Ik vind haar niet lastig hoor.quote:
Nou, ik vond het mooi...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef waterreus23 het volgende:
De verhaallijn van Vicky en haar vader is zo slaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapverwekkend
Haha win je die kut verkiezing.quote:Kee Huijdekoper won enkele maanden geleden de verkiezing 'Ik wil in GTST'. De actrice won een contract van 10 weken, die later zou kunnen uitgroeien tot een vast contract. Maar de schrijvers hebben besloten dat ze niet verder willen met het karakter Vera van Es. En dus staat Kee Huijdekoper alweer op straat..
Ik kan er niet mee zitten.quote:
quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:55 schreef Mss het volgende:
Waar halen jullie eigenlijk die spoilers vanaf?
Tja echt een toegevoegde waarde had ze niet moet ik zeggen.. Wel slecht idd dat haar vastigheid was beloofd maar goedquote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:09 schreef Canisfire het volgende:
Kee vertrekt uit gtst !
[..]
Haha win je die kut verkiezing.
En dan krijg je dit matig hoor van de gtst schrijvers ik zou het niet pikken als ik had gewonnen.
Kom maar met de blije reactiesquote:Koertjan de Bruijn zal binnenkort zijn aantal opnames gaan beperken tot een minimum. De soapie, die over anderhalve maand alweer zijn 6-jarig jublieum bij GTST viert, wordt namelijk binnenkort vader én zal op pad moeten voor zijn nieuwe televisieprogramma Bestemming Nederland. Het is overigens nog niet bekend of zijn alterego Dennis Alberts voor enkele weken de serie zal gaan verlaten, of dat hij gewoon minder te zien zal zijn. We houden u op de hoogte!
Ze vinden het daar ook een goed koppelquote:Op zaterdag 22 maart 2008 17:54 schreef Canisfire het volgende:
Gtst courant heeft trouwens maar een raar bezoekend volk.
Ze zijn daar van menning dat het kut is dat Vera vertrekt omdat ze bang zijn dat Rik en Anita daardoor weer samenkomen
quote:Ik denk het ook en dat gaat die doos van een Anita toch met Rik als dat gebeurt kijk ik geen Gtst meer ik vind hun echt een raar stel
Ze vinden Dennis en Anita en Vera en Rik idd bij elkaar horen ofzo.quote:Op zondag 23 maart 2008 08:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ze vinden het daar ook een goed koppel
Jef mag 'morgen' alweer naar huis toe, dus zo erg is het ook weer niet schijnbaar..quote:Op zondag 23 maart 2008 16:09 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb even gemist hoe het nou met jef is.
klopt het dat hij nu alweer uit het ziekenhuis is?
en eerst lag hij voor zijn leven te vechten, schreven ze.
dus het viel nog wel mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |