Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:41 schreef janimie het volgende:
ei
Wacht maar af over minder dan eej jaar is Sil ook een puberquote:Op maandag 24 maart 2008 22:51 schreef vencodark het volgende:
Oh ik mis hm niet hoor. Viel me alleen opHij krijgt vast heel boeiende rol.
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 12:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die had je een paar dagen eerder moeten zoeken. Daar ben je nu te laat mee.
willeke speelt de moeder van ludo :-)quote:Op maandag 24 maart 2008 16:45 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd wat Willeke gaat doen...misschien is het een zus van .... Laura ofzo. En is Lotje niet dood maar heeft zij Lotje stiekem laten wegmoffelen en is Lotje nu 15 ofzo.![]()
Willeke is op leeftijd...dus ze moet een moeder of oma spelen van iemand of een familieband hebben met een oude rot ofzo.
Dat is een eyequote:Op dinsdag 25 maart 2008 17:29 schreef janimie het volgende:
[..]
nee hoor , deze ei is nog gewoon op het forum te vinden
Je zou haast zeggen dat er iets staat te gebeuren....quote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:53 schreef nWo4Life het volgende:
Beetje een nostalgische aflevering vandaag: Laura en Robert (met hun muziek en de flashback naar Arnie en Lotje), Jef (met flashbacks aan Dian), Ludo met zijn operamuziek en Janine en Barbara samen. Ik kon het wel waarderen.
Dat zou er wel inzitten ja.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:19 schreef lady-wrb het volgende:
misschien vertrekt robert alsnog naar japan en gaat laura mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De helft is al bekend van vorige spoilers, maar ik had geen zin om dat er allemaal uit te halen.know'm sayin?
word? word.
Helemaal mee eens. Wat een waardeloos karakter is dat zeg.quote:Op woensdag 26 maart 200814:49 schreef Canisfire het volgende:
Ging Dennis maar dood...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
tvp!
Weer?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Heb v/h weekend ook reeks filmpjes gekeken van vroeger GTST. Eigenlijk was Babette van Veen (aka Linda) echt een top actrice. Vooral die ruzies met Laura zijn erg leuk waar ook Laura lekker speelt (Jette vd Meij, ongeveer).quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:41 schreef GGMM het volgende:
![]()
Vooral die schreeuw van Robert als hij valt
Dat zal best aan de hand van het weinige aantal posts, ik kreeg het therapeutje spelen mee van Robert en Laura, wat allemachtig achterhaald zo een scene, dan weet je al dat ze het diezelfde aflevering weer goedmakenquote:
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:36 schreef Otmed het volgende:
Sjors! Zij acteert echt geloofwaardig inderdaad. Bij de meeste acteurs 'let' ik nog op het acteerwerk, maar zij acteert zo goed dat je bijna niet doorhebt dat het acteren is. Net als Jef en Laura trouwens.
Ik droomde vannacht dat ik een affaire met Sjors had, en Nick mocht het niet zien. We zaten in een restaurant (een kamer met vier eettafels) en Nick kwam binnen met zijn zakenpartner. En toen moesten we ons verstoppen, dus we gingen achter de stoelen zitten.
Ben ik de enige die wel eens over gtst droomt?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:31 schreef roooosje het volgende:
[..]
2 Nachten geleden droomde ik dat Ludo bij mij op de bank zat en zij dat ie het zo erg vond dat Dian dood was en toen begon hij te huilen. Je bent dus niet alleen
.
WTF²²²quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef GSMboy het volgende:
OMG jack, wat the fuck is er met hem gebeurd...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef GSMboy het volgende:
OMG jack, wat the fuck is er met hem gebeurd...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef Otmed het volgende:mmmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daarom snapte ik ook al niet waarom GSMboy dat zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door the_legend_killer op 28-03-2008 23:25:48 ]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:20 schreef the_legend_killer het volgende:
Nieuwste geruchtendat verzin je terplekkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb een bron en daar verwijzen ze weer naar een lek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eensquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:14 schreef Frey het volgende:
Die geruchten zijn gelukkig door GTST zelf ontkracht.
Vind ik niet ergquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
jammer want dan gebeurde er wel weer wat eens
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:08 schreef Otmed het volgende:
[..]
Florien is Fos' zus, dus die kan hem niet de liefde verklaren.
Maar ze zegt dus nog steeds van Fos te houden.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk wel GTST he, en er staat me iets van bij dat het daar al eens eerder is gebeurd.
quote:Op zondag 30 maart 2008 22:44 schreef vencodark het volgende:
Wat is er nu eigenlijk zo bijzonder aan Skylar?
Ja ik weet hoe ze eruit ziet, maar ik zie niets bijzonders. Er lopen zoveel van die meiden rond.quote:
Plaats jij dan eens wat foto's in je fobo, dan hebben we vergelijkingsmateriaal.quote:
mag ook welleens voor de veranderingquote:Op dinsdag 1 april 2008 00:32 schreef James1988 het volgende:
[..]
Overigens: leuke aflevering van vandaag. Ludo en Janine
Lijkt me welquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
Idd.quote:
quote:
blijkbaar toch nietquote:Op maandag 31 maart 2008 23:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Is dit nu een typisch voorbeeld van vrouwelijke afgunst?
Idd.quote:
quote:Wilbert Gieske verlengt contract bij GTST
Eigenlijk zou Wilbert Gieske deze week al afscheid nemen van zijn collega`s, waarna de laatste aflevering met zijn alterego Robert Albert vervolgens eind mei zou worden uitgezonden. Maar door allerlei omstandigheden heeft Wilbert besloten zijn contract voor een maand te verlengen..
Door Wilberts' huidige verhaallijn in Goede tijden Slechte tijden, waarin de liefde tussen hem en zijn ex-vrouw Laura weer in alle hevigheid lijkt op de bloeien, heeft Wilbert besloten om toch nog een maandje langer te blijven in Neerlands langstlopende soapserie. 'Ik wil mijn laatste verhaallijn niet afraffelen, daarom heb ik besloten om mijn contract voor enkele weken te verlengen. Tot en met eind juni ben ik nog te zien in GTST. 30 mei heb ik overigens mijn laatste draaidag en diezelfde avond zal ik ook afscheid nemen van zijn collega`s.' GTSTCourant
Zag toevallig vanmiddag wel een grote kop (+foto) van die 2 samen, en dat de bewijzen er zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 14:43 schreef fresta het volgende:
ik heb ook ergens gelezen dat ''jack'' en ''charlie'' wat hebben in het echt!
weet iemand daar meer over??
Skylar!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dalijk komt die blonde Zweedse weer eens langs en dan boh spannend
Eerst bij Jensen glashard ontkennen en de dag erna komt het bij Shownieuws.quote:Op woensdag 2 april 2008 18:23 schreef NrSiX het volgende:
Was nog op shownieuws gisteren, dus ja het klopt
Ze is echt adorable ja.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:07 schreef Canisfire het volgende:
Mensen die Skylar niet in de serie willen zijn homo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |