Goeiemorgen. Hij is goed.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik moet 10:45 weg. dus als er dan goedgekeurd is heb ik een mooie nieuwe klaarstaan. Anders wordt het vanmiddag
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dienst justitiele inrichtingen Rentray te Rekken aan de Dr. Slotlaan/Panovenweg te Rekken
Da's Het Loo vlakbij Wezep.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hoe heet dit dorpje?
[ afbeelding ]
Bij mijn weten 't Loo. Maar het is absoluut goed!quote:
quote:En dat betekend dus.....
![]()
een plaats in de ...
![]()
Google Earth editie Nederland Hall of Fame
![]()
- Rockfire (3x)
- TwanTwan (3x)
- TARAraboemdijee (2x)
- Gerako
- Price
- ziggyziggyziggy
- SpiekerJozef
gefeliciteerd
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:38 schreef Maizena het volgende:
Scholen-complex (o.a.internationale school Aletta Jacobs), tusse Slochterenstraat, Delfzijlstraat en Oudeschanspad in Arnhem.
Meestal zoek ik heel Nederland door op GEquote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
Ik zoek met zoektermen, die ik uit de prent haal. Als ik denk dat het een school is of zeker weet dat het een Kasteel is o.i.d, bij Google. Soms is er geen aanknopingspunt en dwaal ik door Nederland...Alles wat leuk en bijzonder lijkt sla ik op voor later.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:11 schreef detulp050 het volgende:
Even een vraagje tussendoor als het mag
Zoeken jullie nou heel Nederland door op GE of kennen jullie alle plekjes zo goed?
quote:Op maandag 24 maart 2008 23:08 schreef Maizena het volgende:
Nummer 2.
Wat en waar in de buurt?
[ afbeelding ]
Hij stond al in de wiki onder Riverparc.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 13:52 schreef Maizena het volgende:
Jachthaven "Het Eiland" / Rewatex
De Muggenwaard 16
6988 BX LATHUM
(Naast Giesbeek)
Gelderland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |