quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:52 schreef Maizena het volgende:
Volgens mij is het het Dorpsplein van Huisduinen, Gem. Den Helder met een Kermis-tent er op.
[ afbeelding ]
Dit is zonder tent
quote:
Is daar wel vlak naast, maar ik bedoelde WIJ,quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Monument voor alle slachtoffers van treinongelukken in Nederland. Staat in de tuin/ bij het hoofdkantoor van de NS
quote:
Die is goedquote:
Het was een gezamenlijke stortplaats van diverse gemeenten waaronder Schijndel.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 11:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De KPN zendtoren in De Mortel (Gemert-Bakel)
Er wonen Slechtvalken in de toren
quote:Op woensdag 2 april 2008 19:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Huize Den Treek bij Oud Leusden
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De ruine van Brederode te Santpoort-Zuid
Wie?
Eens zien, rond 1282 gebouwd door Willem I, heer van Brederode
In 1351 werd het belegerd in de Hoekse en Kabeljouwse Twisten door de Hoek Gijsbrecht van Nijenrode
Huidige eigenaar: Kastelenstichting Holland en Zeeland
Leg dat eens uit...Hoef ik alleen maar goed te keuren?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik had de lijst trouwens geflushed, je hoeft niet alles meer te plaatsen
Nieuwe opgave komt er trouwens aan
Goed !quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:39 schreef SpiekerJozef het volgende:
Nij Altoenae In Friesland.
Ja, wist ik het maar...quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:56 schreef SpiekerJozef het volgende:
Ik plaats meteen maar een nieuwe want ik ben morgen de hele dag weg.
Waar?
[ afbeelding ]
ik ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:56 schreef qonmann het volgende:
ik vind het zo knap dat iemand dit vindt, aannemende dat ie daar niet zelf woont of bekend is
ik om hier regelmatig buurten, alleen de koepelgevangenis had ik kunnen raden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ookDe enige die ik geraden heb is waar ik in de buurt gewoond heb.
Veel is te googelen aan de hand van dingen die je vindt in de foto...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:27 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik om hier regelmatig buurten, alleen de koepelgevangenis had ik kunnen raden.
voor de rest nada ..
We vinden zelfs plekken over de hele wereld; alleen maar door goed kijken, nadenken en slim googelen...quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
ik ookDe enige die ik geraden heb is waar ik in de buurt gewoond heb.
Ja ..dat is zoquote:Op zaterdag 5 april 2008 02:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Veel is te googelen aan de hand van dingen die je vindt in de foto...
Maar ja, bij jullie quiz mag je niet googelen dus ben je onwennig...![]()
![]()
![]()
Nou een kniesoor?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 02:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Oke thanks. Volgens mijn speurtocht via Google en de gemeente sites wordt er alleen gesproken over mout silo's in de haven en liggen de beton silo's van Bleijko meer in het midden van het industrie gebied.
Maar goed, een kniesoor die daar op let. Ik zal meteen een nieuwe bedenken voor de vroege vogels van morgen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 03:47 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nou een kniesoor?
Van mout wordt bier gemaakt, beton is toch wel wat anders.
Overigens is het "betonsilo's" en "industriegebied".
industrie gebied = industrie van een gebied
industriegebied = gebied met industrie.
Edit: sorry, even vergeten dat ik een week weg geweest ben.
Ik heb ook geen idee wat het is en waarom het zo is vormgegeven maar het ligt links van de voormalige Zuiderzee.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:49 schreef Maizena het volgende:
[..]
Ja, wist ik het maar...
En wat is het in ***-naam
quote:Op zaterdag 5 april 2008 12:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar het is aan De Gouw net ten noorden van Bovenkarspel
Ook Festival-terrein Bovenkarspel. http://www.djguide.nl/party.p?id=53374quote:
Oeps, 2 minuutjes te laat...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:46 schreef Vandaag... het volgende:
YES !![]()
Landgoed en Golfbaan Kasteel Engelenburg
Eerbeekseweg 6
6971 LB Brummen
Check.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:44 schreef Maizena het volgende:
Golfbaan Kasteel Engelenburg Eerbeekseweg 6 6971 LB Brummen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En als het Vandaag... niet lukt, heb je morgen weer een kans
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Vandaag... het volgende:
Een nieuwe: wat is dit en waar
[ afbeelding ]
hmm heb wel gecontroleerd op wiki, misschien staat het er onder een andere naam, ik kijk nog even.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?
Je hebt alleen in de OP gekeken? Want de Ramspol is in dit topic gepost. Doe maar eens ctrl +f op kampen of Ramspol in dit topic, of in de wiki zelf, dan zul je zien dat hij er echt wel bijstaatquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Vandaag... het volgende:
Bij Kampen staat "brug over de ijssel". Daar had ik niet op gezocht. Misschien handig om de stormvloedkering bij Ramspol er ook bij te zetten aangezien dat toch een van de main attractions is.
De nieuwe dan (hopelijk echt nieuw). Wat en waar?
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.(...)uiz_Editie_Nederlandquote:Kampen, brug over de IJssel (N50)
Kampen, Lyempf b.v.
Kampen, Modelvliegclub Cumulus
Kampen, station
Kampen, Waterkering Ramspol (Balgstuw)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
ja, heb ikquote:Op zondag 6 april 2008 00:24 schreef Maizena het volgende:
[..]
Helemaal goed natuurlijk...
![]()
Sorry wat aan de late kant, heb het druk met Serendip...
Je hebt je punt al?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woonzorgcomplex Rigtershof te Grootebroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |