Ik ga nu niet roepen dat ik nooit meer zal kijken en nooit meer zal posten, die dingen kun je toch nooit weten en nu al 100% hard maken, vooral dat laatste zal ik nog wel af en toe blijven doen, dus jullie zijn nog niet van me afquote:-zo goed al eerst wordt het in mijn ogen nooit meer (seizoen 1-9; vooral 4;5;6;7 vond ik heel sterk)
-er zitten debiele personages in die maar niet op willen rotten (Barbara-Charlie, Dennis en Desi)
-goede personages hebben zoveel meegemaakt dat ze alleen maar 'suporting characters zijn' of weg moeten (Robert, Laura, eerder Harmsen)
-Ludo is in mijn ogen belangrijk deel van zijn identiteit kwijtgeraakt na zijn faillisement met Martine (van afzijdige slechterik tot meest gehate man van Meerdijk voor dingen die die nauwelijks heeft gedaan)
- de kleinschaligheid, in eerdere seizoenen was het een stad, nu lijkt het een dorp met 1 hoofdstraat
-de makers besteden al hun aandacht aan de kostumering, cosmetica, merkproducten, haardracht, enz in plaats van de inhoudelijke verhaallijnen, vooral in de eerste seizoen was echt niet iedereen superhip of knap (ook niet voor die tijd).
-In het begin waren de dialogen wellicht zwak, maar nu zijn sommige gesprekjes en opmerkingen zo gruwelijk standaard 'gevat' dat het niet reëel meer is, zelf niet voor een soap.
-En tot slot, een soap hoeft natuurlijk niet echt te zijn, maar de lijnen in de beginjaren leken in mijn ogen gewoon echt te kunnen, nu lijkt het net of ze er achter de schermen maar een grote inside-humor achtige grap van maken![]()
Dat maakte het nog hilarischer.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:19 schreef Frey het volgende:
Het enige goeie aan die cliffhanger was dat muziekje. Jammer dat ze het bij zo'n suf stuk gebruiken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Vast de moeder van de vader van Vicky... oftewel de bitch die de moeder van Vicky iedere maand geld op de rekening stort om de baby een geheim te houden!!!quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef eefj het volgende:
Willeke Alberti verzekerd van rol in GTST
Willeke Alberti gaat een rol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat meldt haar manager Willem Adriaanse tegenover Novum Nieuws. "Het is geen publiciteitsstunt, ze zal zeker langer dan een maand te zien zijn", stelt hij. "Over een maand of twee zal producent Endemol waarschijnlijk meer details bekendmaken."
Welk personage de 63-jarige zangeres speelt, is nog onduidelijk. Ook is onbekend wanneer de opnamen zullen plaatsvinden en wanneer de eerste uitzending te zien zal zijn. "We moeten ook kijken hoe we het kunnen combineren met de andere activiteiten van Willeke", vertelt Adriaanse.
De blonde artieste was eerder te zien in de films 'Rooie Sien' en 'Filmpje' en speelde rollen in de tv-series De Kleine Waarheid en Medisch Centrum West.
Te lezen op RTL boulevard
Ik ben benieuwd...
Ze kan teminste acteren dat vind ik eigenlijk al heel wat voor gtst in deze donkere dagen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:59 schreef eefj het volgende:
Willeke Alberti verzekerd van rol in GTST
Willeke Alberti gaat een rol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Dat meldt haar manager Willem Adriaanse tegenover Novum Nieuws. "Het is geen publiciteitsstunt, ze zal zeker langer dan een maand te zien zijn", stelt hij. "Over een maand of twee zal producent Endemol waarschijnlijk meer details bekendmaken."
Welk personage de 63-jarige zangeres speelt, is nog onduidelijk. Ook is onbekend wanneer de opnamen zullen plaatsvinden en wanneer de eerste uitzending te zien zal zijn. "We moeten ook kijken hoe we het kunnen combineren met de andere activiteiten van Willeke", vertelt Adriaanse.
De blonde artieste was eerder te zien in de films 'Rooie Sien' en 'Filmpje' en speelde rollen in de tv-series De Kleine Waarheid en Medisch Centrum West.
Te lezen op RTL boulevard
Ik ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Nope, je hebt je een hoop ergernissen bespaartquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Niets gemist dus gister?
heeft anita geen HIV meer dan? de laatste keer dat ik het heb gezien had ze dat nog wel. (is heeeeeel lang geleden)quote:Anita ovuleert in de dagen dat ze met Rik en Rikkie in dat hotel zit. Ze neuken en ja, Anita raakt zwanger van Rik.
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:33 schreef Canisfire het volgende:thumps up, vooral dat lorena-gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze heeft hiv, dus dat moet met condoom dus ze kan niet zwanger worden van rikquote:Op donderdag 20 maart 2008 09:48 schreef Theroin. het volgende:
Anita ovuleert in de dagen dat ze met Rik en Rikkie in dat hotel zit. Ze neuken en ja, Anita raakt zwanger van Rik.
Rikki is toch niet zo lastig? Vind Nina en Vicky een stuk irritanter.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:28 schreef James1988 het volgende:
Anita moet sowieso niet zwanger worden. Eén zo'n kutkind zoals Rikki is al erg zat...
Ik vind haar niet lastig hoor.quote:
Nou, ik vond het mooi...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef waterreus23 het volgende:
De verhaallijn van Vicky en haar vader is zo slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapverwekkend
Haha win je die kut verkiezing.quote:Kee Huijdekoper won enkele maanden geleden de verkiezing 'Ik wil in GTST'. De actrice won een contract van 10 weken, die later zou kunnen uitgroeien tot een vast contract. Maar de schrijvers hebben besloten dat ze niet verder willen met het karakter Vera van Es. En dus staat Kee Huijdekoper alweer op straat..
Ik kan er niet mee zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:55 schreef Mss het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk die spoilers vanaf?
Tja echt een toegevoegde waarde had ze niet moet ik zeggen.. Wel slecht idd dat haar vastigheid was beloofd maar goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Kee vertrekt uit gtst !
[..]
Haha win je die kut verkiezing.
En dan krijg je dit matig hoor van de gtst schrijvers ik zou het niet pikken als ik had gewonnen.
Kom maar met de blije reactiesquote:Koertjan de Bruijn zal binnenkort zijn aantal opnames gaan beperken tot een minimum. De soapie, die over anderhalve maand alweer zijn 6-jarig jublieum bij GTST viert, wordt namelijk binnenkort vader én zal op pad moeten voor zijn nieuwe televisieprogramma Bestemming Nederland. Het is overigens nog niet bekend of zijn alterego Dennis Alberts voor enkele weken de serie zal gaan verlaten, of dat hij gewoon minder te zien zal zijn. We houden u op de hoogte!
Ze vinden het daar ook een goed koppelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:54 schreef Canisfire het volgende:
Gtst courant heeft trouwens maar een raar bezoekend volk.
Ze zijn daar van menning dat het kut is dat Vera vertrekt omdat ze bang zijn dat Rik en Anita daardoor weer samenkomen
quote:Ik denk het ook en dat gaat die doos van een Anita toch met Rik als dat gebeurt kijk ik geen Gtst meer ik vind hun echt een raar stel
Ze vinden Dennis en Anita en Vera en Rik idd bij elkaar horen ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze vinden het daar ook een goed koppel
Jef mag 'morgen' alweer naar huis toe, dus zo erg is het ook weer niet schijnbaar..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb even gemist hoe het nou met jef is.
klopt het dat hij nu alweer uit het ziekenhuis is?
en eerst lag hij voor zijn leven te vechten, schreven ze.
dus het viel nog wel mee?
Wanneer was dat danquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef James1988 het volgende:
Jaja, nieuw deeltje
[ afbeelding ]
Worst. Acting. Ever.
Dat Dennis gauw oprot, a.u.b.
Afgelopen dinsdag.quote:
haha, vind altijd leuk om te zien hoe kinderen en oud-gtst'ers worden vergeten. Er wordt noooit gesproken over Lucas, Marieke (zusje Janine), ouders (opa -en oma's), Sil komt nooit meer in beeld etc etc. Zo raar is dat eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Canisfire het volgende:
Op gtst courant is er nu de discussie of Lucas terug moet komen.
Ik ben wel voor. Als het dan maar een badguy puber is hij woont nu in new-york toch ?
Ik zie hem hier wel heen komen en dan alla Junior uit onm allemaal vage zaakjes opzetten. Vicky achter de ramen ofzo top man .
lotje zou wel ouder moeten zijn, gezien hoe snel nina groot is geworden hehequote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd wat Willeke gaat doen...misschien is het een zus van .... Laura ofzo. En is Lotje niet dood maar heeft zij Lotje stiekem laten wegmoffelen en is Lotje nu 15 ofzo.![]()
Willeke is op leeftijd...dus ze moet een moeder of oma spelen van iemand of een familieband hebben met een oude rot ofzo.
Ja preciesquote:Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
lotje zou wel ouder moeten zijn, gezien hoe snel nina groot is geworden hehe
ja maar de geboorte van nina was toch veel later in de serie dan de dood van lotje.. dus chronoligischquote:Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja preciesMaar Lotje zou ongeveer nu 15 ook zijn, dus ze zouden niet eens afwijken.
Maar weer zo'n puberkind erin...dat hoeft dan weer niet. Keer een boeiend personage. Dat kan toch wel.
Ja er klopt sinds Nina geen hout meer van. Typisch iets van Amerikaanse soaps, die lopen ook te toveren met leeftijden. Nina is rond 1996/1997 geboren zeker? Dus die zou 12 moeten zijn maar is voor het gemak al 20 ongeveer. Jack zou nu nog maar 16 moeten zijn maar is al 30. Dennis = Arnie en die klopt weer wel zo'n beetjequote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ja maar de geboorte van nina was toch veel later in de serie dan de dood van lotje.. dus chronoligischgezien zou ze ouder moeten zijn... maar wel weer jonger dan anita en rik.. want die waren even oud als arnie en die was een stuk ouder dan lotje...
Ik denk nog steeds dat Willeke de moeder van de vader van Vicky speelt.. een rijke madame die de moeder van Vicky heeft afgekocht.. en dat de moeder van Vicky in de problemen komt omdat ze haar geheim verraden heeft!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja er klopt sinds Nina geen hout meer van. Typisch iets van Amerikaanse soaps, die lopen ook te toveren met leeftijden. Nina is rond 1996/1997 geboren zeker? Dus die zou 12 moeten zijn maar is voor het gemak al 20 ongeveer. Jack zou nu nog maar 16 moeten zijn maar is al 30. Dennis = Arnie en die klopt weer wel zo'n beetjeDus ben benieuwd wat Willeke komt doen.Vast iemand van vroeger. Misschien wordt zij wel Helen Helmink...maar wat moet Helen nou komen doen? Dan zou Peter Kelder niet meer haar zoon zijn maar Robert ofzo.
En Laura is dr dochter dus Robert en LAura zijn broer en zus.
Dat zou wel een leuke rol zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Willeke de moeder van de vader van Vicky speelt.. een rijke madame die de moeder van Vicky heeft afgekocht.. en dat de moeder van Vicky in de problemen komt omdat ze haar geheim verraden heeft!
er mag wel weer wat evil in de serie!! (ookal is het maar van korte duur)quote:
Toen Jack voor het eerst voorkwam was Anita er ook al en wel een meisje van 18, daar heeft hij dus ooit een korte relatie mee gehad, er klopt inderdaad geen donder van.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef vencodark het volgende:
Vind ook nog steeds belachelijk zoals ze die leeftijden opschroeven. Bijv. van Jack en Nina. Toen de rol van Jack voor het eerst voorkwam (in 1992 geloof ik) was hij zogezegt net geboren en bijv. Arnie was toen 22 ofzo. Nu is Jack al 30 ofzo maar Arnie (in dit geval nu Dennis) is net zo oud.![]()
Nah ja, zoiets iig.
Dat is geheel wederzijds natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 14:14 schreef nWo4Life het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven: Erg jammer dat je minder gaat posten. Ik kan je inbreng altijd wel waarderen!
Je word op je wenken bediend.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef vencodark het volgende:
haha, vind altijd leuk om te zien hoe kinderen en oud-gtst'ers worden vergeten. Er wordt noooit gesproken over Lucas, Marieke (zusje Janine), ouders (opa -en oma's), Sil komt nooit meer in beeld etc etc. Zo raar is dat eigenlijk.
Oh ik mis hm niet hoor. Viel me alleen opquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Je word op je wenken bediend.
Morgen komt Sil er in voor zagen we al in de preview van morgen
Dat zuchten vind ik ook altijd zo irritant.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom als Janine klaagt over Ludo tegen Nina doet ze dat zogenaamd halfzuchtend? "Ja (zucht.....), maar (zucht.....), lieverd......(zucht), luister nou heel even naar me....
ow oke, ik heb geen TV meer hij is kapot gegaan, ik mis nu al bijna 2 weken GTSTquote:
Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef janimie het volgende:
ei
Wacht maar af over minder dan eej jaar is Sil ook een puberquote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef vencodark het volgende:
Oh ik mis hm niet hoor. Viel me alleen opHij krijgt vast heel boeiende rol.
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.
willeke speelt de moeder van ludo :-)quote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd wat Willeke gaat doen...misschien is het een zus van .... Laura ofzo. En is Lotje niet dood maar heeft zij Lotje stiekem laten wegmoffelen en is Lotje nu 15 ofzo.![]()
Willeke is op leeftijd...dus ze moet een moeder of oma spelen van iemand of een familieband hebben met een oude rot ofzo.
Dat is een eyequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef janimie het volgende:
[..]
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vinden
Je zou haast zeggen dat er iets staat te gebeuren....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:53 schreef nWo4Life het volgende:
Beetje een nostalgische aflevering vandaag: Laura en Robert (met hun muziek en de flashback naar Arnie en Lotje), Jef (met flashbacks aan Dian), Ludo met zijn operamuziek en Janine en Barbara samen. Ik kon het wel waarderen.
Dat zou er wel inzitten ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
misschien vertrekt robert alsnog naar japan en gaat laura mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helft is al bekend van vorige spoilers, maar ik had geen zin om dat er allemaal uit te halen.know'm sayin?
word? word.
Helemaal mee eens. Wat een waardeloos karakter is dat zeg.quote:Op woensdag 26 maart 200814:49 schreef Canisfire het volgende:
Ging Dennis maar dood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tvp!
Weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb v/h weekend ook reeks filmpjes gekeken van vroeger GTST. Eigenlijk was Babette van Veen (aka Linda) echt een top actrice. Vooral die ruzies met Laura zijn erg leuk waar ook Laura lekker speelt (Jette vd Meij, ongeveer).quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef GGMM het volgende:
![]()
Vooral die schreeuw van Robert als hij valt
Dat zal best aan de hand van het weinige aantal posts, ik kreeg het therapeutje spelen mee van Robert en Laura, wat allemachtig achterhaald zo een scene, dan weet je al dat ze het diezelfde aflevering weer goedmakenquote:
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:36 schreef Otmed het volgende:
Sjors! Zij acteert echt geloofwaardig inderdaad. Bij de meeste acteurs 'let' ik nog op het acteerwerk, maar zij acteert zo goed dat je bijna niet doorhebt dat het acteren is. Net als Jef en Laura trouwens.
Ik droomde vannacht dat ik een affaire met Sjors had, en Nick mocht het niet zien. We zaten in een restaurant (een kamer met vier eettafels) en Nick kwam binnen met zijn zakenpartner. En toen moesten we ons verstoppen, dus we gingen achter de stoelen zitten.
Ben ik de enige die wel eens over gtst droomt?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilen. Je bent dus niet alleen
.
WTF²²²quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef GSMboy het volgende:
OMG jack, wat the fuck is er met hem gebeurd...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef GSMboy het volgende:
OMG jack, wat the fuck is er met hem gebeurd...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Otmed het volgende:mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom snapte ik ook al niet waarom GSMboy dat zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door the_legend_killer op 28-03-2008 23:25:48 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwste geruchtendat verzin je terplekkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een bron en daar verwijzen ze weer naar een lek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Frey het volgende:
Die geruchten zijn gelukkig door GTST zelf ontkracht.
Vind ik niet ergquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eens
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Florien is Fos' zus, dus die kan hem niet de liefde verklaren.
Maar ze zegt dus nog steeds van Fos te houden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurd.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:44 schreef vencodark het volgende:
Wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan Skylar?
Ja ik weet hoe ze eruit ziet, maar ik zie niets bijzonders. Er lopen zoveel van die meiden rond.quote:
Plaats jij dan eens wat foto's in je fobo, dan hebben we vergelijkingsmateriaal.quote:
mag ook welleens voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overigens: leuke aflevering van vandaag. Ludo en Janine
Lijkt me welquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
Idd.quote:
quote:
blijkbaar toch nietquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
Idd.quote:
quote:Wilbert Gieske verlengt contract bij GTST
Eigenlijk zou Wilbert Gieske deze week al afscheid nemen van zijn collega`s, waarna de laatste aflevering met zijn alterego Robert Albert vervolgens eind mei zou worden uitgezonden. Maar door allerlei omstandigheden heeft Wilbert besloten zijn contract voor een maand te verlengen..
Door Wilberts' huidige verhaallijn in Goede tijden Slechte tijden, waarin de liefde tussen hem en zijn ex-vrouw Laura weer in alle hevigheid lijkt op de bloeien, heeft Wilbert besloten om toch nog een maandje langer te blijven in Neerlands langstlopende soapserie. 'Ik wil mijn laatste verhaallijn niet afraffelen, daarom heb ik besloten om mijn contract voor enkele weken te verlengen. Tot en met eind juni ben ik nog te zien in GTST. 30 mei heb ik overigens mijn laatste draaidag en diezelfde avond zal ik ook afscheid nemen van zijn collega`s.' GTSTCourant
Zag toevallig vanmiddag wel een grote kop (+foto) van die 2 samen, en dat de bewijzen er zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef fresta het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ''jack'' en ''charlie'' wat hebben in het echt!
weet iemand daar meer over??
Skylar!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Eerst bij Jensen glashard ontkennen en de dag erna komt het bij Shownieuws.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef NrSiX het volgende:
Was nog op shownieuws gisteren, dus ja het klopt
Ze is echt adorable ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die Skylar niet in de serie willen zijn homo
Tuurlijk, elke sukkel ziet toch dat Rik en Anita bij elkaar horenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:36 schreef heaven7 het volgende:
Dennis z'n wantrouwen is wel volledig terecht dus eigenlijk.
Ik ben geen lesbo dus ik hoef haar niet.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die Skylar niet in de serie willen zijn homo
frey hoe gaat die laura en robert tune ook weer.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:18 schreef Frey het volgende:
Wilbert![]()
Hopelijk nog wat hele mooie scènes met Robert en Laura
Die was vorige ofzo ook nog te horen. En ik denk dat we hem de komende weken nog wel meer gaan horenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef digispeed het volgende:
[..]
frey hoe gaat die laura en robert tune ook weer.
dat vind ik altijd zo ontzettend mooi als achtergornd.
krijg altijd kippevel hiervan, die twee hebben echt chemie samen.
robert en laura horen ook gewoon bij elkaar !
Mijn tenen gingen krom staan bij het horen van ''Doortje''. Vond het al verschrikkelijk toen die Ex het altijd zei, laat Jef er svp niet mee beginnen.quote:
Ik vond het ook goed gespeeld hoor, alleen dat Doortje :kriebelsyukgrrrquote:Op donderdag 3 april 2008 07:38 schreef heaven7 het volgende:
Ik vond het juist mooi hoe hij dat zei, moest bijna meehuilen
Elke keer als het hier nog aanstaat en Rik komt in beeld dan roep ik altijd automatisch 'motor rijee..' op zijn Carlo'squote:Op woensdag 2 april 2008 20:47 schreef heaven7 het volgende:
Ja iddWanener gaan ze weer samen op de motor weg
Nou ze hadden het wel op het juiste moment gedaanquote:Op donderdag 3 april 2008 10:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vond het ook goed gespeeld hoor, alleen dat Doortje :kriebelsyukgrrr
Spangas zeker? Ik herkende hm ook al. Leuke kerel wel om te zien.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:59 schreef Canisfire het volgende:
Die Stanley moet terug komen in gtst.
Ik zag hem laatst op ned 3 bij een kinder soap inclusief lach.
Die kerel was tof
Volgens mij hebben ze daar een paar keer zonder succes stagaires gehad die ieder een maand van het script mochten bepalen.quote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef pberends het volgende:
Wat is er in Godsnaam gebeurd met GTST? Onder de 1 miljoen kijkers is ook geen uitzondering meer...
Misschien moet er een serial killer komen, net als bij As the world turns.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:18 schreef GGMM het volgende:
Dennis![]()
Ik hoop dat hij een ernstig ongeluk krijgt.
Ik bedoelde de acteur die hem speelt.quote:Op donderdag 3 april 2008 20:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien moet er een serial killer komen, net als bij As the world turns.
quote:Op donderdag 3 april 2008 19:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze daar een paar keer zonder succes stagaires gehad die ieder een maand van het script mochten bepalen.
Ik geloof nu inderdaad ook dat het Anita en Rik forever is. Ze hebben samen iets wat niet verbroken kan worden, en dan laat ik Rikki even buiten spel.quote:
Dan ga ik nu ff kijkenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:17 schreef James1988 het volgende:
Half. Dennis die Anita slaat + nasleep was te doen, de rest niet zo.
Maar waarom vergeeft ze hem steeds?
Omdat ze denkt/hoopt dat ze er uiteindelijk wel overheen zullen komen. Terwijl ze diep van binnen wel beter weet.quote:
Misschien om voor nu de lieve vrede te bewaren en hem thuis keihard te dumpenquote:Op donderdag 3 april 2008 21:17 schreef James1988 het volgende:
Half. Dennis die Anita slaat + nasleep was te doen, de rest niet zo.
Maar waarom vergeeft ze hem steeds?
Had dan Koert-Jan de Bruin getypt.quote:
Dennis is gewoon een slappe zakquote:Op donderdag 3 april 2008 22:52 schreef alors het volgende:
Maar van zo'n klap heb je echt wel op zn minst een rode wang. En je zag helemaal niks toen ze in bed lag.
Toen ie 'spelen' zei op een bepaalde manier vertrouwde ik 't al nietquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:24 schreef pleeborstel het volgende:
Arme Jef![]()
Die vader van Vickie, daar klopt iets niet...
Gister 948.000 kijkersquote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef pberends het volgende:
Wat is er in Godsnaam gebeurd met GTST? Onder de 1 miljoen kijkers is ook geen uitzondering meer...
ben idd ook wel benieuwd wie er het loodje gaat leggen voor silquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:33 schreef roooosje het volgende:
Robert die zijn hart aan Sil gaat geven en zo de serie verlaat
Gokje
dennisquote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef janimie het volgende:
[..]
ben idd ook wel benieuwd wie er het loodje gaat leggen voor sil
Dat moet haast wel Robbert zijn. Aan de andere kant, zijn laatste opnamedag is 31 mei toch? Dan zou het wel een verschrikkelijk langdradig verhaal worden.quote:Op zaterdag 5 april 2008 01:25 schreef janimie het volgende:
[..]
ben idd ook wel benieuwd wie er het loodje gaat leggen voor sil
zij ze met een glimlachquote:Op zaterdag 5 april 2008 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
aan de andere kant: sil kan natuurlijk ook gewoon dood gaan.
(zoals alle kinderen van robert en laura)
Alsof zulke ouwe knarren weten hoe telefoons werkenquote:Op vrijdag 4 april 2008 20:31 schreef Blawh het volgende:
Omg, Jef heeft die telefoon 3 weken iedere seconde van de dag in zijn handen gehad en hij heeft die geluidsopname niet gehoord?![]()
Idd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof zulke ouwe knarren weten hoe telefoons werken
Ik snap er ook niks van eigenlijk.quote:
Ze kon hem ook wel zelf hebben aangezet toch? Al eerder natuurlijk, voordat ze die hersenbloeding kreeg.quote:
Ook toevallig he.quote:Op zondag 6 april 2008 11:24 schreef Heleen17 het volgende:
Janine was in de telefoon van Dian aan het neuzen en vond toen een bestandje waar inderdaad de laatste momenten van haar en Ludo op staan.
Jeff zit 24/7 met die mobiel te kloten en Janine is een minuutje bezig en tadaa...quote:Op zondag 6 april 2008 11:24 schreef Heleen17 het volgende:
Het zoontje van Robert en Laura viel opeens neer. Nu blijkt dat zijn hartkleppen niet meer werken en hij een nieuw hart nodig heeft. Janine was in de telefoon van Dian aan het neuzen en vond toen een bestandje waar inderdaad de laatste momenten van haar en Ludo op staan.
Tuurlijk, het is een soap maar soms wordt er wel heel veel in bochten gewrongen om 'spannende' plotwendingen te creeëren. Moet nog wel beeeetje geloofwaardig zijn. Even niet kijken naar hoeveel een soappersonage in zijn leven altijd meemaakt. Dat komt in het echte leven in 50 jaar nog niet voor.quote:
Dat lijkt me juist weer heel flauw. Dat truckje hebben ze al zo vaak gebruikt. Iemand gaat uit de serie en is bij terugkomst helemaal veranderd!quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Als ze hem nou laten terug komen dat hij totaal veranderd is lijkt het me wel tof.
En Fos gaat weg.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef Canisfire het volgende:
Fos is dolblij met de terugkeer van een oude bekende, maar schrikt als ze zegt op het punt te staan om een wereldreis te gaan maken. En ze wil maar één ding: dat Fos met haar meegaat..
Dus Skylar komt maar even terug
Ja maar Ray blijft gewoon door Sebastiaan gespeeld worden natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 april 2008 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat lijkt me juist weer heel flauw. Dat truckje hebben ze al zo vaak gebruikt. Iemand gaat uit de serie en is bij terugkomst helemaal veranderd!![]()
Net als MIlan, die was bij rol 1, nogal chaggie en stug, en nu gespeeld door die vrolijke Robin, is Milan ineens een aardige, gevoelige en lieve, zachte jongen.
Het is ook wel een snoepje.quote:Op dinsdag 8 april 2008 17:57 schreef Canisfire het volgende:
Ja Ray !. Ik zat gister te denken van mij mag hij wel terug komen.
Sebastian Labrie is een toffe gast die ook kan acteren de rol van Ray was gewoon irritant.
Als ze hem nou laten terug komen dat hij totaal veranderd is lijkt het me wel tof.
Ik zag hem laatst op tv en vond hem eigenlijk fucking relax.
Oohja! Ik vergeet echt alles. Maar zou het wel grappig vinden als Dennis verandert in een achterbakse gemenerikquote:
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:30 schreef jmac het volgende:
Jef zal dat Fragment wel weer wissen. Hij zat zo debiel op die knoppies te rammen bij dat debiele mens.
Ja valt ook niet op als je iemand even omduwt.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef Heleen17 het volgende:
Ik vond het wel apart dat Ludo niet beter zijn best deed om Jef daar weg te krijgen. Hij liet na één duw Jef gewppn zijn gang gaan. Ben benieuwd hoe hij hier nu weer onderuit komt.
En hij heeft nu ook met betere personages te maken, zoals Jef en Jack. Dat is toch beter dan Fos en Morris.quote:Op woensdag 9 april 2008 00:04 schreef suus21 het volgende:
gtst ga zo door! Met Ludo is het altijd cool..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |