Jef mag 'morgen' alweer naar huis toe, dus zo erg is het ook weer niet schijnbaar..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb even gemist hoe het nou met jef is.
klopt het dat hij nu alweer uit het ziekenhuis is?
en eerst lag hij voor zijn leven te vechten, schreven ze.
dus het viel nog wel mee?
Wanneer was dat danquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:00 schreef James1988 het volgende:
Jaja, nieuw deeltje
[ afbeelding ]
Worst. Acting. Ever.
Dat Dennis gauw oprot, a.u.b.
Afgelopen dinsdag.quote:
haha, vind altijd leuk om te zien hoe kinderen en oud-gtst'ers worden vergeten. Er wordt noooit gesproken over Lucas, Marieke (zusje Janine), ouders (opa -en oma's), Sil komt nooit meer in beeld etc etc. Zo raar is dat eigenlijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 12:24 schreef Canisfire het volgende:
Op gtst courant is er nu de discussie of Lucas terug moet komen.
Ik ben wel voor. Als het dan maar een badguy puber is hij woont nu in new-york toch ?
Ik zie hem hier wel heen komen en dan alla Junior uit onm allemaal vage zaakjes opzetten. Vicky achter de ramen ofzo top man .
lotje zou wel ouder moeten zijn, gezien hoe snel nina groot is geworden hehequote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd wat Willeke gaat doen...misschien is het een zus van .... Laura ofzo. En is Lotje niet dood maar heeft zij Lotje stiekem laten wegmoffelen en is Lotje nu 15 ofzo.![]()
Willeke is op leeftijd...dus ze moet een moeder of oma spelen van iemand of een familieband hebben met een oude rot ofzo.
Ja preciesquote:Op maandag 24 maart 2008 17:23 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
lotje zou wel ouder moeten zijn, gezien hoe snel nina groot is geworden hehe
ja maar de geboorte van nina was toch veel later in de serie dan de dood van lotje.. dus chronoligischquote:Op maandag 24 maart 2008 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja preciesMaar Lotje zou ongeveer nu 15 ook zijn, dus ze zouden niet eens afwijken.
Maar weer zo'n puberkind erin...dat hoeft dan weer niet. Keer een boeiend personage. Dat kan toch wel.
Ja er klopt sinds Nina geen hout meer van. Typisch iets van Amerikaanse soaps, die lopen ook te toveren met leeftijden. Nina is rond 1996/1997 geboren zeker? Dus die zou 12 moeten zijn maar is voor het gemak al 20 ongeveer. Jack zou nu nog maar 16 moeten zijn maar is al 30. Dennis = Arnie en die klopt weer wel zo'n beetjequote:Op maandag 24 maart 2008 17:38 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
ja maar de geboorte van nina was toch veel later in de serie dan de dood van lotje.. dus chronoligischgezien zou ze ouder moeten zijn... maar wel weer jonger dan anita en rik.. want die waren even oud als arnie en die was een stuk ouder dan lotje...
Ik denk nog steeds dat Willeke de moeder van de vader van Vicky speelt.. een rijke madame die de moeder van Vicky heeft afgekocht.. en dat de moeder van Vicky in de problemen komt omdat ze haar geheim verraden heeft!quote:Op maandag 24 maart 2008 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja er klopt sinds Nina geen hout meer van. Typisch iets van Amerikaanse soaps, die lopen ook te toveren met leeftijden. Nina is rond 1996/1997 geboren zeker? Dus die zou 12 moeten zijn maar is voor het gemak al 20 ongeveer. Jack zou nu nog maar 16 moeten zijn maar is al 30. Dennis = Arnie en die klopt weer wel zo'n beetjeDus ben benieuwd wat Willeke komt doen.Vast iemand van vroeger. Misschien wordt zij wel Helen Helmink...maar wat moet Helen nou komen doen? Dan zou Peter Kelder niet meer haar zoon zijn maar Robert ofzo.
En Laura is dr dochter dus Robert en LAura zijn broer en zus.
Dat zou wel een leuke rol zijnquote:Op maandag 24 maart 2008 18:46 schreef ggiirrll het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat Willeke de moeder van de vader van Vicky speelt.. een rijke madame die de moeder van Vicky heeft afgekocht.. en dat de moeder van Vicky in de problemen komt omdat ze haar geheim verraden heeft!
er mag wel weer wat evil in de serie!! (ookal is het maar van korte duur)quote:
Toen Jack voor het eerst voorkwam was Anita er ook al en wel een meisje van 18, daar heeft hij dus ooit een korte relatie mee gehad, er klopt inderdaad geen donder van.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef vencodark het volgende:
Vind ook nog steeds belachelijk zoals ze die leeftijden opschroeven. Bijv. van Jack en Nina. Toen de rol van Jack voor het eerst voorkwam (in 1992 geloof ik) was hij zogezegt net geboren en bijv. Arnie was toen 22 ofzo. Nu is Jack al 30 ofzo maar Arnie (in dit geval nu Dennis) is net zo oud.![]()
Nah ja, zoiets iig.
Dat is geheel wederzijds natuurlijkquote:Op maandag 24 maart 2008 14:14 schreef nWo4Life het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven: Erg jammer dat je minder gaat posten. Ik kan je inbreng altijd wel waarderen!
Je word op je wenken bediend.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:54 schreef vencodark het volgende:
haha, vind altijd leuk om te zien hoe kinderen en oud-gtst'ers worden vergeten. Er wordt noooit gesproken over Lucas, Marieke (zusje Janine), ouders (opa -en oma's), Sil komt nooit meer in beeld etc etc. Zo raar is dat eigenlijk.
Oh ik mis hm niet hoor. Viel me alleen opquote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Je word op je wenken bediend.
Morgen komt Sil er in voor zagen we al in de preview van morgen
Dat zuchten vind ik ook altijd zo irritant.quote:Op maandag 24 maart 2008 23:31 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En waarom als Janine klaagt over Ludo tegen Nina doet ze dat zogenaamd halfzuchtend? "Ja (zucht.....), maar (zucht.....), lieverd......(zucht), luister nou heel even naar me....
ow oke, ik heb geen TV meer hij is kapot gegaan, ik mis nu al bijna 2 weken GTSTquote:
Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef janimie het volgende:
ei
Wacht maar af over minder dan eej jaar is Sil ook een puberquote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef vencodark het volgende:
Oh ik mis hm niet hoor. Viel me alleen opHij krijgt vast heel boeiende rol.
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.
willeke speelt de moeder van ludo :-)quote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd wat Willeke gaat doen...misschien is het een zus van .... Laura ofzo. En is Lotje niet dood maar heeft zij Lotje stiekem laten wegmoffelen en is Lotje nu 15 ofzo.![]()
Willeke is op leeftijd...dus ze moet een moeder of oma spelen van iemand of een familieband hebben met een oude rot ofzo.
Dat is een eyequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef janimie het volgende:
[..]
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vinden
Je zou haast zeggen dat er iets staat te gebeuren....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:53 schreef nWo4Life het volgende:
Beetje een nostalgische aflevering vandaag: Laura en Robert (met hun muziek en de flashback naar Arnie en Lotje), Jef (met flashbacks aan Dian), Ludo met zijn operamuziek en Janine en Barbara samen. Ik kon het wel waarderen.
Dat zou er wel inzitten ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
misschien vertrekt robert alsnog naar japan en gaat laura mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helft is al bekend van vorige spoilers, maar ik had geen zin om dat er allemaal uit te halen.know'm sayin?
word? word.
Helemaal mee eens. Wat een waardeloos karakter is dat zeg.quote:Op woensdag 26 maart 200814:49 schreef Canisfire het volgende:
Ging Dennis maar dood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tvp!
Weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb v/h weekend ook reeks filmpjes gekeken van vroeger GTST. Eigenlijk was Babette van Veen (aka Linda) echt een top actrice. Vooral die ruzies met Laura zijn erg leuk waar ook Laura lekker speelt (Jette vd Meij, ongeveer).quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef GGMM het volgende:
![]()
Vooral die schreeuw van Robert als hij valt
Dat zal best aan de hand van het weinige aantal posts, ik kreeg het therapeutje spelen mee van Robert en Laura, wat allemachtig achterhaald zo een scene, dan weet je al dat ze het diezelfde aflevering weer goedmakenquote:
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:36 schreef Otmed het volgende:
Sjors! Zij acteert echt geloofwaardig inderdaad. Bij de meeste acteurs 'let' ik nog op het acteerwerk, maar zij acteert zo goed dat je bijna niet doorhebt dat het acteren is. Net als Jef en Laura trouwens.
Ik droomde vannacht dat ik een affaire met Sjors had, en Nick mocht het niet zien. We zaten in een restaurant (een kamer met vier eettafels) en Nick kwam binnen met zijn zakenpartner. En toen moesten we ons verstoppen, dus we gingen achter de stoelen zitten.
Ben ik de enige die wel eens over gtst droomt?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilen. Je bent dus niet alleen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |