Oeps, 2 minuutjes te laat...quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:46 schreef Vandaag... het volgende:
YES !![]()
Landgoed en Golfbaan Kasteel Engelenburg
Eerbeekseweg 6
6971 LB Brummen
Check.quote:Op zaterdag 5 april 2008 15:44 schreef Maizena het volgende:
Golfbaan Kasteel Engelenburg Eerbeekseweg 6 6971 LB Brummen ...
quote:Op zaterdag 5 april 2008 16:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
En als het Vandaag... niet lukt, heb je morgen weer een kans
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:47 schreef Vandaag... het volgende:
Een nieuwe: wat is dit en waar
[ afbeelding ]
hmm heb wel gecontroleerd op wiki, misschien staat het er onder een andere naam, ik kijk nog even.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:50 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Is die niet al geweest? Een of andere opblaasbare dam?
Je hebt alleen in de OP gekeken? Want de Ramspol is in dit topic gepost. Doe maar eens ctrl +f op kampen of Ramspol in dit topic, of in de wiki zelf, dan zul je zien dat hij er echt wel bijstaatquote:Op zaterdag 5 april 2008 20:23 schreef Vandaag... het volgende:
Bij Kampen staat "brug over de ijssel". Daar had ik niet op gezocht. Misschien handig om de stormvloedkering bij Ramspol er ook bij te zetten aangezien dat toch een van de main attractions is.
De nieuwe dan (hopelijk echt nieuw). Wat en waar?
[ afbeelding ]
http://wiki.fok.nl/index.(...)uiz_Editie_Nederlandquote:Kampen, brug over de IJssel (N50)
Kampen, Lyempf b.v.
Kampen, Modelvliegclub Cumulus
Kampen, station
Kampen, Waterkering Ramspol (Balgstuw)
quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:33 schreef Vandaag... het volgende:
Het is ´t Nopeind, denk ik.
wiki: t Nopeind is een buurtschap in de gemeente Amsterdam, vlak ten noorden van Zunderdorp. Het bestaat uit enkele stolpboerderijen, en andere vrijstaande woningen. 't Nopeind ligt tussen de Kleine en Groote Blauwe Polder
ja, heb ikquote:Op zondag 6 april 2008 00:24 schreef Maizena het volgende:
[..]
Helemaal goed natuurlijk...
![]()
Sorry wat aan de late kant, heb het druk met Serendip...
Je hebt je punt al?
quote:Op zondag 6 april 2008 14:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Woonzorgcomplex Rigtershof te Grootebroek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |