkquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:52 schreef SpiekerJozef het volgende:
Heb de puntjes maar ff uitgedeeld en het lijstje bijgewerkt.
Hier de volgende. . . . . .
Wat en waar?
[ afbeelding ]
Ach, da's alleen nog maar Vandaag...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 20:20 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
fokking hell wat is dit moeilijkM´n halve zaterdag naar de maan.
quote:Op zondag 23 maart 2008 18:19 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens mij is het confrentiecentrum Klein Vanenburg, onderdeel van het landgoed De Vanenburg, naast kasteel De Vanenburg aan de Vanenburgerallee in Putten.
Hoewel, het kan ook Stichting Koinonia Fonds zijn, ook aan de Vanenburgerallee in Putten.
Ik plaats er nog wel een.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben overigens niet thuis, dus heb momenteel geen gelegenheid tot het plaatsen van een nieuwe opgave. Later op de avond wel, als jullie daarop willen wachten
Kzieniks!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |