quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Otmed het volgende:mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom snapte ik ook al niet waarom GSMboy dat zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door the_legend_killer op 28-03-2008 23:25:48 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwste geruchtendat verzin je terplekkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een bron en daar verwijzen ze weer naar een lek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Frey het volgende:
Die geruchten zijn gelukkig door GTST zelf ontkracht.
Vind ik niet ergquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eens
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Florien is Fos' zus, dus die kan hem niet de liefde verklaren.
Maar ze zegt dus nog steeds van Fos te houden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurd.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:44 schreef vencodark het volgende:
Wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan Skylar?
Ja ik weet hoe ze eruit ziet, maar ik zie niets bijzonders. Er lopen zoveel van die meiden rond.quote:
Plaats jij dan eens wat foto's in je fobo, dan hebben we vergelijkingsmateriaal.quote:
mag ook welleens voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overigens: leuke aflevering van vandaag. Ludo en Janine
Lijkt me welquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
Idd.quote:
quote:
blijkbaar toch nietquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |